Hoppetaujenta Skrevet 1. mai 2014 Forfatter #61 Del Skrevet 1. mai 2014 ....men dream-isen smakte ekkelt etterhvert og jeg kastet resten. Anonymous poster hash: 10991...c6d Forstår godt at du velger å skrive det som AB i en hyldningstråd til Dream-isen. Kan du forklare litt hvorfor du syns at det startet som et velsmakende prosjekt og så ble til det motsatte? Syns den smaker veldig godt, og kjeksbitene løfter også opplevelsen for min del. Kasting av is forekommer aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohdeergod Skrevet 1. mai 2014 #62 Del Skrevet 1. mai 2014 Åh Gud!! Sitron-is!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mai 2014 Forfatter #63 Del Skrevet 1. mai 2014 Hjertelig velkommen i menigheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepperbiff Skrevet 1. mai 2014 #64 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) Yoghurtis med gresk type yoghurt med jordbærsaus og yoghurt flak. Edit: oj, det ble lite. Ny smak i hvert fall! Endret 1. mai 2014 av Pepperbiff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ohdeergod Skrevet 5. mai 2014 #65 Del Skrevet 5. mai 2014 Kjøpte sitron-isen i dag. Sitter og gomler i meg hele boksen nå! BESTE dream-isen etter min mening 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #66 Del Skrevet 7. mai 2014 Nå har jeg smakt jordbærvarianten med yoghurtflakes og den får godkjent av meg. Nå har vel Please-isen hatt akkurat dette som konsept veldig lenge,så det blir ingen nyhet for min del, men god er den - anbefales til jordbær-iselskere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheel Skrevet 7. mai 2014 #67 Del Skrevet 7. mai 2014 Er det ordentlig yoghurtis, eller bare tilsatt yoghurt/yoghurtbiter? Kjøpte en som reklamerte for yoghurtis som var fløteis med biter av yoghurt, skikkelig skuff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #68 Del Skrevet 7. mai 2014 Det står yoghurtis med gresk yoghurt på boksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå