AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Jeg drikker ikke så ofte men i helga var jeg ute. Kanon dritings, hadde verste danseshowet på en pub. I tillegg hadde jeg sjangla inn på bensinstasjon og sagt masse rart, sølt kebab etc. Uff er så flau. Har også blitt kasta ut av et utested en gang. Hva med dere? Anonymous poster hash: 21ddc...35e 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Verste er vel blotting. Eneste fylleangsten jeg husker som om det var igår. Anonymous poster hash: fecd4...77d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Vert med en som hadde bursdag ut på byen hvor han spanderte allt drikke på alle også ta en rad med shott på direkten også spy på han som hadde bursdag... Heldigvis husket jeg ingen ting av det dagen etter.Anonymous poster hash: c72ab...dd8
Gjest Sunshine23 Skrevet 21. februar 2014 #4 Skrevet 21. februar 2014 Spydd på dansegulvet. Jeg var 18 og var kanonfull Det var ganske flaut ja
Blod Skrevet 21. februar 2014 #5 Skrevet 21. februar 2014 Å danse toppløs. Det er egentlig ikke så ille mtp at det var hjemme hos meg, og det var ikke mange der. Men jeg er flau fordi jeg er flau over kroppen min. Hvis jeg blir skikkelig full skjer det at jeg begynner å grine... Flaut.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Jeg har gjort mye rart, men å begynne å gråte er på topp 5 lista. Herregud så flaut Sist jeg gråt i fylla var for 1 år siden, fylleangsten sitter i enda
Trymmir Skrevet 21. februar 2014 #7 Skrevet 21. februar 2014 Hadde akkurat flytta sammen med dama i en ny by. Vi ble invitert med på fest, en fin anledning til å møte vennene hennes. Jeg var jo litt nervøs på forhånd og drakk nok litt mer enn jeg burde. På festen fikk vi også noen shotter og jeg ville ikke være utakknemmelig, men jeg burde jo tenkt litt lenger enn å blande øl og sterk sprit... Det endte med at jeg ble pærefull og dama mente det kanskje var best å dra hjem, noe som var helt greit da vi hadde fått hygga oss i flere timer. Som sagt, jeg hadde akkurat flytta inn og forholdet var ganske ferskt. I det vi kom hjem ble jeg dårlig og endte med å skrike på elgen. Jeg står på alle fire i senga med ræva høyt og bælmer i ei bøtte på gulvet, min fantastiske samboer sitter ved siden av meg og stryker meg på ryggen. Mens jeg fyller bøtta mister jeg jo kontroll over det som skjer i andre enden...for hver gang jeg brekker meg og spyr, fyrer jeg av noen salige brakere! Jeg var så flau, der hadde jeg nettopp slytta sammen med drømmedama og vår første fest ender med at jeg spyr og fiser! Heldigvis har vi begge humoren i behold og bare ler av det nå, men der og da var det bare for jævlig pinlig! Å spy er en ting, men å fise i tillegg...jeg hadde lyst å synke i jorda. Er VELDIG glad jeg ikke var dårlig i magen i tillegg 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå