Gjest gjest 0 Skrevet 26. mai 2004 #1 Skrevet 26. mai 2004 Jeg er litt nyskjerrig jeg da! For jeg tenker at når (hvis) jeg skal gifte meg har jeg lyst til å gifte meg på en dato som har betydning for meg og kjæresten min. Vi ble sammen 18 august og derfor hadde det vært supert å kunne gifte seg på den dagen en gang i fremtiden. Hva med dere? Er det en grunn til at dere valgte den datoen dere gjorde? Eller var det bare fordi det var ledig i kirken? Pam
Gjest Poirot Skrevet 26. mai 2004 #2 Skrevet 26. mai 2004 Det var en ledig dag på stedet vi ville ha festen, og passet bra for foreldrene våre som reiser mye. Ingen romantikk, altså.
*Lene* Skrevet 26. mai 2004 #3 Skrevet 26. mai 2004 Fordi det er pinseaften :-) Og mai vanligvis har godvær!
Gjest MrsL Skrevet 26. mai 2004 #4 Skrevet 26. mai 2004 Det er den lørdagen som er nærmest den datoen vi ble sammen. Det var sambo som ville det slik for jeg har alltid hatt lyst å gifte meg i september. Vi ble sammen 23.06.02 og forlovet 24.12.02 og gifter oss 26.06.04
Tusenogtredve Skrevet 26. mai 2004 #5 Skrevet 26. mai 2004 Det var en ledig dag på stedet vi ville ha festen' date=' og passet bra for foreldrene våre som reiser mye. Ingen romantikk, altså.[/quote'] Samme her. Men vi fant i ettertid ut at vi kommer til å gifte oss på dagen et år etter at vi flyttet sammen...
minniepus Skrevet 26. mai 2004 #6 Skrevet 26. mai 2004 Fordi her er august stort sett fin, og det passet godt i forhold til arrangementer i byen.
Glossy Skrevet 26. mai 2004 #7 Skrevet 26. mai 2004 Fordi min kjære fridde og jeg alltid har sagt at jeg vil gifte meg innen et år etter jeg folover meg. Så da han fridde 4 juli så ble lørdag 3 juli et naturlig valg :-)
Vimsevips Skrevet 26. mai 2004 #8 Skrevet 26. mai 2004 Fordi her er august stort sett fin' date=' og det passet godt i forhold til arrangementer i byen.[/quote'] Men først og fremst,- det var da de hadde lørdagsvielse hos byfogden. Hadde i utgangspunktet tenkt på helga etter (Ordensmannens 30 årsdag), men da var det altså ikke vielse. Og 7. august er kommer Cutty Sark til byen, det er Landsskytterstevne, ingen super interessante OL øvelser,- så vi tror det blir kjempe bra !
Seterjenta Skrevet 26. mai 2004 #9 Skrevet 26. mai 2004 Vi valgte 6.august (2005) av flere grunner... Min kjære har bursdag helga etter, han har gresspollen-allergi i mai-juli (og jeg sa at han må gjerne felle en tåre når jeg kommer mot alteret, men helst fordi jeg kommer, og ikke fordi han må nyse... ) og hans bestemor hadde fødselsdag 6/8...
¤Tiili¤ Skrevet 26. mai 2004 #10 Skrevet 26. mai 2004 Vi forlovet oss 3.juli 2002 og gifter oss 2 år på dagen etterpå, 3.juli 2004.
blyg Skrevet 26. mai 2004 #11 Skrevet 26. mai 2004 Vi gifter oss på den datoen mine foreldre forlovet seg, (da får vi faktisk samme dato i ringene, da vi ikke har forlovelsesdatoen i våre, men det har foreldrene mine), og i tillegg er vi glad i sommeren, og synes det var deilig å tenke på at vi har hele sommeren forran oss som nygifte... så kan vi "turtle" mye.... kose kose.... blyg
Gjest Muslingen Skrevet 26. mai 2004 #12 Skrevet 26. mai 2004 Valgte 3 juli fordi vi trodde det passet bra i forhold til flyttingen til Tromsø. Men der tok vi feil gitt... Sambo drar avgårde for å bygge like etter bryllupet, og vi kommer til å se svært lite til hverandre de 2-3 neste månedene... :-? Hadde vi visst at det kom til å bli husbygging, ville vi IKKE giftet oss i år!
helenaa Skrevet 27. mai 2004 #13 Skrevet 27. mai 2004 Jeg ville gjerne gifte meg tidlig på sommeren sånn at vi kunne nyte sommeren sammen uten å ha masse planlegging over oss. 26. juni ble da et naturlig valg, for da er det 3 år siden vi ble sammen. Både praktisk og romantisk, altså.
Lullu Skrevet 27. mai 2004 #14 Skrevet 27. mai 2004 Vi hadde begge lyst å gifte oss på høsten, da de fleste gifter seg på sommeren. 25 september ble egentlig satt, men vi fikk ikke lokalene vi ønsket oss denne dagen. Ble derfor flyttet til 30 oktober. Så enten regner det eller så snør det har vi funnet ut Men tar det ikke så tungt, så lenge det er litt opphold slik at bildene kan bli tatt ute. Er veldig glad i høstfarger, og forhåpentligvis blir bildene veldig fine m/ disse fargene. Har alltid drømt om cape m/ pels også :-) Nå ble det jo ikke det jeg endte opp med, men et pelssjal. Har ikke prøvd det til kjolen enda, så jeg gleder meg til å se. Om det overhode ikke passer sammen, kjøper eller leier jeg meg et cape istedet.
magnhild Skrevet 27. mai 2004 #15 Skrevet 27. mai 2004 Det var fødselsdatoen til vigermor. Mannen ønsket å ha henne med på en måte og derfor ble det denne datoen. Helt greit siden jeg har lønsket å gifte meg i mai eller august...
~sikka~ Skrevet 27. mai 2004 #16 Skrevet 27. mai 2004 Fordi det var nøyaktig ett år etter at vi møttes første gang
Scorpina Skrevet 27. mai 2004 #17 Skrevet 27. mai 2004 Moder'n har faktisk bursdag i dag :D .....og derfor valgte vi dagen ETTER hennes bursdag (og for at sussebassen min skal klare å huske bryllupsdagen ) I MORGEN GIFTER JEG MEG :D
Gjest Madam Felle Skrevet 27. mai 2004 #18 Skrevet 27. mai 2004 Vi valgte den datoen, for forloveren min kunne ikke komme til Norge før i Juli. Men datoen vi hadde bestemt først var heller ikke noen "romantisk" dato, men den bare passet oss bra.
9na Skrevet 27. mai 2004 #19 Skrevet 27. mai 2004 På grunn av jobb og noen andre ting passet det best å ha bryllupet sent på sommeren, men ikke så sent at vi ikke kom til å rekke å dra på bryllupsreise etterpå. At det ble akkurat den 24 juli er ganske tilfeldig, det passet bare inn med jobb og ferieplaner, kirken og festlokalet var også ledig.
Holly Hobbie Skrevet 27. mai 2004 #20 Skrevet 27. mai 2004 Det var mye frem og tilbake for oss, egentlig skulle vi giftet oss i september men da var ikke lokalene vi ville ha ledige. I fellesferien er det stengt paa Bjornsgard (festlokalene), og juni hadde blitt litt tidlig. Ergo ble det 3. juli! Gleder meg til sommerbryllup og haaper paa en knallsommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå