AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Sønnen min er 5år. Han har ikke vert helt i form de siste dagene og fått feber i dag. Ganske fin form utenom feberen. Han skal egentlig med pappa på hyttetur i helga og gleder seg veldig siden de ses sjeldent. Burde jeg se an formen til i morgen eller avlyse siden han er syk? Hadde nesten 40 i feber i dagAnonymous poster hash: 48951...6b4
Gjest AnneShirley Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Hyttetur kan være så mangt, så hva er det i dette tilfellet? Noen har jo hytter som er like bra som hus mhp å være der som syk. Vi pleier å dra på hytter med utedo, vann o bekken, dårlig isolerte rom det er vanskelig å holde varme osv. På en slik tur må man være frisk før man drar. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Vet ikke helt... faren til gutten min er ikke interessert i snakke mer med meg enn nødvendig så har ikke fått så mange opplysninger av han. Hadde vist leid hytte...Anonymous poster hash: 48951...6b4
Tante-Sofie Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Vet ikke helt... faren til gutten min er ikke interessert i snakke mer med meg enn nødvendig så har ikke fått så mange opplysninger av han. Hadde vist leid hytte...Anonymous poster hash: 48951...6b4 Da må du jo ringe og spørre da. Han må jo kunne svare på det når du vurderer om hytteturen må avlyses eller ikke.
Mohair Skrevet 20. februar 2014 #5 Skrevet 20. februar 2014 Hvis han har 40 i feber så synes jeg han må få lov til å bli hjemme.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #6 Skrevet 20. februar 2014 Jeg synes det er vanskelig å sende han bort på hyttetur som jeg vet så lite om når han er syk. Spesielt når far er så lite samarbeidsvillig. Samtidig er det grusomt å skulle nekte di den ture begge to gleder seder til. Anonymous poster hash: 48951...6b4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #7 Skrevet 20. februar 2014 Jeg hadde nok sendt han avgårde, de kan vel kose seg inne på hytta om han fortsetter å være dårlig. Anonymous poster hash: 36df4...498
minister-mio Skrevet 20. februar 2014 #8 Skrevet 20. februar 2014 Så trist å avlyse en hyttetur med faren som han gleder seg til, men er han syk så er han syk. Få tak i faren å hør om dere kan utsette til nærmeste ledige helg.
Gjest Magdalene Skrevet 20. februar 2014 #9 Skrevet 20. februar 2014 Om han fortsatt vil, hadde jeg sendt han av gårde. For da er han tydeligvis i form nok..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå