Gå til innhold

kyllingpizza - oppskrift?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. noen som har en god oppskrift på kyllingpizza? tenker da mest på fyllet og hva man har sammen med kyllingen, er helt blank selv men fikk så lyst på det som en del av helgekosen :)

Anonymous poster hash: 08f10...711
Skrevet

Pleier å steke kyllingfilet i biter sammen med fajitaskrydder. Så ha på løk og mais. Og noen ganger ruccola når jeg serverer:)

Anonymous poster hash: 14845...43c

Skrevet

Pleier å bruke creme fraiche som pizzasaus, mozzarella og vanlig revet ost, kylling stekt med krydder og rosmarin på toppen :) Ofte litt mais osv på også, veldig godt og spesiell smak!

Gjest Funky Punk
Skrevet

Liker best kylling på pizzaen når man bruker hvit saus på bunnen. Ellers syns jeg det er godt å marinere kyllingen i god tid i forkant, og ellers bruke ingredienser som purre, vårløk, rødløk. Gjerne ha på masse ruccola etter den er stekt :)

Skrevet

Jeg pleier å ha tomatsaus, revet ost, kylling med valgfritt krydder, kinakål med cæsarsalat dressing og tomat og mais på toppen

Skrevet

Alternativ 1

2-3 kyllingfilet
1 pk bacon
Purreløk
Fersk mozarellaost

Revet ost
1 creme Fraiche
Hvitløk/pizzakrydder

Rocculasalat
Sorte oliven

Alternativ 2

Pizzasaus:

1 beger creme fraiche
1/2-3/4 rød chili, finhakket
1/2 kinesisk hvitløk, finhakket
frisk timian, finhakket
salt og nykvernet sort pepper
Garnityr:
3 kyllingfileter, i biter
100 gram bacon, i biter
1 stor rødløk, i tynne båter
cherrytomater, delt i to
frisk basilikum, finsnittet
revet ost

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Hei. noen som har en god oppskrift på kyllingpizza? tenker da mest på fyllet og hva man har sammen med kyllingen, er helt blank selv men fikk så lyst på det som en del av helgekosen :)

Anonymous poster hash: 08f10...711

Jeg pleier faktisk å gjøre det enkelt, og kjøpe enten italiensk pizzasaus (på boks) eller peppes sin. I tillegg bruker jeg purre, rødløk, paprika, bacon/skinke og mais.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...