Tia83 Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Har prøvd å være med i lignende grupper på KG før uten at jeg klarte å følge opp, men har troen på at det skal funke denne gangen:) Rop ut hvis du vil være med, så kan vi motivere hverandre og holde hverandre oppdaterte på framgangen! Jeg vil gå ned 5-6 kilo til sommeren. Burde ikke være umulig, men har ett vanvittig sukkersug og er i tillegg veldig glad i vin og god mat. I tillegg har jeg aldri likt trening.
Gjest Wei Wei Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Aldri for sent å bli med her http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=798240 Etter påsken kan du starte et nytt tråd. Men da må det være minst like bra organisert som Elanora sitt. Vi er bortkjemte nå 1
Gjest Funky Punk Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Aldri for sent å bli med her http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=798240 Etter påsken kan du starte et nytt tråd. Men da må det være minst like bra organisert som Elanora sitt. Vi er bortkjemte nå Ja vi har en tråd der, og kommer helt sikkert til å lage en ny tråd mellom påske og sommeren også, siden vi setter delmål.
momo Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Jeg vil gjerne være med. Har som mål og gå ned 15 kg til midten av juli. Reiser på ferie 23 juli, og vil ikke være feit da. Tenkte å shoppe nye klær da og. Jeg er sukkeravhengig, har vært syk i hele vinter, så ikke noe trening heller. I dag gikk jeg faktisk en halvtimes tur. Og tenkte og starte med det, da formen ennå ikke er bra. Så må jeg klare å slutte med sukker. Men starter ikke skikkelig før på tirsdag. For reiser til Kiel på søndag, har buffet begge veier. Da blir det nok litt søtt. Men skal ikke kjøpe noe godis framover.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #5 Skrevet 20. februar 2014 Jeg er med! skal ned en del kg, og er allerede i godt i gang med treningen. Fikk samboer til å joine treningsstudio, så da var det litt lettere å komme seg ut døra! Har også en hund som trenger daglig tur. Gikk kun harde fjellturer med hunden i helgene, men nå har jeg begynt i hverdagen også. Har utrolig søtsug, og liker god mat og vin, men har klart å trappe ned så nå er det kun godis og vin på lørdager:) Tipset er å finne treninga som du liker! Da går det mye lettere:) prøv ut masse forskjellig! Et tips fra meg er squash. Utrolig gøy og man får brukt kroppen skikkelig! Anonymous poster hash: a47ba...165
Tia83 Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2014 Ja vi har en tråd der, og kommer helt sikkert til å lage en ny tråd mellom påske og sommeren også, siden vi setter delmål. Takk:) Jeg vil gjerne være med. Har som mål og gå ned 15 kg til midten av juli. Reiser på ferie 23 juli, og vil ikke være feit da. Tenkte å shoppe nye klær da og. Jeg er sukkeravhengig, har vært syk i hele vinter, så ikke noe trening heller. I dag gikk jeg faktisk en halvtimes tur. Og tenkte og starte med det, da formen ennå ikke er bra. Så må jeg klare å slutte med sukker. Men starter ikke skikkelig før på tirsdag. For reiser til Kiel på søndag, har buffet begge veier. Da blir det nok litt søtt. Men skal ikke kjøpe noe godis framover. Jeg er med! skal ned en del kg, og er allerede i godt i gang med treningen. Fikk samboer til å joine treningsstudio, så da var det litt lettere å komme seg ut døra! Har også en hund som trenger daglig tur. Gikk kun harde fjellturer med hunden i helgene, men nå har jeg begynt i hverdagen også. Har utrolig søtsug, og liker god mat og vin, men har klart å trappe ned så nå er det kun godis og vin på lørdager:) Tipset er å finne treninga som du liker! Da går det mye lettere:) prøv ut masse forskjellig! Et tips fra meg er squash. Utrolig gøy og man får brukt kroppen skikkelig! Anonymous poster hash: a47ba...165 Så fint at dere vil bli med! Som dere sikkert ser i tråden har det blitt foreslått å bli med i en eksisterende gruppe som jeg nettopp har "meldt" meg på. Vil dere også bli med der, eller skal vi starte en egen her (siden denne gruppe forløpig er for påsken)? Aldri for sent å bli med her http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=798240 Etter påsken kan du starte et nytt tråd. Men da må det være minst like bra organisert som Elanora sitt. Vi er bortkjemte nå Takk for tips! Klarer nok ikke lage den like organisert:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå