AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Hva tenker dere om jenta hvis det blir sex på første daten? Tenker du det ikke kan bli noe mer seriøst da? Skal på første date i morgen, kroppen skriker etter å ha sex med han - men vil ikke ødelegge for meg selv.Anonymous poster hash: 0f3d4...6e3
Gjest made4u Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Nå vil han ikke tenke negativt om deg om dere skulle ende opp med å ha sex på første date, snarere vil han ta det som et kompliment og sex kan rydde av veien usikkerhet han nok hadde følt dersom han måtte datet deg et halvt år før dere hadde hatt sex.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Jeg hadde sex på første daten i helga. Han jeg var med sa at det spilte ingen rolle om han måtte vente eller ikke, han liker meg like godt uansett. Så det varierer vel fra person til person. Nå er det jeg som ikke vil noe mer da, men generelt må man følge magefølelsen. Vi hadde snakket om dette på forhånd så det var ikke noen big deal. Anonymous poster hash: 3cafd...09c 2
Fråde Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Hvis kjemien stemmer og man kommer godt overens synes jeg det er helt greit å ha sex på første date. Tenker ikke over når jeg først hadde sex med hun, er andre ting som spiller en langt viktigere rolle. Hvordan personlighet hu har eller om hun er veldig pen av seg 1
Gjest Bond Skrevet 20. februar 2014 #5 Skrevet 20. februar 2014 Dette insinuerer at sex er noe kvinnen "gir" og mannen "får", noe som i mitt hode er helt feil. Det to som skal ha sex og det er noe som begge både gir og får, så om begge føler at det er riktig - hva i huleste skal være galt med det? Ville du tenke noe mindre av ham om han vil ha sex med deg på første date? Hvorfor skal det da være andre regler for deg? Og hvis han er typen til å lage andre regler for deg enn for seg selv - er dette en mann du vil være med? Men så er jeg ikke mann så.. Men har aldri hørt fra noen av mine mannlige venner eller venninner som har fått seg kjæreste at det skal ha så fryktelig mye å si hverken den ene eller andre veien. Hvis situasjonen er riktig å kjemien stemmer - ikke noe problem.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #6 Skrevet 20. februar 2014 Hvis kjemien stemmer og man kommer godt overens synes jeg det er helt greit å ha sex på første date. Tenker ikke over når jeg først hadde sex med hun, er andre ting som spiller en langt viktigere rolle. Hvordan personlighet hu har eller om hun er veldig pen av seg Er det deg på bildet? Ser veldig bra ut Anonymous poster hash: 3cafd...09c
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #7 Skrevet 20. februar 2014 Synes det er for tidlig å ha sex på første date. Det er noe man godt kan vente med, og det gir et inntrykk av at man er billig. Uansett om man er jente eller gutt. Har hatt sex på 3. og 4. date men aldri på 1. Man kjenner ikke en person etter kun 1 date irl, og jeg for min del fortrekker ihvertfall å vite litt mer om vedkommende før jeg hopper til sengs. Så sant det ikke er et rent seksuelt forhold man i utgangspunktet er blitt enige om å ha.Da er jo sex med en gang greit for de som liker denslags forhold. Anonymous poster hash: 0c95a...b3d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #8 Skrevet 20. februar 2014 Dette insinuerer at sex er noe kvinnen "gir" og mannen "får", noe som i mitt hode er helt feil. Det to som skal ha sex og det er noe som begge både gir og får, så om begge føler at det er riktig - hva i huleste skal være galt med det? Ville du tenke noe mindre av ham om han vil ha sex med deg på første date? Hvorfor skal det da være andre regler for deg? Og hvis han er typen til å lage andre regler for deg enn for seg selv - er dette en mann du vil være med? Men så er jeg ikke mann så.. Men har aldri hørt fra noen av mine mannlige venner eller venninner som har fått seg kjæreste at det skal ha så fryktelig mye å si hverken den ene eller andre veien. Hvis situasjonen er riktig å kjemien stemmer - ikke noe problem. Nei, det insinuerer jeg aldeles ikke. Kanskje han ikke vil ha sex, og det går jo helt fint. (Hei gutter, jente her: fra mitt ståsted spiller det ingen rolle om dere vil eller ikke på første daten ) Problemstillingen gjaldt nå kun den ene veien, og siden jeg er jente hendvender jeg meg til forumets gutter. Om de har lignende spørsmål står de jo fritt til å spørre om slikt selv.Anonymous poster hash: 0f3d4...6e3 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #9 Skrevet 20. februar 2014 Synes det er for tidlig å ha sex på første date. Det er noe man godt kan vente med, og det gir et inntrykk av at man er billig. Uansett om man er jente eller gutt. Har hatt sex på 3. og 4. date men aldri på 1. Man kjenner ikke en person etter kun 1 date irl, og jeg for min del fortrekker ihvertfall å vite litt mer om vedkommende før jeg hopper til sengs. Så sant det ikke er et rent seksuelt forhold man i utgangspunktet er blitt enige om å ha.Da er jo sex med en gang greit for de som liker denslags forhold.Anonymous poster hash: 0c95a...b3d Er du jente eller gutt? Alder?Anonymous poster hash: 0f3d4...6e3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #10 Skrevet 20. februar 2014 Er du jente eller gutt? Alder?Anonymous poster hash: 0f3d4...6e3 Mann 34 Anonymous poster hash: 0c95a...b3d
Fråde Skrevet 20. februar 2014 #11 Skrevet 20. februar 2014 Er det deg på bildet? Ser veldig bra ut Anonymous poster hash: 3cafd...09c Takk, takk Nå er det bildet tatt fra en veldig god vinkel da. Tror jeg tok sånn tre-fire shots for å få det til, pluss after effects i photoshop. hehehe 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #12 Skrevet 20. februar 2014 Mann 34Anonymous poster hash: 0c95a...b3d Tenkte du slik for ti år siden også?Anonymous poster hash: 0f3d4...6e3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #13 Skrevet 20. februar 2014 Takk, takk Nå er det bildet tatt fra en veldig god vinkel da. Tror jeg tok sånn tre-fire shots for å få det til, pluss after effects i photoshop. hehehe Du ser veldig blid og likandes ut. Også har du flere fine meninger. Anonymous poster hash: 3cafd...09c
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #14 Skrevet 20. februar 2014 Er nok veldig forskjellig fra mann til mann. Jeg mister litt interessen hvis vi har sex tidlig, andre menn er det sikkert omvendt med. Anonymous poster hash: af5e6...71e
Gjest Evans Skrevet 20. februar 2014 #15 Skrevet 20. februar 2014 Hvis jeg også ville ha sex på første daten hadde jeg selvsagt ikke tenkt noe negativt om jenta. Og om det kan bli noe mer seriøst syns jeg kommer an på andre ting enn hvor tidlig man har sex.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #16 Skrevet 20. februar 2014 Jeg er totalt uenig i at sex på første date kan endre en persons oppfatning av den andre. Jeg tror ikke det fungerer slik at dersom kvinnen og mannen har sex på første date, vil mannen umiddelbart skape et inntrykk av at kvinnen er "løs", "horete" og "ikke-kone-materiale". Jeg TROR at dette er merkelapper mannen (og kvinnen) har satt allerede, _før_ første date, basert på hva de egentlig er ute etter. Dersom målet med daten er et langvarig forhold, tror jeg hverken mannen eller kvinnen vil la seg skremme av at den andre er villig til å ha sex på første date. Om kjemien er god, begge har lyst - hva er problemet? Dette er 2014, vi har kommet mye lenger enn at vi må vente med sex til ditt og datt. Sex er fortsatt en koselig, intim greie, bare ikke på samme måten. Så tror jeg at dersom kvinnen eller mannen på forhånd har bestemt seg for at dette er bare en date, eller at kjemien ikke er sånn kjempegod ellers, slik at man kanskje ikke anser den andre personen som forholds-materiale, kan man skylde på "sex på første date" som en årsak til at det ikke fungerte, uten at det nødvendigvis er sannheten. Anonymous poster hash: 95fa0...523 1
Chloe- Skrevet 20. februar 2014 #17 Skrevet 20. februar 2014 (endret) Kan jeg også få bar overkropp på PM? Endret 20. februar 2014 av MissStiles
Gjest BettyBoop Skrevet 20. februar 2014 #20 Skrevet 20. februar 2014 Nå vil han ikke tenke negativt om deg om dere skulle ende opp med å ha sex på første date, snarere vil han ta det som et kompliment og sex kan rydde av veien usikkerhet han nok hadde følt dersom han måtte datet deg et halvt år før dere hadde hatt sex. Vil bare legge til at om han tar det som noe negativt er han bare usikker på seg selv, og om du ikke hører noe fra han ts etter du har hatt sex er det ikke pga at du hadde sex med han, men fordi det var sex han var ute etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå