AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Er litt rådvill her. Møtte en fyr på nettet som krever at jeg beviser hvem jeg er vha bilde... Er dette vanlig???Har møtt mange på nettet tidligere men ingen har spurt om dette før. Han tror ikke face-profilen min er ekte siden jeg har få venner og lite bilder. Prøvde å forklare at jeg ikke er så mye på face men det nytta ikke,og han sa jeg skulle sende ham et bilde av ansiktet + navnet mitt på et ark for å bevise at jeg er samme jenta som på bildene. Men like etter sa han at jeg gjerne kunne sende noen sexy pics også..han sa det vel litt sånn på fleip..men jeg synes dette var så frekt - etter kun noen få meldinger..kjenner han jo overhodet ikke.. Har ikke hatt kontakt med han etter dette og ikke brydd meg om å sende noe bilde heller..Virka seriøs men nå har jeg fått kalde føtter angående han.. Hadde dere sendt bilde? Og hadde dere blitt fornærma over sexy pics kommentaren fra en du nettop har blitt kjent med? Anonymous poster hash: 0774f...b2e
Ferny Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Kanskje han har gjort seg dårlige erfaringer før - at en person ikke er den hun sier, eller at hun ikke ligner på bildene han har fått sett i profilen eller sånn. Er vel uansett ikke noe problem å ta det bildet og sende han? De sexy-bildene var nok bare på fleip for å "avvæpne" situasjonen - det er jo i utgangspunktet litt sært at han tviler på at du er ekte. Men han har nok sine grunner. Du kan jo fleipe tilbake, og skrive sånn på lappen "sexy nok?" eller noe annet tull. Dere er på flørtestadiet. Det må være lov å prøve seg frem. Og hvis dere skal møtes, så er det jo ikke så rart at han vil vite at det ikke er noe som tuller eller sånn. Er jo mye svindel på nett, kan jo hende han er blitt litt paranoid. Uansett greit å vite at han er en forsiktig type da, så sjekker fakta og vil vite at ting går riktig for seg.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Kanskje han har gjort seg dårlige erfaringer før - at en person ikke er den hun sier, eller at hun ikke ligner på bildene han har fått sett i profilen eller sånn. Er vel uansett ikke noe problem å ta det bildet og sende han? De sexy-bildene var nok bare på fleip for å "avvæpne" situasjonen - det er jo i utgangspunktet litt sært at han tviler på at du er ekte. Men han har nok sine grunner. Du kan jo fleipe tilbake, og skrive sånn på lappen "sexy nok?" eller noe annet tull. Dere er på flørtestadiet. Det må være lov å prøve seg frem. Og hvis dere skal møtes, så er det jo ikke så rart at han vil vite at det ikke er noe som tuller eller sånn. Er jo mye svindel på nett, kan jo hende han er blitt litt paranoid. Uansett greit å vite at han er en forsiktig type da, så sjekker fakta og vil vite at ting går riktig for seg. Han sa han hadde opplevd det før ja, så jeg kunne godt sendt ham et bilde. Men jeg reagerte mer på den sexy-kommentaren. Mulig det var ment avvæpnende,men det hadde motsatt effekt på meg og fikk meg til å føle han er mest ute etter sex.Tenker han hadde aldri sagt noe sånt flåsete om vi møttes face to face som fremmede. Anonymous poster hash: 0774f...b2e
Ferny Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Han sa han hadde opplevd det før ja, så jeg kunne godt sendt ham et bilde. Men jeg reagerte mer på den sexy-kommentaren. Mulig det var ment avvæpnende,men det hadde motsatt effekt på meg og fikk meg til å føle han er mest ute etter sex.Tenker han hadde aldri sagt noe sånt flåsete om vi møttes face to face som fremmede. Anonymous poster hash: 0774f...b2e Ja, det er et godt poeng. Sikkert lurt å ha antennene ute. Men jeg tenker også at det ikke skader å møte han. Dumt å la et dårlig førsteinntrykk ødelegge før du møter han irl, og kan gjøre deg opp et virkelig (!!) inntrykk av personen. Noen blir litt (for) varme i trøyen over internett, uten at de har problemer med å oppføre seg til vanlig. Men det kommer selvfølgelig an på hva du tenker om han for øvrig - er du lunken i utgangspunktet, så har han kanskje latt sjansen sin forsvinne med et sånt utsagn.
Gorgonzola Skrevet 20. februar 2014 #5 Skrevet 20. februar 2014 ........Virka seriøs men nå har jeg fått kalde føtter angående han.. Jeg har varme hender....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå