Stinemor Skrevet 16. juni 2002 #1 Skrevet 16. juni 2002 Hei! Jeg har så godt som bestemt meg for hvilken brudebukett jeg skal ha, lurer på om det er noen som også skal ha den som har sjekket hvor mye den kommer til å komme på i pris?!? Eller er det noen som har hatt den, og hvor mye betalte dere for den?!? Det er denne: http://www.ivattochtorrt.se/images/design9a.jpg Passer bra til en vinterbrud synes dere ikke?!? Men jeg tror jeg vil ha noen sølvtråder over den som pynt.............vi får se. Ser på den nettsiden til den blomsterbutikken som har laget denne at det er en ganske dyr brudebukett, 2000,- -2500,- tror jeg prisen var, ganske dyrt det, er det vel ikke?!?
'Lilly' Skrevet 16. juni 2002 #2 Skrevet 16. juni 2002 Jeg har ikke brukt, og skal ikke bruke denne buketten. Det er ikke derfor jeg svarer. Jeg ville bare si at den var nyyyyyyyyyydelig og passer, som du sier, utmerket til en vinterbrud. Go for it!!
scorpion73 Skrevet 16. juni 2002 #3 Skrevet 16. juni 2002 Jeg skal heller ikke bruke den, ville bare si at den var kjempe nydelig.
Mina Skrevet 16. juni 2002 #4 Skrevet 16. juni 2002 Jeg skal ha den buktetten 6 juli, men har ikke fått pris på den ennå - da det er en jeg kjenner som skal lage den. Synes den er kjempenydelig - og gleder meg til å se den ferdig. ;-)
Sussi Skrevet 16. juni 2002 #5 Skrevet 16. juni 2002 Jeg hadde denne buktetten 27 april i år. Aldeles nydelig!! Jeg betalte vel 1500-1600 for buketten. Jeg kjøpte samtidig 3 brudepike buketter & 3 knappehullsblomster så derfor husker ikke eksakt prisen for selve buketten. Jeg fikk hvertfall alt dette for under 2000 kroner. Jeg syntes ikke det var så ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå