AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Del Skrevet 20. februar 2014 Hei, Har saumfart nettet etter anbefalinger av bæremeis. Konkluderer med at jeg står mellom to alternativer som vil passe vårt bruk: -Osprey Poco Premium -Deuter Kid Comfort 3 Noen som har erfaringer med disse her? Hvilken bør jeg velge? Takk! Anonymous poster hash: 615eb...7dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saltvann Skrevet 14. mars 2015 #2 Del Skrevet 14. mars 2015 Lurer jeg også på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. mars 2015 #3 Del Skrevet 14. mars 2015 Jeg har ikke prøvd den Deuter meisen, men har Osprey poco premium og er veldig fornøyd med den. Den sitter fantastisk godt på og ungen sitter behagelig og stødig oppi der. Veldig god å bære med selv om vi går langt. Vet ikke hvordan det er med andre bæremeiser, men på poco'en kan man regulere rygglengden slik at den passer både meg og mannen veldig godt, selv om han er en del lengre i ryggen enn meg. Stort pluss! Regntrekket sitter veldig godt rundt bæremeisen slik at det å bære mens det regner eller snør er null problem. Vind og solskjermen gjør jobben sin godt. Kjenner ganske mange som har samme bæremeis og de er alle storfornøyde. Dere må nesten bare dra i en sportsbutikk og prøve de forskjellige og se hvordan meisen sitter på den som skal bære. Og ha med ungen for å få kjent hvordan den er å ha på med den vekta dere faktisk skal bære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saltvann Skrevet 15. mars 2015 #4 Del Skrevet 15. mars 2015 Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå