Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du har holdt på med en jente en stund..

Og dere er med dine venner, samtidig som jenta er der.

Du ignorerer henne, later som ingenting og er litt småfrekk - for å vise at det på ingen måte er noe mellom dere.

Men du flørter med henne når dere er alene, eller når ingen følger med.

Er du sjenert, flau over jenta, eller bare veldig privat - eller har du ei anna jente på si?

Jeg tror ikke det er en player jeg har rotet meg borti, han virker egentlig som en snill og skikkelig mann.. men man kan jo aldri vite.

Anonymous poster hash: f1ffc...124
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi venner er noe som må prioriteres når man er sammen med dem. Hvis ikke mister man dem.

Man har oftere kvalitetstid med kjæresten sin, enn med vennene sine. Derfor er de viktigere når man er med dem.

Anonymous poster hash: b0f5f...f9e
Skrevet

Fordi venner er noe som må prioriteres når man er sammen med dem. Hvis ikke mister man dem.

Man har oftere kvalitetstid med kjæresten sin, enn med vennene sine. Derfor er de viktigere når man er med dem.

Anonymous poster hash: b0f5f...f9e

jeg tror ikke du helt forsto problemstillingen her..?

jeg er enig i at det er rart når guttene blir "småfrekke" når de er med kompisene sine. er det for å tøffe seg på en måte? så jeg synes dette var ett bra tema TS :)

• Liker 3
Skrevet

Om du har holdt på med en jente en stund.. Og dere er med dine venner, samtidig som jenta er der.Du ignorerer henne, later som ingenting og er litt småfrekk - for å vise at det på ingen måte er noe mellom dere. Men du flørter med henne når dere er alene, eller når ingen følger med. Er du sjenert, flau over jenta, eller bare veldig privat - eller har du ei anna jente på si? Jeg tror ikke det er en player jeg har rotet meg borti, han virker egentlig som en snill og skikkelig mann.. men man kan jo aldri vite. Anonymous poster hash: f1ffc...124

Kommer ikke fra Eidsvoll vel?

Anonymous poster hash: cd3d3...7aa

• Liker 1
Skrevet

Kommer ikke fra Eidsvoll vel?

Anonymous poster hash: cd3d3...7aa

Ts her.

Har aldri vært i Eidsvoll engang, så nei :)

Skrevet

Opp!

TS

Skrevet

Jeg er jente, men jeg tror det er fordi de liksom skal være for mandige til å vise følelser.

Anonymous poster hash: 3c4b2...f5d
Skrevet

Jeg er jente, men jeg tror det er fordi de liksom skal være for mandige til å vise følelser.

Anonymous poster hash: 3c4b2...f5d

Tror jeg også, men synes det er umodent. Voksne menn bør kunne behandle dama/flørten pent selv om de er sammen med kompisene, ærlig talt... Ville vært total dealbreaker for meg.

Anonymous poster hash: a625d...bf8

• Liker 3
Skrevet

De tøffer seg. Er litt sånn selv, og jeg er jente. Liker ikke at mine nærmeste ser denne myke siden ved meg..teit, ja!

Anonymous poster hash: e1d2a...6dd
Skrevet

De tøffer seg. Er litt sånn selv, og jeg er jente. Liker ikke at mine nærmeste ser denne myke siden ved meg..teit, ja!

Anonymous poster hash: e1d2a...6dd

Er nå greit å ikke være helt lovey-dovey, det er ikke jeg heller for det er en privatsak, men man kan nå behandle mennesker med respekt for det, i sær når det er kjæresten/flørten, selv om man er sammen med kompisene.

• Liker 3
Skrevet

Ts her

Skjønner at det kan være en dealbreaker, men vi har det så utrolig fint sammen når vi er alene.

Når vi er med vennene hans flørter han på en måte litt skjult med meg. Og jeg synes jo at det er litt søtt,

det kan jo være at han ikke vil at de skal vite at vi holder på ennå..hmm.

Skrevet

Tror jeg også, men synes det er umodent. Voksne menn bør kunne behandle dama/flørten pent selv om de er sammen med kompisene, ærlig talt... Ville vært total dealbreaker for meg.

Kan da ikke være en voksen mann Ts snakker om. Eller... Ts?

Anonymous poster hash: 660d3...2fd

Skrevet

Kan da ikke være en voksen mann Ts snakker om. Eller... Ts?

Anonymous poster hash: 660d3...2fd

Joda, han er sent i 20-årene.

Ts

Skrevet

Ts her

Skjønner at det kan være en dealbreaker, men vi har det så utrolig fint sammen når vi er alene.

Når vi er med vennene hans flørter han på en måte litt skjult med meg. Og jeg synes jo at det er litt søtt,

det kan jo være at han ikke vil at de skal vite at vi holder på ennå..hmm.

Vel, da synes jeg i alle fall du skal snakke med ham om det, TS:) Kan hende han er usikker på seg selv(og det er ikke lett å være usikker på seg selv!), men det betyr likevel ikke at det er ok å ikke behandle noen med respekt selv om kompisene er der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...