Gå til innhold

To nye DREAM-is!

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmhm, er nå litt skeptisk jeg. Ville aller helst hatt tilbake den med kirsebær og sjokolade, den var best :D

Jeg og!

Men jeg skal i alle fall teste den meg blåbær og sjokokjeks! Veldig bra de lanserer noe annet enn "sjokoladeis med sjokoladebiter, karamell og sjokoladesaus", de har jo tatt vekk alle de gode.

Synd jeg ikke skal spise godteri før etter påske ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker den med yoghurt og brownie, jeg!

Åh, faen, angrer på at jeg ikke kjøpte den på butikken i dag... Skal ut igjen en tur senere, hmhm? :laugh:

Anonymous poster hash: b709a...23f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle som holder igjen: det er helg, kjøp is èn gang, og bli ferdig med luggingen i lyst-området.

Hmm...det ble kanskje en litt rar setning men vi får la det stå til. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm...jupp, mennesker er forskjellige, men hva ville du hatt anderledes? :)

Hvis man kjøper en sitron-is, hva burde den ha smakt mener du?

Den smakte absolutt sitron, men den var likevel kjedelig. Syns den kunne hatt flere elementer. Jeg aner ikke hva som passer sammen med sitron... Sjokolade kanskje? Noe mer enn bare sitron. Urter?

Jeg er ganske glad i sitronsmaken selv også, men akkurat denne isen var ganske kjedelig etter MIN mening. Trenger jo ikke bety at dere andre vil tenke det samme.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle som holder igjen: det er helg, kjøp is èn gang, og bli ferdig med luggingen i lyst-området.

Hmm...det ble kanskje en litt rar setning men vi får la det stå til. :jepp:

*se for seg en liten nisse som står og lugger en i kjønnshåra*

Anonymous poster hash: b709a...23f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Is-nissen gjør de underligste ting så den kan en aldri være helt trygg på. :)

Isen kostet kr. 54,-

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken is er best? Har veldig lyst til å smake på begge, men tror ikke at studentbudsjettet mitt setter pris på at jeg går og svir av over 100 kr på is.

Anonymous poster hash: e2bfe...ffd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den smakte absolutt sitron, men den var likevel kjedelig. Syns den kunne hatt flere elementer. Jeg aner ikke hva som passer sammen med sitron... Sjokolade kanskje? Noe mer enn bare sitron. Urter?

Jeg er ganske glad i sitronsmaken selv også, men akkurat denne isen var ganske kjedelig etter MIN mening. Trenger jo ikke bety at dere andre vil tenke det samme.

Sitron og melis, eller sitron og honning... eller sånn ostekrem som er på gulrotkake:D

Kjøpte blåbæren idag, gleedermeg til testing:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke for å forstyrre de som sitter her napper seg i smaksløkene nå, men studiner kan komme langt med en to-treliters boks husets vaniljeis til noen tiere, og tilsette hva hjertet måtte begjære av fyll og spetakkel. Sånn får du molteis av noen spiseskjeer syltetøy, som slår alt av sitrusfrukter tilbake i fruktfatet. Du kan hakke i ditt favorittsmågodt, drysse med oboy eller pulverkaffe - ja, for pokker; bare fantasien setter begrensningen, om du så vil bruke kneipsmuler og kjærestens neglavklipp.

En trelitersboks kan bli til minst seks smaksvarianter. Selv om en bør reservere en klatt til vanskeligere tider, hvor problemer utelukkende kan løses med en bananasplit. Jøst sæiing... :opplyser:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

Måtte google etter meningsfeller etter å ha gjort samme oppdagelse som dere, bare litt tregere. Må bare få si at jeg absolutt ELSKER den nye dream-isen med sitronsmak <3

Anonymous poster hash: 11c7a...c56

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner lakrisen... Anonymous poster hash: 7fdf4...60d

Jeg forstår deg fullt og helt. Vi får henge med geipen og tørke våre tårer i savnet etter den vidunderlige isen (med passende trist musikk)...og glede oss over det som faktisk finnes. :(:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket være at jeg var litt søvnløs i natt (og ville ha noe lettbeint å lese på) - kom jeg over denne tråden, så nå har jeg bevilget meg en Dreamis med sitron i dag!! Og jeg som av prinsipp omtrent aldri kjøper is. Men jeg elsker sitronsmaker. Takk for tipset! :laugh:

Endret av hjertesukka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmhm, er nå litt skeptisk jeg. Ville aller helst hatt tilbake den med kirsebær og sjokolade, den var best :D

Har du prøvd Ben&Jerry sin "cherry garcia"? Den er mye bedre, skikkelig masse mørk sjokolade og tydelig kirsebærsmak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...