Gå til innhold

HVOR FÅR JEG TAK I BILLIG KJØKKEN?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Har søkt både på finn og qxl, men har ikke funnet moe jeg liker. Vi er på jakt etter et billig kjøkken, da vi ikke har så godt med penger for tiden. Er det noen som vet noen andre stder hvor man evt. kunne funnet noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Følg med på annonser i aviser og på nettet.

Ser stadig at folk gir bort billige eller gratis kjøkkeninnredninger mot at man river dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så gjør man det beste ut av det man har og maler og evt. bytter knotter... :wink::wink:

Den versjonen måtte vi ta inn til videre... :wink::Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det var mange gode tips!

Det siste blir det vel kanskej til, om vi ikke finner noe annet da. Må antagelig supplere med noen andre skap, for det er så få kjøkkenskap der fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå eller ring rundt til kjøkkenmontører og spør om de har salg. Vi fikk et kjempebillig kjøkken fordi vi kjøpte en utstillingsmodell.

Vi betalte 30.000 kr for kjøkkenet (uten noen hvitevarer og sånt). Og det var et kjøkken som skulle ha kostet over 90.000 kr (vi sjekket brosjyrene).

Det er et stortog flott kjøkken vi har, så det er ikke noe problem å finne noe billigere altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Østfol

Vi var i samme situasjon, hadde ikke så sinnsykt med penger...

Men et flott kjøkken ville jeg jo ha:)

Vi var rundt om kring....

Og ente opp på KVIK!!!!

Kjøkkene vi bestemte oss for ble på 65 000tusen, noe som ikke akkurat er billig....

Så vi kjøpte løsebenkeplater som vi lakket og skjærte til selv..(maxbo)(15000skulle de ha, og vi betalte 3000,- for å gjøre dette selv)

Og vasken/blandebatteri på Ikea....

Overskap som var nesten identiske med kvik sine på Ikea....

Og Hvitevarene kjøpte vi på kvik, da jeg faktisk ikke fant billigere....og de er i stål....

Kjøkkene er stort, og flott og ingen trur meg når jeg sier at vi betalte 36 000,- for hele kjøkkene med intrigert hvitevarer.....

Så det er bare å kjøpe litt her...og litt der...noe kan man vente med til seinere...sånn som overskap....osv osv.....

LYKKE TIL!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østfol-gjest: hvor fant dere KVIKkjøkken??? Vi har det, og mangler noen deler (siden den forbanna kjøkkenlevrandøren plutselig ikke ville gjøre ferdig monteringen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest østfol

Det er ert ny startet KVIK butikk i Fredrikstad..

Dikeveuen(?)skal se om jeg finner adressen jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...