AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Jeg har datet en fyr nå noen uker. Han er virkelig en flott person, og vi har funnet på mye hyggelig sammen. Har også hatt samleie 1 gang. Men dessverre er han noen cm lavere enn meg og det plager meg. Han har hele tiden gitt inntrykk av at han er seriøs og vil ha et seriøst forhold. Jeg sliter fortsatt med å komme over exen min, så har vel funnet ut at jeg burde være alene. Hvordan hadde dere sagt dette til denne fyren? Jeg vil ikke være slem da han har behandlet meg kjempebra, men føles det feil så gjør det det. Skal møte han til uka. Anonymous poster hash: 65dab...d75
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Jeg kommer ikke over alle de jentene som har noe å utsette på en fyr og så er de ikke verdens deiligste selv! Noen cm lavere??? Virkelig???? Anonymous poster hash: e7d90...34b 10
kareen Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Skjønte ikke helt. Vil du avslutte forholdet fordi han er lav eller fordi du vil være alene? 6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Jeg kommer ikke over alle de jentene som har noe å utsette på en fyr og så er de ikke verdens deiligste selv! Noen cm lavere??? Virkelig???? Anonymous poster hash: e7d90...34b Har jeg sagt jeg er verdens deiligste? Nei. Langt i fra. Men når jeg har på meg høye hæler så blir jeg nesten 2 hoder høyere enn han. Og jeg nekter å slutte å gå i høye hæler. Forøvrig kan du spare deg fra å slenge dritt, har du ikke noe konstruktivt å svare så kan du FAEN MEG la vær!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: 65dab...d75
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #5 Skrevet 20. februar 2014 Skjønte ikke helt. Vil du avslutte forholdet fordi han er lav eller fordi du vil være alene? Begge deler. Jeg sliter fortsatt med kjærlighetssorg, 1 år etter bruddet. Tenker konstant på exen og er så lei. Har vært veldig lei meg. Jeg er selv 1.74 og han jeg dater er 1.70 kanskje. Det føles bare rart for meg, da jeg føler meg så stor i forhold til han. Anonymous poster hash: 65dab...d75
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #6 Skrevet 20. februar 2014 Har jeg sagt jeg er verdens deiligste? Nei. Langt i fra. Men når jeg har på meg høye hæler så blir jeg nesten 2 hoder høyere enn han. Og jeg nekter å slutte å gå i høye hæler. Forøvrig kan du spare deg fra å slenge dritt, har du ikke noe konstruktivt å svare så kan du FAEN MEG la vær!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: 65dab...d75 Du bør være singel hele livet ditt du da. Hva er galt med en lav fyr? Han har penis, sjarm, og et godt hode og hjerte. Hvis høyden er et så stort problem for deg så burde su jammen klart å si nei til date først som sist! Han fortjener noe bedre enn deg! Anonymous poster hash: e7d90...34b 7
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #7 Skrevet 20. februar 2014 Du bør være singel hele livet ditt du da. Hva er galt med en lav fyr? Han har penis, sjarm, og et godt hode og hjerte. Hvis høyden er et så stort problem for deg så burde su jammen klart å si nei til date først som sist! Han fortjener noe bedre enn deg! Anonymous poster hash: e7d90...34b Innlegg rapportert for hets. Du kan la vær å svare om du ikke har noe konstruktivt å si. Anonymous poster hash: 65dab...d75
Sandie Skrevet 20. februar 2014 #8 Skrevet 20. februar 2014 Begge deler. Jeg sliter fortsatt med kjærlighetssorg, 1 år etter bruddet. Tenker konstant på exen og er så lei. Har vært veldig lei meg. Jeg er selv 1.74 og han jeg dater er 1.70 kanskje. Det føles bare rart for meg, da jeg føler meg så stor i forhold til han. Anonymous poster hash: 65dab...d75 Det er en ærlig sak at høyde betyr noe.Skjønner ikke hvorfor man stemples som overfladisk av den grunn. Om jeg følte det som deg ville jeg sluttet å møte ham igjen.Sagt at jeg ikke føler meg klar til noe seriøst forhold nå. Hvis du fortsatt har tankene et annet sted (hos eksen) er det nok fordi du ikke liker denne mannen godt nok og sikkert trenger en dating-pause. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #9 Skrevet 20. februar 2014 Det er en ærlig sak at høyde betyr noe.Skjønner ikke hvorfor man stemples som overfladisk av den grunn. Om jeg følte det som deg ville jeg sluttet å møte ham igjen.Sagt at jeg ikke føler meg klar til noe seriøst forhold nå. Hvis du fortsatt har tankene et annet sted (hos eksen) er det nok fordi du ikke liker denne mannen godt nok og sikkert trenger en dating-pause. Jeg tror det jeg også. At jeg burde være alene en stund og komme meg etter bruddet. Jeg begynte å date denne mannen for han var så utrolig hyggelig, og vi har masse å snakke om. Men han fortjener at jeg er ærlig, også unner jeg han selvsagt å møte en dame som virkelig blir forelsket i han! Anonymous poster hash: 65dab...d75
kareen Skrevet 20. februar 2014 #10 Skrevet 20. februar 2014 Jeg skal ikke belære deg om overfladisk oppførsel osv., det er ingen vits. Skjønner litt hva du føler. Jeg er selv sammen med en som er ti (10!) cm lavere enn meg. I begynnelsen var det litt rart, men så ble jeg veldig forelsket og da betydde det ingen ting. Spørs om det er der du sliter, du er ikke hodestups forelsket i han, og da går det ofte på fysisk tiltrekning i stedet. Som du sier, det har bare gått et par uker. Du vil ikke gi det mer tid? Allikevel burde du tenke på dette: finner du noen som behandler deg bedre enn han og som er like bra ellers? Kanskje du blir mer og mer forelsket i han etter hvert, og da lover jeg at fysiske ting som høydeforskjell spiller liten rolle. Er han rett for deg så får han deg til å føle deg bra selv om du i utgangspunktet følte deg stor i forhold til han. Så klart tenker man over det, men jeg vil mye heller ha en lav og god mann enn en høy mann som sårer/dumper meg! Se på modelljentene med de lave mennene sine, det lyser såpass av selvtillit av sånne par at man glemmer høydeforskjellen. Uansett, om du har bestemt deg for å dumpe han allerede så burde du ikke nevne dette med høyden. Bare si at du ikke er over eksen din, det er for så vidt en gyldig nok grunn til å slå opp. Lykke til! 2
Oslomann71 Skrevet 20. februar 2014 #11 Skrevet 20. februar 2014 Jeg tror det jeg også. At jeg burde være alene en stund og komme meg etter bruddet. Jeg begynte å date denne mannen for han var så utrolig hyggelig, og vi har masse å snakke om. Men han fortjener at jeg er ærlig, også unner jeg han selvsagt å møte en dame som virkelig blir forelsket i han! Anonymous poster hash: 65dab...d75 Ja, tror nok det er det beste for dere begge. Er man ikke klar for et forhold så er man ikke klar. Er du ikke tiltrukket av han pga høyden så hjelper det ikke hva hylekoret sier. Han blir ikke høyere av den grunn. Du får bare fortelle han at du ikke er forelsket i han og har ikke kommet over exen så det blir feil av deg å gå inn i et forhold
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #12 Skrevet 20. februar 2014 kan du ikke bare krumme deg litt i ryggen eller beina ? da kan du jo i teorien "se" lavere ut enn karen :-) uansett lykke til med hva enn du velger. Anonymous poster hash: b7549...f4a 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #13 Skrevet 20. februar 2014 Du må jo bare si at du ikke har de rette følelsene for han. Du skal ikke nevne høyden hans, hvis det var det du lurte på. Anonymous poster hash: e1013...5ce
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #14 Skrevet 20. februar 2014 Patetisk. Er noen cm høyere enn typen min og har aldri hatt problemer med det.. Latterlig av deg tsAnonymous poster hash: 07ea0...ede 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #15 Skrevet 21. februar 2014 Hadde TS vært en mann som hadde klaga på vekta til kjæresten sin, hadde alle vært OK med det siden menn er "visuelle". Hvorfor kan ikke kvinner også få vektlegge ytre ting? Anonymous poster hash: fe142...6e9 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. februar 2014 #16 Skrevet 21. februar 2014 Har jeg sagt jeg er verdens deiligste? Nei. Langt i fra. Men når jeg har på meg høye hæler så blir jeg nesten 2 hoder høyere enn han. Og jeg nekter å slutte å gå i høye hæler. Forøvrig kan du spare deg fra å slenge dritt, har du ikke noe konstruktivt å svare så kan du FAEN MEG la vær!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: 65dab...d75 Skjønner ikke hvorfor det er så avtennende. Alle mine kjærester har hatt lik høyde som meg, men gikk veldig ofte i høye hæler.
Gjest Freakingawesome Skrevet 21. februar 2014 #17 Skrevet 21. februar 2014 Når noen ikke kan være sammen med noen pga høye hæler så synes jeg seriøst det blir teit. Skoene er viktigere enn personen. Jeg kan skjønne at kvinner ikke vil være sammen med menn som er veldig mye lavere enn dem.Selv er jeg bare 165 og forstår det godt om ei jente på 180 avviser meg pga høydeforskjellen (prøver meg uansett da ^^) men at du har en så stor hangup på 4 centimeter, vel det er helt sprøtt for meg. Men det er ditt liv så kjør på med whatever du vil. Sånne ting som dette som gjør meg takknemlig for at jeg er lav, det filtrerer ut kvinner som setter skoene sine høyere enn andre verdier. Orker ikke å måtte deale med ei slik ei.
Gjest Lille-pus Skrevet 21. februar 2014 #18 Skrevet 21. februar 2014 Har jeg sagt jeg er verdens deiligste? Nei. Langt i fra. Men når jeg har på meg høye hæler så blir jeg nesten 2 hoder høyere enn han. Og jeg nekter å slutte å gå i høye hæler. Forøvrig kan du spare deg fra å slenge dritt, har du ikke noe konstruktivt å svare så kan du FAEN MEG la vær!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: 65dab...d75 Jeg tror han har det best uten deg inntil du får organisert livet ditt og kommet over ex'en din.... Her gir du en respons som de færreste ønsker å ha i livet sitt. Fortell ham at du ikke er ferdig med ex'en din,at du trodde du var, men ikke er, - ikke forsøk å fortelle deg selv at dine uferdige følelser overfor ex'en kan gjemmes bak at du er et par cm høyere enn mannen. Vær også oppmerksom på at det under ingen omstendigheter er sikkert at han er tilgjengelig når du er over ex'en din. 1
Gjest Reza08 Skrevet 21. februar 2014 #19 Skrevet 21. februar 2014 Uten at jeg skal dømme noen, så synes jeg at dette virker litt patetisk og hysterisk. Du vil avslutte forholdet til han på grunn av at du liker å gå i høye sko. Jeg mener hva faen?! Om han er litt lavere enn deg spiller vel ingen rolle, når resten er som det skal være. Forstår godt at du kan slite med kjærlighetssorg etter samlivsbruddet med din eks, men hvis du følte at du ikke var klart for noe nytt enda, hvorfor valgte du da å gå ut med en ny?
Erazor Skrevet 21. februar 2014 #20 Skrevet 21. februar 2014 Jeg tror at det er tydelig at det ligger noe mer bak enn bare høyden. Men det som også er et faktum, er at når ikke alt annet er som det skal i et forhold, så blir alle detaljene med ett mer viktig. Når den første spenningen har lagt seg legger man plutselig merke til småtingene som man ikke brydde seg så mye om i starten. Når alt kommer til stykket, så er det kun TS selv som kan bestemme hva som er viktig for henne i et forhold, og hvilke kriterier hun kan leve med og hva hun ikke kan leve med. Mitt råd er for øvrig å ikke ta opp høyden som noen grunn til at du vil avslutte, men rett og slett forklare at du ikke er klar for noe seriøst. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå