AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 For tre dager siden veide jeg 45 kilogram, reiste hjem for å slappe av. Har vært veldig opptatt med studier, jobb og trening, så var fint å komme hjem for å slappe helt av. Så har kost meg med masse god, energitett og kaloririkmat, har fått i meg store mengder usunn mat. Veide meg i dag og veier 48 kg! Er det mulig? Føler meg dårlig og ekkel av alle den spisingen. Altså jeg har klart å gå opp så mye på så kort tid, det er bare utrolig ekkelt. Anonymous poster hash: 97910...412
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Ta deg sammen. Det er ikke sånn at du har gått opp 3 kg fett, da måtte du ha spist 7000 kalorier mer enn du trenger hver av de dagene. Det kan du umulig ha gjort. Det du har gått opp i vekt, er VANN. Anonymous poster hash: 1d14b...1e2 8
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Ta deg sammen. Det er ikke sånn at du har gått opp 3 kg fett, da måtte du ha spist 7000 kalorier mer enn du trenger hver av de dagene. Det kan du umulig ha gjort. Det du har gått opp i vekt, er VANN. Anonymous poster hash: 1d14b...1e2 Vet ikke om det er fett eller vann, men opp i vekt har jeg gått, noe som ikke er rart ettersom jeg har spist så mye og så store mengder. Jeg føler meg bare veldig ekkel. Tror forresten jeg har spist over 4000 hver dag siden mandag. Hvor lang tid tar det før vannvekten forsvinner? Anonymous poster hash: 97910...412
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Vet ikke om det er fett eller vann, men opp i vekt har jeg gått, noe som ikke er rart ettersom jeg har spist så mye og så store mengder. Jeg føler meg bare veldig ekkel. Tror forresten jeg har spist over 4000 hver dag siden mandag. Hvor lang tid tar det før vannvekten forsvinner? Anonymous poster hash: 97910...412 Det er ikke noe mer enn en kg fett i så fall. Vannvekten forsvinner fort når du begynner å spise som normalt igjen. Anonymous poster hash: 1d14b...1e2 1
LukaFrost Skrevet 20. februar 2014 #5 Skrevet 20. februar 2014 Har du veid deg på to forskjellige vekter? 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #6 Skrevet 20. februar 2014 Det er ikke noe mer enn en kg fett i så fall. Vannvekten forsvinner fort når du begynner å spise som normalt igjen. Anonymous poster hash: 1d14b...1e2 Det er en lettelse å lese det, selv om jeg innbiller at jeg har lagt på meg fett. Og selv om det er vannvekt, så veier jeg tre kg mer nå og jeg føler meg skikkelig dårlig. Skal være hjemme en uke og må virkelig skjerpe meg, har en tendense til å spise mye når jeg kommer jeg, for da har jeg på en måte ferie. Har du veid deg på to forskjellige vekter? Det stemmer. Jeg veide før jeg reiste og da veide jeg 45 kg. Det første jeg gjorde da jeg kom hit, var å veie meg og denne vekten viste også 45 kg, men etter "spisedagene" mine har jeg da altså gått opp tre kg. Anonymous poster hash: 97910...412
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #7 Skrevet 20. februar 2014 Det kan være flere kilo forskjell på vanlige billige personvekter. Hvis du hadde veid deg begge gangene på samme vekt kan det hende den faktisk forskjellen kun hadde vært 1 kilo. Det er bortkastet å sammenligne vekt fra forskjellige vekter. Anonymous poster hash: b5e68...ea9
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #8 Skrevet 20. februar 2014 Hvor høy er du? Anonymous poster hash: 750ac...a29
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #9 Skrevet 20. februar 2014 Hvor høy er du? Anonymous poster hash: 750ac...a29 Cirka 163, hvordan det? Anonymous poster hash: 97910...412
