Bex Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Hei! Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe smykker fra Edblad? Virker ikke som forhandlerlista på nettsidene deres er helt oppdatert. Har sett jewelbox har litt, men ikke de jeg vil ha. Bor i Oslo, så handler gjerne i butikk. Håper noen kan hjelpe
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Hmm, vet ikke hvor det er å få kjøpt i Oslo, men mener å ha sett det på Companys på Trondheim Torg Anonymous poster hash: 9fcd8...f7c
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Ser de har Companys i Ski og på Strømmen, kanskje du kan prøve der?Anonymous poster hash: 9fcd8...f7c
Novemberellie Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Kjøpte to smykker på Sandvika, men begge ble ødelagt etter veldig kort tid (kjede og armbånd), så gidder ikke bruke penger på det merket igjen.
Bex Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2014 Bli kanskje litt langt å reise til Ski eller Strømmen uten bil, men takk for tips. Skal ha det i bakhodet om jeg er i området Tenkte ikke på at høyer kunne ha noe som er så rimelig... Takk for tips, skal sjekke ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå