Gå til innhold

Når kommer håret tilbake etter cellegift?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, noen av dere som har erfaring / vet hva som er mest vanlig? :)

Anonymous poster hash: d6118...166
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok 3-4 uker før det begynte å vokse igjen. Etter 2 1/2 mnd sluttet jeg å bruke lue/skaut (brukte ikke parykk).

Anonymous poster hash: 1a98d...ca0

• Liker 1
Skrevet

OK... Her var siste cellegift 3. januar, er vel bare å smøre seg med tålmodighet :) håret er ikke helt borte, men kortklipt og tynt og pistrete (noen steder mer tynt enn andre). Håper det nye håret klarer å bane seg vei gjennom det tynne laget over! Det var såpass mye hår igjen at jeg bestemte meg for (og ble rådet av sykehusfrisøren) til ikke å ta alt. Men det ser virkelig ikke ut, altså... :- P

Anonymous poster hash: d6118...166

Skrevet

Det kan variere ganske mye. Bare vært obs på at hos noen vokser håret ut med en annen farge eller med krøller hvis man før hadde rett hår.

Anonymous poster hash: 38ffa...aa1

Skrevet

Første AB her :)

Håper du får en frisyre du trives med igjen snart :)!

Sykehusfrisøren og onkologen sa det kunne ta opptil 6 måneder før alt håret hadde begynt å vokse ut igjen. Hadde en del, helt korte "fjoner" som bare kunne sees på nært hold før det vanlige håret kom tilbake. De første 10 cm av mitt nye hår var krøllete og fint :) Det negative må være at jeg plutselig fikk mye hvitt hår. Har heldigvis avtatt litt etter hvert.

Anonymous poster hash: 1a98d...ca0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...