AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Bruden nekter meg å gå i kjolen jeg hadde kjøpt i hennes bryllup. Hun tilhører vennekretsen til samboer. Kjolen jeg har kjøpt er fin og dyr (3500,-) den er verken utringet eller kort. Den er klassisk i stilen og skriker ikke etter oppmerksomhet. Den er svart, med en hvit rose på hoftepartiet som hun henger seg opp i. Og har 3/4 ermer. Nå forlanger hun at jeg skal finne noe annet eller gi beng i å komme i bryllupet. Er det virkelig mulig?? Det er 3 uker igjen til bryllupet og det verste jeg vet er å tråle gjennom butikker. Det kan jeg virkelig ikke fordra. Er jeg hårsår som reagerer på dette? Anonymous poster hash: 9c753...314
Pusemamma Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Er det vi kaller bridezilla. Synes hun overdriver jeg. Hadde gitt blanke i å gå i bryllupet, hvorfor viste du den til henne? Skal hun godkjenne alle sine klær i forkant, latterlig..... 31
Gjest New_Girl Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Jeg syns ikke du er hårsår og jeg hadde blitt hjemme. Det er jo hennes fest så hun kan legge føringer for hva folk skal ha på seg, men da har man jo også mulighet til å velge å være hjemme istedet.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Da hadde jeg gitt f1 i å gå, og heller ikke gitt gave. Anonymous poster hash: df88d...34f 7
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #6 Skrevet 20. februar 2014 Jeg hadde gått i den kjolen. Hva kan hun gjøre? Rive av deg kjolen? Kaste deg ut? Anonymous poster hash: 65bba...cea 7
Lou Salome Skrevet 20. februar 2014 #7 Skrevet 20. februar 2014 Hvorfor i alle dager vet hun hva du skal ha på deg? Jeg hadde definitivt gått, i kjolen. Hun kan da umulig drite seg så ut at hun sender deg hjem. "Vennskapet" er vel uansett over (før det har begynt), men det behøver du vel ikke å bry deg så mye om. Eller kanskje hun kommer til fornuft når den verste brudefeberen har lagt seg, og hun kan le av det i ettertid. Hun tror faktisk at hva andre har på seg spiller noen rolle. Stakkars dame. Kjolen hørtes da kjempefin ut. Er det fargen sort hun reagerer på? I så fall kan du ha er sjal over i kirken, som du legger fra deg etterhvert. Men ikke diskuter det med henne! Hvis hun eller noen andre spør deg om hva du skal ha på deg, bare svar: får se. 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #8 Skrevet 20. februar 2014 det er jo sånn at man ikke skal gå i hvit eller sort eller rød i brullup jeg fatter bruden jeg Anonymous poster hash: bff3c...3e7 21
Lou Salome Skrevet 20. februar 2014 #9 Skrevet 20. februar 2014 Ps jeg skjønner ikke dere som sier at bruden kan bestemme dette, det er da virkelig ikke normalt? Man kan ha kleskode i invitasjonen, men det er jo for GJESTENEs skyld, ikke bruden?! Ingen lov som sier man ikke kan bryte koden. 4
Gjest New_Girl Skrevet 20. februar 2014 #10 Skrevet 20. februar 2014 Ps jeg skjønner ikke dere som sier at bruden kan bestemme dette, det er da virkelig ikke normalt? Man kan ha kleskode i invitasjonen, men det er jo for GJESTENEs skyld, ikke bruden?! Ingen lov som sier man ikke kan bryte koden. Normalt, nei? Lang i fra(håper jeg hvert fall). Men siden det er hun som holder festen så kan hun jo sende hjem de som ikke følger hennes "regler". At hun da risikerer at ingen gjester blir igjen får jo bli hennes problem. 1
Gjest lillelarve Skrevet 20. februar 2014 #11 Skrevet 20. februar 2014 Jeg hadde ikke gått, jeg. eller så hadde jeg tatt på meg kjolen uansett. Synes det er veldig overdrevent. Jeg hadde ikke brydd meg hva folk bruker om jeg skulle ha giftet meg; om kjolen er lang og hvit eller rød. Samma det... 1
Koshka Skrevet 20. februar 2014 #12 Skrevet 20. februar 2014 Henger hun seg opp i blomsten på hofta på kjolen? Med hvilken begrunnelse? Hva er hennes argumenter for at denne kjolen ikke passer, med mindre det er fargevalget? 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #13 Skrevet 20. februar 2014 Jeg har hjulpet henne med å sy duker og linservietter til bryllupet hennes og hun kom hjem til oss for å hente disse. Vi snakket om hvor mye vi gleder oss og at jeg gleder meg til jeg endelig fikk tatt på meg kjolen min. Hun spurte om å få se den og det var slik hun fant det ut. Hadde jeg visst at hun var en kontrollerende bridezilla, så hadde jeg ikke snakket om det. Hun har kommet med forslag til noe annet jeg kunne kjøpe. En sånn bling-bling kjole, stroppeløs, og den må enten være grønn, blå eller rosa. En slik kjole føler jeg meg ikke vel i. Jeg hater å gå i utringa klær. Det er fargetema i bryllupet hennes. Altså, alt av inventar og pynt i de fargene men ikke noe om hva gjestene skal ha på seg. Den hvite flekken på kjolen er på en størrelse med en appelsin. Anonymous poster hash: 9c753...314 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #14 Skrevet 20. februar 2014 Vet samboeren din hvordan dette damemennesket oppfører seg? Anonymous poster hash: df88d...34f 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #15 Skrevet 20. februar 2014 Hadde droppet bryllupet, og gaven. For det der var helt hinsides... Anonymous poster hash: 6feab...d59
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #16 Skrevet 20. februar 2014 det er jo sånn at man ikke skal gå i hvit eller sort eller rød i brullup jeg fatter bruden jeg Anonymous poster hash: bff3c...3e7 Reglen om svart og rødt er så til de grader ikke satt i stein, og de fleste vil nok være enige i at dette dessuten avhenger av hele antrekket. Og virkelig: det bruden her reagerer på er en ferskenstor hvit blomst. Det er ikke spesielt forståelig, synes jeg.Anonymous poster hash: baa9a...720 6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #17 Skrevet 20. februar 2014 Vet samboeren din hvordan dette damemennesket oppfører seg? Anonymous poster hash: df88d...34f Ja, han er en god venn av mannen hennes. Hun er visst kontrollerende, men jeg har aldri sett den delen av henne før.Anonymous poster hash: 9c753...314
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #18 Skrevet 20. februar 2014 Vel, dersom hun vil diktere farge på kjolen din så får hun betale for den også. Anonymous poster hash: df88d...34f 14
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #19 Skrevet 20. februar 2014 Jeg har hjulpet henne med å sy duker og linservietter til bryllupet hennes og hun kom hjem til oss for å hente disse. Vi snakket om hvor mye vi gleder oss og at jeg gleder meg til jeg endelig fikk tatt på meg kjolen min. Hun spurte om å få se den og det var slik hun fant det ut. Hadde jeg visst at hun var en kontrollerende bridezilla, så hadde jeg ikke snakket om det.Anonymous poster hash: 9c753...314 Utakk er verdens lønn. Du får spare noen av dukene du sydde og kle deg i dem, siden de tydeligvis ble godtatt. Anonymous poster hash: d084b...3d8 17
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #20 Skrevet 20. februar 2014 Er dette virkelig noe å gruble på? La være å dra, og når de andre vennene spør samboeren din om hvorfor du ikke er der, så sier han sannheten. Anonymous poster hash: 37467...e1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå