AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Om du har holdt på med en jente en stund.. Og dere er med dine venner, samtidig som jenta er der. Du ignorerer henne, later som ingenting og er litt småfrekk - for å vise at det på ingen måte er noe mellom dere. Men du flørter med henne når dere er alene, eller når ingen følger med. Er du sjenert, flau over jenta, eller bare veldig privat - eller har du ei anna jente på si? Jeg tror ikke det er en player jeg har rotet meg borti, han virker egentlig som en snill og skikkelig mann.. men man kan jo aldri vite. Anonymous poster hash: f1ffc...124
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Fordi venner er noe som må prioriteres når man er sammen med dem. Hvis ikke mister man dem. Man har oftere kvalitetstid med kjæresten sin, enn med vennene sine. Derfor er de viktigere når man er med dem. Anonymous poster hash: b0f5f...f9e
heartache Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Fordi venner er noe som må prioriteres når man er sammen med dem. Hvis ikke mister man dem. Man har oftere kvalitetstid med kjæresten sin, enn med vennene sine. Derfor er de viktigere når man er med dem. Anonymous poster hash: b0f5f...f9e jeg tror ikke du helt forsto problemstillingen her..? jeg er enig i at det er rart når guttene blir "småfrekke" når de er med kompisene sine. er det for å tøffe seg på en måte? så jeg synes dette var ett bra tema TS 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Om du har holdt på med en jente en stund.. Og dere er med dine venner, samtidig som jenta er der.Du ignorerer henne, later som ingenting og er litt småfrekk - for å vise at det på ingen måte er noe mellom dere. Men du flørter med henne når dere er alene, eller når ingen følger med. Er du sjenert, flau over jenta, eller bare veldig privat - eller har du ei anna jente på si? Jeg tror ikke det er en player jeg har rotet meg borti, han virker egentlig som en snill og skikkelig mann.. men man kan jo aldri vite. Anonymous poster hash: f1ffc...124 Kommer ikke fra Eidsvoll vel? Anonymous poster hash: cd3d3...7aa 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #5 Skrevet 20. februar 2014 Kommer ikke fra Eidsvoll vel?Anonymous poster hash: cd3d3...7aa Ts her. Har aldri vært i Eidsvoll engang, så nei Anonymous poster hash: f1ffc...124
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #6 Skrevet 20. februar 2014 Opp! TS Anonymous poster hash: f1ffc...124
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #7 Skrevet 20. februar 2014 Jeg er jente, men jeg tror det er fordi de liksom skal være for mandige til å vise følelser. Anonymous poster hash: 3c4b2...f5d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #8 Skrevet 20. februar 2014 Jeg er jente, men jeg tror det er fordi de liksom skal være for mandige til å vise følelser. Anonymous poster hash: 3c4b2...f5d Tror jeg også, men synes det er umodent. Voksne menn bør kunne behandle dama/flørten pent selv om de er sammen med kompisene, ærlig talt... Ville vært total dealbreaker for meg. Anonymous poster hash: a625d...bf8 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #9 Skrevet 20. februar 2014 De tøffer seg. Er litt sånn selv, og jeg er jente. Liker ikke at mine nærmeste ser denne myke siden ved meg..teit, ja! Anonymous poster hash: e1d2a...6dd
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #10 Skrevet 20. februar 2014 De tøffer seg. Er litt sånn selv, og jeg er jente. Liker ikke at mine nærmeste ser denne myke siden ved meg..teit, ja! Anonymous poster hash: e1d2a...6dd Er nå greit å ikke være helt lovey-dovey, det er ikke jeg heller for det er en privatsak, men man kan nå behandle mennesker med respekt for det, i sær når det er kjæresten/flørten, selv om man er sammen med kompisene. Anonymous poster hash: a625d...bf8 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #11 Skrevet 20. februar 2014 Ts her Skjønner at det kan være en dealbreaker, men vi har det så utrolig fint sammen når vi er alene. Når vi er med vennene hans flørter han på en måte litt skjult med meg. Og jeg synes jo at det er litt søtt, det kan jo være at han ikke vil at de skal vite at vi holder på ennå..hmm. Anonymous poster hash: f1ffc...124
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #12 Skrevet 20. februar 2014 Tror jeg også, men synes det er umodent. Voksne menn bør kunne behandle dama/flørten pent selv om de er sammen med kompisene, ærlig talt... Ville vært total dealbreaker for meg. Anonymous poster hash: a625d...bf8 Kan da ikke være en voksen mann Ts snakker om. Eller... Ts? Anonymous poster hash: 660d3...2fd
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #13 Skrevet 20. februar 2014 Kan da ikke være en voksen mann Ts snakker om. Eller... Ts? Anonymous poster hash: 660d3...2fd Joda, han er sent i 20-årene. Ts Anonymous poster hash: f1ffc...124
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #14 Skrevet 20. februar 2014 Ts her Skjønner at det kan være en dealbreaker, men vi har det så utrolig fint sammen når vi er alene. Når vi er med vennene hans flørter han på en måte litt skjult med meg. Og jeg synes jo at det er litt søtt, det kan jo være at han ikke vil at de skal vite at vi holder på ennå..hmm. Anonymous poster hash: f1ffc...124 Vel, da synes jeg i alle fall du skal snakke med ham om det, TS:) Kan hende han er usikker på seg selv(og det er ikke lett å være usikker på seg selv!), men det betyr likevel ikke at det er ok å ikke behandle noen med respekt selv om kompisene er der. Anonymous poster hash: a625d...bf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå