Gå til innhold

Jeg har laget matblogg :)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ikke så mye der enda, og jeg vet at det er et stort forbedringspotensiale på bildekvaliteten, det jobber jeg med :)

Men tar gjerne i mot konstruktive tilbakemeldinger :)

http://sansforsmak.blogspot.com

:D

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott! Den lagrer jeg :) Bildene dine ser appetittlige ut, og du forklarer enkelt. Mye her jeg gleder meg til å prøve!

(Og helt urelatert; for et nydelig hår du har! :) )

Skrevet

Så flott! Den lagrer jeg :) Bildene dine ser appetittlige ut, og du forklarer enkelt. Mye her jeg gleder meg til å prøve!

(Og helt urelatert; for et nydelig hår du har! :) )

Tusen takk, for alt hehe :)

Ja jeg er ingen gourmetkokk så hensikten med bloggen er rett og slett at bildene skal være klare og tydelige, og oppskriftene enkle å forstå :)

• Liker 1
Skrevet

Så ut som en bra blogg!

Er kjekt med masse bilder, så er det lettere å se hvordan ting ser ut etterhvert og til slutt :)

Likte også at du ikke har garanti for at maten ser bra ut. Synes det er alt for mange matbloggere som skal lage fancy mat. Men det er jo smaken som teller!

Skrevet

Så ut som en bra blogg!

Er kjekt med masse bilder, så er det lettere å se hvordan ting ser ut etterhvert og til slutt :)

Likte også at du ikke har garanti for at maten ser bra ut. Synes det er alt for mange matbloggere som skal lage fancy mat. Men det er jo smaken som teller!

Takk for tilbakemeldingen :) Ja jeg er enig med deg der. Jeg liker jo å se på sånne blogger men det er ofte jeg ikke prøver meg på oppskriftene fordi de er alt for fancy og avansert, i tillegg til at man må i 20 butikker for å få tak i ingrediensene. Så jeg ønsket heller å lage en blogg med oppnåelig mat.

Og det er faktisk ikke alt som ser godt ut selv om det smaker godt, hehe ;)

Gjest Citronella
Skrevet

Fin blogg! Når det gjelder bildene så synes jeg du komponerer godt og litt originalt, noe som gjør selve bildene spennende. Det du bør forbedre (og som du sier selv) er selve kvaliteten på bildene. Lær deg litt om lyssetting og generell fototeknikk. Slik de er nå er det mange reflekser og bruk av blitz(?), samt såkalte utbrente områder. Men potensialet for en flott blogg er der! Skal lagre denne og følge med. :)

• Liker 1
Skrevet

Fin blogg! Når det gjelder bildene så synes jeg du komponerer godt og litt originalt, noe som gjør selve bildene spennende. Det du bør forbedre (og som du sier selv) er selve kvaliteten på bildene. Lær deg litt om lyssetting og generell fototeknikk. Slik de er nå er det mange reflekser og bruk av blitz(?), samt såkalte utbrente områder. Men potensialet for en flott blogg er der! Skal lagre denne og følge med. :)

Enig.

Men syntes siden var fin! Har allerede bokmerket siden, så du får nok noen views fra meg :) Bildene er bra og enkle, og det liker vi, men med litt mer effort så kan bildene bli enda bedre. (Les: Citronella sitt innlegg)

Skrevet

Takk for tips Citronella og dillyduzit :) Det siste innlegget med club sandwichen har jeg tatt med stativ og uten blitz, selv syns jeg de bildene ble bedre, hva sier dere?

Jeg hater blitzskygger men har så elendig lys her hjemme, men takker for tilbakemeldinger og jobber med saken. Kommer bare til å bruke stativ fra nå av, og teste ut litt mer for å forbedre kvaliteten mest mulig.

Det kommer noen tapasinnlegg fremover med bilder tatt med blitz fordi de allerede er fotografert, men når de er postet blir forhåpentligvis bildekvaliteten forbedret mer og mer :)

Gjest Funky Punk
Skrevet

Veldig ryddig og pen blogg.

Kjempefint med bilder av hele prosessen. Ikke bare "etter"-bilde :)

Bookmarket denne og skal følge med på denne :)

Skrevet

Veldig fin blogg!

De chiliostebollene MÅ jeg bare prøve å lage!

Skrevet

Kjempefin blogg! De ostebollene skal jeg også lage!!

Skrevet

Tusen takk for kjempefine tilbakemeldinger!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...