Limah Skrevet 8. april 2014 #41 Del Skrevet 8. april 2014 (endret) Jeg betalte nå bare 35 kr for min på Rema 1000 (sitron-DREAM). Endret 8. april 2014 av Limah 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 10. april 2014 #42 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) Den med sitron var perfekt! Helt passe kremete og grad av sitronsmak. Frisk var den og. Sitronis er en av få iser jeg liker så det er bra Endret 10. april 2014 av pinar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 10. april 2014 #43 Del Skrevet 10. april 2014 Har du prøvd Ben&Jerry sin "cherry garcia"? Den er mye bedre, skikkelig masse mørk sjokolade og tydelig kirsebærsmak Nei. Jeg er glad i isen fra Ben&Jerry, men Cherry Garcia falt ikke i smak. Dreamisen med kirsebær og sjokolade var mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pysa Skrevet 10. april 2014 #44 Del Skrevet 10. april 2014 Likte sitronisen, men syns godt den kunne hatt mer sitronsmak. Litt skuffa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. april 2014 Forfatter #45 Del Skrevet 10. april 2014 Hva med følgende for dem som vil ha mere sitronsmak: rør inn noen dråper sitronsaft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 15. april 2014 #46 Del Skrevet 15. april 2014 Betale opp mot femtilappen for en is, og så må en lage den selv som byggesett? Neste blir vel flatpakket? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #47 Del Skrevet 15. april 2014 Jeg betalte nå bare 35 kr for min på Rema 1000 (sitron-DREAM). Den er på tilbud nå, 35 kroner er ikke ordinær pris. Nei. Jeg er glad i isen fra Ben&Jerry, men Cherry Garcia falt ikke i smak. Dreamisen med kirsebær og sjokolade var mye bedre. Du burde prøve Kulinaris sin med kirsebær og mørk sjokolade! Olalala Anonymous poster hash: 0ac17...9b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 15. april 2014 #48 Del Skrevet 15. april 2014 Likte veldig godt sitronisen. Den ble ekstra god da jeg ventet til den hadde smeltet litt og rørte ut sitronsausen. Jeg serverte den da jeg hadde folk på kaffe her om dagen og da forsvant hele boksen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #49 Del Skrevet 15. april 2014 Oi, så mange som liker sitronisen! Dette er hva jeg synes den minner om: Anonymous poster hash: e2bfe...ffd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 15. april 2014 #50 Del Skrevet 15. april 2014 Mövenpick Maple Walnut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 15. april 2014 #51 Del Skrevet 15. april 2014 Du burde prøve Kulinaris sin med kirsebær og mørk sjokolade! Olalala Anonymous poster hash: 0ac17...9b2 Takk for tips, skal huske det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. april 2014 Forfatter #52 Del Skrevet 15. april 2014 Gul og blå is er innkjøpt. Dette blir en vakker påske. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 17. april 2014 #53 Del Skrevet 17. april 2014 Oi, så mange som liker sitronisen! Dette er hva jeg synes den minner om: Anonymous poster hash: e2bfe...ffd Jøss....Hva fikk deg egentlig til å smake på denne!? (Jif`en altså) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 20. april 2014 #54 Del Skrevet 20. april 2014 Måtte smake sitronisen i påsken Litt for lite sitronsmak for min del, men løste det ved å tilsette saften av 2 store sitroner til en boks is, og så fryse isen igjen. Da ble den mer i min og påskebesøkets smak Besøket mitt mente jeg burde tipse Diplomis om at de bruker alt for lite sitron i isen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 21. april 2014 #55 Del Skrevet 21. april 2014 Men den dream isen med walnøtter og karamell er borte. Å den var jo så gooood. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. april 2014 Forfatter #56 Del Skrevet 21. april 2014 Besøket mitt mente jeg burde tipse Diplomis om at de bruker alt for lite sitron i isen sinDu kan jo forsøke. Den minner meg om en god sitronfromasj i smaken. Mild og god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2014 #57 Del Skrevet 25. april 2014 Har kun kjøpt Ben and Jerry's når jeg har hatt lyst på is, men nå i helga ble det Dream-is med blåbærsmak og den overrasket faktisk, veldig fin konsistens og tydelig blåbærsmak. Nam! Anonymous poster hash: 10991...c6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imaginary Skrevet 25. april 2014 #58 Del Skrevet 25. april 2014 Dream isen med brownies og karamell er sååå god! Har en pakke i frysen, men har nesten spist opp halve så burde egentlig ikke spise mer... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2014 #59 Del Skrevet 26. april 2014 Har kun kjøpt Ben and Jerry's når jeg har hatt lyst på is, men nå i helga ble det Dream-is med blåbærsmak og den overrasket faktisk, veldig fin konsistens og tydelig blåbærsmak. Nam! Anonymous poster hash: 10991...c6d Jeg tar dette tilbake. Den blåbærisen kan ikke sammenligne seg med Ben and Jerry's. Spiser en boks med Ben and Jerry's uten problemer, men dream-isen smakte ekkelt etterhvert og jeg kastet resten. Anonymous poster hash: 10991...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grrwaffmjau Skrevet 1. mai 2014 #60 Del Skrevet 1. mai 2014 Har dream-is porsjonspakninger? Mente å ha lest det ett sted Hvor store er de boksene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå