Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss si du finner ut at du er forelsket i en du kanskje aldri kan få, dette pga omstendigheter.

Du føler selv at dere passer bra sammen og at dette føles som at han kanskje kan bli mannen i ditt liv, noe du aldri har følt før. Du har vært forelsket før og elsket andre, men følelsen av tilhørighet med denne personen er noe helt spesielt.

Dere er i hvert deres forhold og som sagt pga omstendigheter blir det vanskelig å bryte ut og ha et vanlig forhold.

Hva hadde du gjort? Brutt ut av forholdet og startet et forhold selv om det kunne ført til fordømmelse eller hadde du valgt å ta ham inn som en venn og elsker og fortsatt livet du hadde?

Anonymous poster hash: 1ae2d...16d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom jeg var i et forhold med en mann jeg hadde valgt å få barn med, ville jeg for barnas skyld kuttet all kontakt med Den andre Mannen.

Dersom jeg var i et forhold uten barn, og jeg innså at jeg ikke lenger kunne fortsette å bli i dette forholdet pga følelsene for en annen, ville jeg nok uansett avsluttet forholdet til min nåværende, uansett om Den andre Mannen ville bryte ut av sitt forhold eller ikke.

Anonymous poster hash: ebe82...2ce

• Liker 2
Skrevet

Dersom jeg var i et forhold med en mann jeg hadde valgt å få barn med, ville jeg for barnas skyld kuttet all kontakt med Den andre Mannen.

Dersom jeg var i et forhold uten barn, og jeg innså at jeg ikke lenger kunne fortsette å bli i dette forholdet pga følelsene for en annen, ville jeg nok uansett avsluttet forholdet til min nåværende, uansett om Den andre Mannen ville bryte ut av sitt forhold eller ikke. Anonymous poster hash: ebe82...2ce

hvorfor ville du bryte ut av ditt eget forhold hvis du ikke kunne få den andre uansett?

Skrevet

Jeg ville aldri valgt utroskap i allefall. Forøvrig enig med det første svaret du fikk.

• Liker 1
Skrevet

hvorfor ville du bryte ut av ditt eget forhold hvis du ikke kunne få den andre uansett?

Jeg er enig med svaret over. Det er ingen hensikt å være i et forhold hvor følelsene dine ligger hos en annen mann. Og hvor tilhørligheten til den andre mannen er ulikt noe annet du har følt. Det blir aldri -uansett, rettferdig for den personen du er i et forhold med. Utroskap er heller ingen god løsning og noe jeg forøvrig aldri ville vurdert likevell.

• Liker 2
Skrevet

Fordi både jeg og nåværende mann ville fortjent bedre enn å leve sammen hvis jeg visste at jeg egentlig heller ville hatt en annen

Anonymous poster hash: ebe82...2ce

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg hadde tenkt at jeg burde glemme denne mannen, men så hadde jeg nok gjort det motsatte. Og antagelig angret bittert i etterkant, men man vet jo aldri..... Det er no dritt!

Endret av Novemberellie
Skrevet

La oss si du finner ut at du er forelsket i en du kanskje aldri kan få, dette pga omstendigheter.

Du føler selv at dere passer bra sammen og at dette føles som at han kanskje kan bli mannen i ditt liv, noe du aldri har følt før. Du har vært forelsket før og elsket andre, men følelsen av tilhørighet med denne personen er noe helt spesielt.

Dere er i hvert deres forhold og som sagt pga omstendigheter blir det vanskelig å bryte ut og ha et vanlig forhold.

Hva hadde du gjort? Brutt ut av forholdet og startet et forhold selv om det kunne ført til fordømmelse eller hadde du valgt å ta ham inn som en venn og elsker og fortsatt livet du hadde?

Jeg hadde brutt ut av forholdet, det var ogsaa det jeg gjorde. har aldri angret selvom det har vaert vanskelig til tider.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...