Gjest Pbrina uinnlogga Skrevet 26. mai 2004 #1 Skrevet 26. mai 2004 Jeg regner med at de fleste jenter er opplært til å "stå" på do når man er på offentlige toaletter.(..?) Men en ting som jeg har tenkt på: Om alle sitter, da blir det jo ikkeno griseri. Så det synes jeg vi alle skal begynne å lære hverandre og våre døtre (framtidige, sådann, for min del). Og de som fremdeles vil stå, kan dere være så snille å ta opp ringen først? 1. Det er mye mer hygienisk å bare sitte ned, ikkeno smitter via hudkontakt (som jeg kommer på...). 2. Man slipper å få "dirre-krampe" i lårene av å stå på do. 3. Det er ufattelig vanskelig å stå OG gjøre nr.to (For ikke å snakke om å tørke seg etterpå! Flere enn meg som på den måten har funnet en muskel i ryggen de aldri visste de hadde?) 4. Vi som er små klarer likevel aldri å stå på handicap-toaletter (som man må ty av og til. Her må man forresten oppdra menn også, ellers blir det kluss i rekkene...), for de er så høye. Ok, kanskje er dette en smule ekkel (og for noen kanskje litt intim?) tråd, men hva sier dere? Er dere med, jenter?
Gjest Poirot Skrevet 26. mai 2004 #2 Skrevet 26. mai 2004 Jeg sitter. Er så liten at jeg ikke helt får til å stå på huk over en do, og dessuten er det ikke noe som smitter, som du sier. Er egentlig mer opptatt av at menn på flytoaletter også skal sitte, for de griser som noen dyr. :evil:
Gjest LoisLane Skrevet 26. mai 2004 #3 Skrevet 26. mai 2004 Stå på do? :o :o Aldri gjort eller hørt om.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. mai 2004 #4 Skrevet 26. mai 2004 Jeg sitter også..Legger bare litt papir på do-ringen.
aowi Skrevet 26. mai 2004 #5 Skrevet 26. mai 2004 Jeg sitter også..Legger bare litt papir på do-ringen.
Gjest Lea Skrevet 26. mai 2004 #6 Skrevet 26. mai 2004 Jeg har heller ikke lært noe om å stå på do. Ser toalettet rent og pent ut, så legger jeg ikke engang papir på ringen. Lea - me mangelfull oppdragelse
Gjest Poirot Skrevet 26. mai 2004 #7 Skrevet 26. mai 2004 Ser toalettet rent og pent ut, så legger jeg ikke engang papir på ringen. Jeg også! Grise-Poirot
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2004 #8 Skrevet 26. mai 2004 Aldri stått. Legger dopapir på. Står du der det er hygieneplastikk som rulles rundt på doringen også? Husker ikke hva det heter, det er slik med hjerte på.
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2004 #9 Skrevet 26. mai 2004 Jeg sitter også..Legger bare litt papir på do-ringen. :Nikke: Clea
VesleBråka Skrevet 27. mai 2004 #10 Skrevet 27. mai 2004 Jeg ble lært opp av bestemor til å stå, og mamma til å legge papir i V på ringen. Og en venninne som hadde vært i india til å stå med skoene oppå ringen på huk, men det prøvde jeg bare en gang.. Nå ser jeg an toalettet om jeg legger V-papir på, ellers setter jeg meg ned uten. Hvis det er grisete doer som krever mer (som å stå) så lar jeg være å bruke dem.. Derfor jeg hater unisex toaletter, menn griser så veldig, tisser overalt. Og hvis mann nr 1 tisset litt utenfor, stiller mann nr 2 seg utenfor sølet og sikter, slikt utvider de grise-radiusen. Stakkars jenter må vasse gjennom piss.. Noen sa til meg at i Tyskland er det vanlig å lære gutter til å sitte på do når de tisser, flere som har hørt det? Jeg synes det er kjempesmart. Jobber med sambo..
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #11 Skrevet 27. mai 2004 Apropos: Toalettene i Asia betraktes ofte som "primitive" da det bare er et hull i gulvet man sitter på huk over. Faktum er at disse er langt mer hygieniske enn våre vestlige. Da snakker jeg om det moderne "hullet" hvor det er mulig å skylle ned. Dessuten har man fjernet hele stå/sitte - dolokk oppe/nede problematikken.
Gjest LoisLane Skrevet 27. mai 2004 #12 Skrevet 27. mai 2004 Er fremdeles litt i sjokk. tanken på å stå og bæsje høres ekkel ut! Mannen min sitter gjerne på do, men jeg synes det ser lite mandig ut. Nå viser det seg at å stå er helt unisex... Møkka-Lois
Arkana Skrevet 27. mai 2004 #13 Skrevet 27. mai 2004 Stå på do? :o :o Aldri gjort eller hørt om. Ikke jeg heller, det kunne aldri falle meg inn å stå på do. Og dopapir på ringen er hysterisk i mine øyne. :o
Gjest Starya Skrevet 27. mai 2004 #14 Skrevet 27. mai 2004 Kunne ikke falle meg inn å stå. I enkelte situasjoner kreves et minimum av komfort. Det har forresten ungen også funnet ut, så her i huset er "søle"-problematikken ikke-eksisterende.
Rioja Skrevet 27. mai 2004 #15 Skrevet 27. mai 2004 Jeg står som regel hvis jeg bare skal kjapt... Trodde det var vanlig jeg? Det er flere av mine venninner som også står å tisser... Ellers legger jeg papir på setet...
MarianneE Skrevet 27. mai 2004 #16 Skrevet 27. mai 2004 Jeg har aldri stått! Kommer nok ikke til og gjøre det heller. Men, om man må nr.to og står, eh.... spruter ikke dovann veldig da? Litt ekkelt og først tisse, så nr. to stående og få dovann på skoa.....
Gjest Moonshadow Skrevet 27. mai 2004 #17 Skrevet 27. mai 2004 Jeg sitter også..Legger bare litt papir på do-ringen. :enig_animasjon:
Mathias Skrevet 27. mai 2004 #18 Skrevet 27. mai 2004 Jeg sitter. Er så liten at jeg ikke helt får til å stå på huk over en do, og dessuten er det ikke noe som smitter, som du sier. Er egentlig mer opptatt av at menn på flytoaletter også skal sitte, for de griser som noen dyr. :evil:offentlige kvinnetoaletter ser ut som en jævla slagmark!!! MYe værre enn hos gutta! Bind på gulv, blod på veggen, papir over alt.... Nei, det er ikke kødd!....
Arkana Skrevet 27. mai 2004 #19 Skrevet 27. mai 2004 offentlige kvinnetoaletter ser ut som en jævla slagmark!!! MYe værre enn hos gutta! Bind på gulv, blod på veggen, papir over alt.... Nei, det er ikke kødd!.... Nå har ikke jeg vært på herretoaletter så jeg har forsåvidt ikke noe sammenligningsgrunnlag. Men jeg har aldri sett bind på gulvet eller blod på veggen på kvinnetoaletter. Litt papir er det jo gjerne, men å si papir overalt er en gigantisk overdrivelse etter hva jeg har sett.
Mathias Skrevet 27. mai 2004 #20 Skrevet 27. mai 2004 Nå har ikke jeg vært på herretoaletter så jeg har forsåvidt ikke noe sammenligningsgrunnlag. Men jeg har aldri sett bind på gulvet eller blod på veggen på kvinnetoaletter. Litt papir er det jo gjerne, men å si papir overalt er en gigantisk overdrivelse etter hva jeg har sett.har jobbet på flere treningssentere.. tro meg... blærh!...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå