Gjest ønskedrømmer Skrevet 26. mai 2004 #1 Skrevet 26. mai 2004 Hvilken ville det vært? For min del dåner jeg nesten av å forestille meg sex med...TOM CRUISE. Blir nesten sur for at verden kan være så urettferdig at det aldri kommer til å skje :-?
Gjest Poirot Skrevet 26. mai 2004 #3 Skrevet 26. mai 2004 Robbie Williams. Sånn passe bad boy å kaste bort en vill og hemningsløs natt med....
Gjest ønskedrømmer Skrevet 26. mai 2004 #4 Skrevet 26. mai 2004 Å herregud nå kom plutselig Vin Diesel i tankene mine og..kriblet bitte litt da han hadde soveromsscenen sin i XXX...
Gjest Phair Skrevet 26. mai 2004 #5 Skrevet 26. mai 2004 Å herregud nå kom plutselig Vin Diesel i tankene mine og..kriblet bitte litt da han hadde soveromsscenen sin i XXX...
Gjest Seleena Skrevet 26. mai 2004 #7 Skrevet 26. mai 2004 Tom Cruise som 20 åring. Ingen over ingen ved siden. O.k KANSJE Kåre Conradi, men berre som ein reserve om ikkje det går an å skru tida tilbake
Gjest goat Skrevet 26. mai 2004 #8 Skrevet 26. mai 2004 Robbie Williams. Sånn passe bad boy å kaste bort en vill og hemningsløs natt med.... Det er vel ikke akkurat noen stor hemmelighet at ei jente hadde kommet til å sliti hardt for å få han til sengs. En gutt hadde nok hatt adskilllig større muligheter.
Gjest Poirot Skrevet 26. mai 2004 #9 Skrevet 26. mai 2004 Det er vel ikke akkurat noen stor hemmelighet at ei jente hadde kommet til å sliti hardt for å få han til sengs. En gutt hadde nok hatt adskilllig større muligheter. Samma for meg, så lenge jeg hadde fått det til. Forøvrig finens det jo nok av damehistorier med ham, så helt umulig skulle det nok ikke vært.
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2004 #14 Skrevet 26. mai 2004 Han i Fastlane. Han er der på tv akkurat nå. Van.
VesleBråka Skrevet 26. mai 2004 #16 Skrevet 26. mai 2004 Tom Cruise er jo kortere enn meg.. da går det ikke, jeg er ikke lang. Han er vel 1.65 eller noe vel? Brad Pitt er digg, men jeg synes han har blitt for stor nå etter Troja. Han var mer passe før, Fight club og Ocean's Eleven size Da var han bortimot perfekt
Gjest Elenath Skrevet 27. mai 2004 #20 Skrevet 27. mai 2004 Det finnes like mange mannehistorier om Vin Diesel som OM Robbie W. Så det så (Robbie fan ) Er vel lov å drømme likevel? Jeg ville selvfølgelig valgt Robbie :hjerter2:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå