Gå til innhold

Jeg liker han, men han mister håret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er over gjennomsnittet opptatt av hår på hodet, jeg elsker en fyldig manke. Nå dater jeg en gutt som er ganske bra! Unntatt håret, det er nemlig på god vei til å forsvinne. Er jeg utrolig overfladisk som synes dette er en dealbreaker? :sjenert:

Anonymous poster hash: bfbdf...337

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dealbreaker faktisk. Ja, da synes jeg du er overfladisk.

• Liker 16
Skrevet

Om det er en dealbreaker så liker du han ikke nok tenker jeg, for jeg er også glad i fyldig manke men er helt hodestups i en som har mistet det meste.

Anonymous poster hash: e4f37...11c
  • Liker 10
Skrevet

Ja, det vil jeg si er ganske overfladisk.

Anonymous poster hash: cf475...afb
  • Liker 3
Skrevet

Stakkars mann...

Anonymous poster hash: 5d47e...c3a
  • Liker 2
Skrevet

Mannen min mister håret(han er 34), men... det er jo bare hår! Enten blir han vel å barbere hodet når det blir lite nok og bli badass som vin disel, eller så får han rett og slett tupe. Spiller ingen rolle for meg så lenge han er min:) Håret hans definerer vel ikke hvem han er som person?

Anonymous poster hash: 05514...202
  • Liker 3
Skrevet

Ja, det mener jeg er kjempe overfladisk. Hvordan ville du følt det hvis noen fortalte deg at ballongene dine har begynt å ebbe? Ikke rimelig kult, nei.

Anonymous poster hash: 7194a...ac4
  • Liker 2
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Tror ikke han er noe for deg dersom det bare er håret hans du er forgapt i jeg.

Endret av Lille-pus
  • Liker 3
Skrevet

Synes det er overflatisk. For min del har jeg alltid ment at dersom en mann mister håret bør han være veltrent, uten fett og mage. Overvektige menn som ikke har hår tenner meg ikke. Bruce Willis er feks en sånn type mann som er skamsexy fordi han er/var bra trent uten hår :)

• Liker 2
Skrevet

Herregud,det ser ut som folk prøver å finne på grunner til å ikke være tiltrukket andre/deslbreakers osv...hadde han ikke mista håret så hadde han vel hatt for dårlig dtil,eller for liten penis,ikke trent nok,for rar stemme osv....man bare lager grunner for å ikke like personen istedenfor å like hele personen.....når du blir sammen med noen så tenk:" ville jeg elsket han/hun om vedkommede mister håret/jobben/havner i rullestol/legger på seg 20kg/får grått hår osv.

• Liker 3
Skrevet

Dere argumenter som om denne mannen er far til hennes barn og en hun har elsket i lang tid.

Når det er i startfasen av dating og følelser ikke har komemt enda synes jeg det er helt greit å være litt overfladisk.

Anonymous poster hash: ca190...dc8
  • Liker 3
Skrevet

Jeg er veldig glad i håret til typen, men om det skulle ramle av, eller han skulle finne på å barbere vekk alt sammen så hadde jo ikke det endret mine følelser for ham. Det er jo ikke pga håret jeg er med ham.

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

En ting er at man foretrekker noe fremfor noe annet, men at det skal være en dealbreaker virker fryktelig overfladisk ja.

Skrevet

Hvis han begynner med patetisk hentesveis og dårlig frisyrer med tynt hår så er det ikke spesielt tiltrekkende..

• Liker 1
Skrevet

Ja du er overfladisk. Noen kler å ha hår og ser ikke bra ut uten, andre igjen kler å ha lite hår og være barbert på hodet. :) Jeg liker en uten så mye hår, han barberer det sånn av og til og det synes jeg er fint. Aner ikke hvordan han ser ut med hår og kunne ikke tenkt meg at han skulle hatt det heller :)

Anonymous poster hash: f7f67...4da

Skrevet

Alle har preferanser, man kan ikke noe for hva man tenner på. Akkurat som noen menn liker store bryster og langt hår. Det blir noe annet hvis man er sammen med en som gradvis mister håret, og deretter dumper han. Det hadde jeg ikke gjort. I datingfasen kan man være litt kritisk hvis man vil.

Anonymous poster hash: d3fb1...0b4
  • Liker 1
Skrevet

kommer litt an på. De fleste har en "greie" med noe på utseende. Når jeg var ung, måtte mannfolka ha fin nese. Ikke er jeg overfladisk, men syntes en gutt med en rett, fin nese, var veldig viktig.
Nå når jeg er litt eldre, bryr jeg meg mindre om dette.
Har alltid ligt myyye hår på hodet (type skater hår, hvis man kan kalle det det), så traff jeg en kjekk mann som hadde nokså lite hår på hodet. Personligheten trumfet håret:) Prøver å holde håret hans barbert men.. :P

Skrevet

nei, ikke noe galt idet?

Hun er for stor størrelse 40 vil ikke date henne

Han har for liten penis 12 cm

han Er for tynn

Han er for lav

Han har lite hår

Hun har hengepupper.

Folk har forskjellige preferanser. DEAL WITH IT!!

Anonymous poster hash: b1075...cac
  • Liker 2
Skrevet

Altså, jeg foretrekker hår jeg også. Men det kunne aldri falt meg inn å droppe typen min bare fordi han allerede hadde begynt å mistet håret da vi ble sammen :O

Anonymous poster hash: 3294a...4be
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...