Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du og din kjære like?

Utadvendt, innadvendt

ordenssans

familiebakgrunn

yrkesvalg

interesser

Hvis ikke har dette skapt problemer for dere, eller utfyller dere hverandre?

Anonymous poster hash: b02e3...a4e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er like på alt du nevner, bortsett fra familiebakgrunn. Merker lite til det som et problem, men våre familier bor langt unna så det er ikke et problem i hverdagen. Blir kanskje mer av et problem når man selv får barn.

Jeg tror virkelig på at like barn leker best. For like skal man ikke være, men det finnes sjelden to mennesker som er ekstremt like uansett.

På den annen side, jeg er glad jeg har hatt forhold der vi ikke har vært så like. Glad jeg har vært igjennom kampene det skaper, så setter jeg mer pris på det jeg har nå! :)

Anonymous poster hash: 2ae26...c34
Skrevet

Vi har bare vært sammen i 5 mnd. Men jeg ser nok mer og mer, at vi er ganske ulike.

Jeg er utadvendt, han innadvendt. Jeg er politisk engasjert, samfunnsengasjert, han bare bryr seg ikke. Jeg har opplevd veldig mye i livet mitt, hatt en fæl barndom, og opplevd mye motgang, men og fantastiske ting. Han har levd et veldig enkelt, beskyttet liv. Jeg elsker å reise, og reiser overalt, gjerne med tog fra sted til sted for å se mest mulig. Han liker å reise, men foretrekker mer et sted, og pakkereiser.

Men vi har jo mye bra sammen og. Så synes jeg forholdet er perfekt, da jeg ikke orker en klengete fulltids kjæreste. Og vi møtes ca 1 gang i uken, kan gå 2 uker og. Vi vil ikke flytte sammen på mange år. Enige om å reise både sammen og hver for oss. Og han liker å ha det sånn, han jobber borte i uken. Om vi blir gamle og grå sammen vet jeg ikke, men nå fungerer det veldig bra. Vi er og i den alderen hvor vi ikke skal etablere oss med barn, for gamle til det nå.

Anonymous poster hash: bad88...017
Skrevet

Jeg tror veldig på at like barn leker best. Mest fordi jeg føler det er derfor det har blitt slutt med begge kjærestene mine, at vi etterhvert var alt for forskjellige på interesser, ambisjoner og sosialt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...