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #10 Skrevet 20. februar 2014 Cirka 163, hvordan det? Anonymous poster hash: 97910...412 Guriland. Jeg er 10 cm kortere enn deg og veier 50+, og jeg ser normalvektig ut. Eat som bread! Anonymous poster hash: 01b18...5a2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #11 Skrevet 20. februar 2014 Guriland. Jeg er 10 cm kortere enn deg og veier 50+, og jeg ser normalvektig ut. Eat som bread! Anonymous poster hash: 01b18...5a2 Spise brød? Jo takk, det har jeg gjort, masse brødskiver med nugatti, som nå er årsaken til vektøkningen. Ser også normalvektig ut, og har spist mye mat, så mye at det kvalmende! Jeg er kvalmende. Anonymous poster hash: 97910...412
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #12 Skrevet 20. februar 2014 Skal du ha/ har du akkurat fått mensen? Anonymous poster hash: 7bdaa...87a
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #13 Skrevet 20. februar 2014 Skal du ha/ har du akkurat fått mensen? Anonymous poster hash: 7bdaa...87a Hadde for en uke siden, den gjør ikke at jeg legger på meg spesielt mye, men jeg har spist MYE de siste dagene Anonymous poster hash: 97910...412
Gjest Lille-pus Skrevet 20. februar 2014 #14 Skrevet 20. februar 2014 Det er en lettelse å lese det, selv om jeg innbiller at jeg har lagt på meg fett. Og selv om det er vannvekt, så veier jeg tre kg mer nå og jeg føler meg skikkelig dårlig. Skal være hjemme en uke og må virkelig skjerpe meg, har en tendense til å spise mye når jeg kommer jeg, for da har jeg på en måte ferie. Det stemmer. Jeg veide før jeg reiste og da veide jeg 45 kg. Det første jeg gjorde da jeg kom hit, var å veie meg og denne vekten viste også 45 kg, men etter "spisedagene" mine har jeg da altså gått opp tre kg. Anonymous poster hash: 97910...412 Spise brød? Jo takk, det har jeg gjort, masse brødskiver med nugatti, som nå er årsaken til vektøkningen. Ser også normalvektig ut, og har spist mye mat, så mye at det kvalmende! Jeg er kvalmende. Anonymous poster hash: 97910...412 Jeg vet ikke helt hva jeg skal starte med her jeg, TS. Du er kanskje ganske ung? Jeg kjenner jeg blir 'noe' bekymret når jeg leser det du skriver, - og da spesielt med hensyn til det jeg tolker som nesten en rigid hyppighet av veiing, og (mine ord dette) at du føler deg komplett mislykket siden vekten viser hele 48 kilo på en kropp som faktisk er 1,63 høy. - det er noe med de signalene slike tanker sender.... noe jeg ikke vet om jeg liker så godt. Nugatti er nesten bare sukker... så bare brød med Nugatti vil av naturlige grunner ikke akkurat være det beste til å holde fordøyelsen i gang. Jeg må spørre deg rett ut; Hvor gammel er du og hvorfor er du så veldig opptatt av å stadig veie deg? 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #15 Skrevet 20. februar 2014 Hadde for en uke siden, den gjør ikke at jeg legger på meg spesielt mye, men jeg har spist MYE de siste dagene Anonymous poster hash: 97910...412 Ok, da er det nok heller det at vekten hos deg og foreldrene dine er forskjellig. Folk elsker å veie seg hos meg, fordi den veier så feil i "riktig" retning i forhold til deres egne. Jeg bruker den ikke, jeg bare har den fordi den er fin Uansett, bruk bare din egen vekt, og så er det vel sånn at man bare skal veie seg én gang i måneden eller noe sånt, og da til samme tidspunkt? Feks første lørdagen i måneden etter å ha våknet? Anonymous poster hash: 7bdaa...87a
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #16 Skrevet 20. februar 2014 Du hadde nok ikke vondt av å gå opp litt. Anonymous poster hash: 948e1...acf 1
Christelles Skrevet 20. februar 2014 #17 Skrevet 20. februar 2014 Rart hva en vekt kan gjøre med et menneske. Jeg føler meg direkte ekkel når vekten viser mer enn forventet selv. Et tips er å kaste vekta. Vedder på at du ikke kan se noen endringer på kroppen? Vekta går nesten daglig opp og ned 2 kg, dette er kun vann. Salt binder vann, og masse energitett mat inneholder masse salt. Kos deg når du ønsker det, men prøv å ha et ellers sunt kosthold, spis masse grønnsaker uten å koke for mye! 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå