AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Jeg har litt problemer med å finne bukser. Jeg trekker litt over hofte/lår/rumpe. Problemet med de fleste bukser er at de stopper når jeg kommer til lårene, men jeg ser at de egentlig hadde passet om hoftene/lårene/rumpen hadde vært mindre, altså ikke noe problem å få de igjen over magen. Så da må jeg prøve større størrelser, men da blir de for store rundt magen. Så hvis du har det samme problemet, hvor kjøper du buksene dine? Eller hvilke merker foretrekker du? Jeg ser helst etter dongribukser ol. Anonymous poster hash: ab930...b21
Binta Ba Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Jeggings, rett og slett, eller kjoler/skjørt Jeg er 2-3str mindre på mage enn røven.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Min erfaring er at bukser med korte glidelåser/lave i livet er vanskelig å få over lår og bak, men sitter fint når man har vrikket dem på plass.Anonymous poster hash: 82129...831
Jolene Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Levis demi curve skal passe en snasen figur!
Gjest Nanne70 Skrevet 20. februar 2014 #5 Skrevet 20. februar 2014 Bik Bok superflex, Salsa jeans og H&M Superstretch. H&M sine er små i str, så du må kanskje vurdere å gå opp en str fra din vanlige. Men fin passform for oss med pære/timeglassfigur
taliee Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 (endret) Jeg gikk inn på en Levis butikk, og hun så med engang at jeg er demi curve. Jeg elsker den buksa Jeg bruker ca 42 i str, i den bruker jeg 30. Koster litt, men såå verd det. Skal kjøpe en til når jeg får lønn Fikk også anbefalt Lee Scarlet, men jeg har for tykke legger til den Endret 6. mars 2014 av taliee
Safiye Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 Jeg anbefaler også Levis på det sterkeste. Kjempegode jeans som passer all slags mulig fasonger, og den holder veldig lenge. Hvis du går i en Levis butikk (ikke forhandler) tror jeg de kan ta mål av deg og se hvem modell du passer best med. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #9 Skrevet 6. mars 2014 Jeg anbefaler også Levis på det sterkeste. Kjempegode jeans som passer all slags mulig fasonger, og den holder veldig lenge. Hvis du går i en Levis butikk (ikke forhandler) tror jeg de kan ta mål av deg og se hvem modell du passer best med. Men er ikke de tynne i stoffet? Anonymous poster hash: d5b7d...246
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #10 Skrevet 6. mars 2014 Levis demi curve skal passe en snasen figur! Da får man jo verdens største ræv.. hvertfall jeg får det. Kler ikke Levi's men for de veldig slanke kanskje Anonymous poster hash: 4e444...e34
Jolene Skrevet 6. mars 2014 #11 Skrevet 6. mars 2014 Da får man jo verdens største ræv.. hvertfall jeg får det. Kler ikke Levi's men for de veldig slanke kanskje Anonymous poster hash: 4e444...e34 Hvilken strrl bruker du i bukse da?
Safiye Skrevet 6. mars 2014 #12 Skrevet 6. mars 2014 Men er ikke de tynne i stoffet? Anonymous poster hash: d5b7d...246 Det avhenger veldig av hvilken modell du bruker. Jeg har tre forskjellige modeller (husker ikke hva de heter atm), og de er veldig forskjellige i stoffet. Er bare å prøve på Levis forhandlere eller butikken selv.
taliee Skrevet 7. mars 2014 #13 Skrevet 7. mars 2014 Jeg får alltid flat rompe i jeans fra Cubus og andre rimeligere merker (har egentlig litt rompe), men har aldri fått så mye komplement etter jeg kjøpte levis buksa. Man får frem rompa, til og med hun i butikken sa jeg fikk fin rompe i den (aldri sett på rompa mi som særlig fin, men)... Så akkurat det er det vel delte meninger om, var litt uvant i begynnelsen
Gjest Badabing Skrevet 7. mars 2014 #14 Skrevet 7. mars 2014 Jeg kler ikke Levis demi curve, men det er jo verdt et forsøk. Har kledd Lee bedre. Synes ofte problemet er at buksene har for små lommer eller at de er for små til å passe rumpa mi og for store/slaskete rundt livet. Har vært mest fornøyd med Cheap Monday hittil, men kvaliteten er jo ikke spesielt god hvis man sammenligner med Levis og Lee. Men jeg får dem i alle fall over rumpa og de er ikke slaskete i livet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå