AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Hei. noen som har en god oppskrift på kyllingpizza? tenker da mest på fyllet og hva man har sammen med kyllingen, er helt blank selv men fikk så lyst på det som en del av helgekosen Anonymous poster hash: 08f10...711
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Pleier å steke kyllingfilet i biter sammen med fajitaskrydder. Så ha på løk og mais. Og noen ganger ruccola når jeg serverer:)Anonymous poster hash: 14845...43c
Sjokoladenøtt Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Pleier å bruke creme fraiche som pizzasaus, mozzarella og vanlig revet ost, kylling stekt med krydder og rosmarin på toppen Ofte litt mais osv på også, veldig godt og spesiell smak!
Gjest Funky Punk Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Liker best kylling på pizzaen når man bruker hvit saus på bunnen. Ellers syns jeg det er godt å marinere kyllingen i god tid i forkant, og ellers bruke ingredienser som purre, vårløk, rødløk. Gjerne ha på masse ruccola etter den er stekt
Gjest Lypcha Skrevet 20. februar 2014 #5 Skrevet 20. februar 2014 Jeg pleier å ha tomatsaus, revet ost, kylling med valgfritt krydder, kinakål med cæsarsalat dressing og tomat og mais på toppen
Despicable Me Skrevet 20. februar 2014 #6 Skrevet 20. februar 2014 Alternativ 1 2-3 kyllingfilet 1 pk bacon Purreløk Fersk mozarellaost Revet ost 1 creme Fraiche Hvitløk/pizzakrydder Rocculasalat Sorte oliven Alternativ 2 Pizzasaus: 1 beger creme fraiche 1/2-3/4 rød chili, finhakket 1/2 kinesisk hvitløk, finhakket frisk timian, finhakket salt og nykvernet sort pepper Garnityr: 3 kyllingfileter, i biter 100 gram bacon, i biter 1 stor rødløk, i tynne båter cherrytomater, delt i to frisk basilikum, finsnittet revet ost
Gjest Linn Cathrin Skrevet 20. februar 2014 #7 Skrevet 20. februar 2014 Hei. noen som har en god oppskrift på kyllingpizza? tenker da mest på fyllet og hva man har sammen med kyllingen, er helt blank selv men fikk så lyst på det som en del av helgekosen Anonymous poster hash: 08f10...711 Jeg pleier faktisk å gjøre det enkelt, og kjøpe enten italiensk pizzasaus (på boks) eller peppes sin. I tillegg bruker jeg purre, rødløk, paprika, bacon/skinke og mais.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå