philippa starck Skrevet 26. mai 2004 #1 Skrevet 26. mai 2004 Var på Din Sko idag, og skulle EGENTLIG ikke ha noe... Men jeg endte opp med mokasiner i knallrosa og flip-flops med turkise sommerfugler på. Var jo så billig! De rosa kommer nok til å bli favoritt fremover, men flip-flopene er meeeget ubehagelige... Jeg synes det kiler når jeg går!! Blir nok et artig ganglag på meg fremover... :oops: Så kom svigermor med sminke til meg! Hun hadde kjøpt rosa neglelakk, leppestift og øyeskygge, men fant ut at hun ikke ville ha det likevel. Så nå er jeg rosa komplett - med sminke fra Dior! (elsker at svigermor har dyre vaner... ) Mamma og pappa kom også hjem fra utlandet idag med en krem fra Lancome og parfyme fra Dior Addict til meg. Så nå sitter jeg og lukter på den nydelige parfymen, lakker neglene, har på leppestift og nye sko og er helt i himmelen! Utrolig hva litt luksus gjør i hverdagen...
Dagensdiva Skrevet 26. mai 2004 #2 Skrevet 26. mai 2004 Gratulerer :-) Må føles deilig...Ur lucky girl!
Gjest Étoile Skrevet 26. mai 2004 #3 Skrevet 26. mai 2004 Jepp, litt hverdagsluksus er herlig!!! :D (Har "snopt" litt i dag jeg også, en lekker sommerkjole i sort med tropisk mønster fra Oasis - juhuu - hot summernights, here i come!)
Gjest Phair Skrevet 26. mai 2004 #4 Skrevet 26. mai 2004 I dag har jeg kjøt meg to par sko. Endelig fant jeg et par superlekre gullsko på Bianco. Kjøte meg en gullpaljett veske/bag fra Sisley i går som er helt sinnsyk lekker. Litt "carrie bradshaw". Også et par sorte sandaler med høy korkhæl. Også en ny cd. Også litt sommerklær til barna. Imorgen skal jeg finne meg en bukse til gullantrekket mitt "Jeg shopper, derfor er jeg".
philippa starck Skrevet 26. mai 2004 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2004 "Jeg shopper' date=' derfor er jeg".[/quote'] Som om jeg skulle sagt det selv...
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2004 #6 Skrevet 26. mai 2004 En tråd jeg føler meg hjemme i Gaver er bedre enn prozac. Min mamma kom også med gave til meg i dag. Det er en veske fra Picard i sort silkestoff foret med rosa silkestoff. Utenpå var det to sommerfugler lagd av paljetter. Den er rålekker. Det er sjelden hun kjøper slikt til meg. Lo and behold, den var på salg! :o
MarianneE Skrevet 27. mai 2004 #7 Skrevet 27. mai 2004 Sukk...... tok meg bare råd til en eyeliner fra MaxFactor igår, jeg......
Gjest Phair Skrevet 27. mai 2004 #8 Skrevet 27. mai 2004 Da er det meste av sommerklærne kjøpt, og jeg må leve på nudler en måned framover. Men det er faen meg verdt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå