Treningsglad Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 (endret) Hei. Fant ut at jeg sannsynligvis får i meg for lite boron. Har sjekka diverse mulitivtaminer, men ingen av de ser ut til å inneholde boron. Hva slags mat inneholder mye boron? Endret 20. februar 2014 av Treningsglad
Minya Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Knask litt singel eller spis insektgift, så får du i deg massevis. Etter litt googling landet jeg på en eller annen helseartikkel som foreslo hvor man fikk boron; Boron er funnet i epler, grønne grønnsaker, avokado, pærer, druer, belgfrukter, soyabønner og nøtter.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Hei. Fant ut at jeg sannsynligvis får i meg for lite boron. Har sjekka diverse mulitivtaminer, men ingen av de ser ut til å inneholde boron. Hva slags mat inneholder mye boron? Hvordan vet du at du lider av bormangel? Anonymous poster hash: 49fcb...29e
Treningsglad Skrevet 22. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2014 Hvordan vet du at du lider av bormangel? Anonymous poster hash: 49fcb...29e Har ganske ensidig kosthold. Selvom kostholdet mitt er sunt så prøver jeg å avdekke om det er noe som jeg kan forbedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå