AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Dere menn, har dere noen eksempler på dette? Når skal man stoppe å gi gutten oppmerksomhet og bare gi opp?Anonymous poster hash: 56400...2ac
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 I det øyeblikk du føler du må spørre KG. Da stopper du Anonymous poster hash: 7e204...4e5 6
JamesHardy Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Om man får beskjed om å stoppe så pleier det å være en helt akseptabel grense. 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Takk Han synes nemlig jeg gir litt for lite og at han derfor ikke tror jeg er interessert nok. Men det får være grenser til hvor mye han forventer av meg. Oppmerksomheten på gå begge veier.Anonymous poster hash: 56400...2ac
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #5 Skrevet 20. februar 2014 Stakkars kvinnfolk. Du skal ikke finne deg i å bli behandlet på den måten synes jeg. Føler du selv at du ikke er ettertraktet mener jeg grensen går akkurat der. Anonymous poster hash: daba7...d57 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #6 Skrevet 20. februar 2014 I det øyeblikk du føler du må spørre KG. Da stopper du Anonymous poster hash: 7e204...4e5 For et utrolig dumt svar. Mange menn "svarer" med å ignorere og ikke svare. Det kan være vanskelig å vite om vedkommende er opptatt og utilgjengelig eller ikke er interessert og så feig at han bare stopper å svare. Ingen gode tråd TS, lurer på det samme. Anonymous poster hash: a6286...42f 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #7 Skrevet 20. februar 2014 For et utrolig dumt svar. Mange menn "svarer" med å ignorere og ikke svare. Det kan være vanskelig å vite om vedkommende er opptatt og utilgjengelig eller ikke er interessert og så feig at han bare stopper å svare. Ingen gode tråd TS, lurer på det samme.Anonymous poster hash: a6286...42f Ja, du vet her på KG er alt svart/hvitt. Er så mange hyggelige mennesker her inne. Men bra jeg ikke er alene å lure på det da. Poenget er vel at vi er redde for å gå over den berømte streken, så vi holder tilbake. Man vet ikke hva den andre forventer av en heller. Det et ikke lett og det føles heller ikke særlig godt å sitte her i uvitenheten Anonymous poster hash: 56400...2ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå