vimsefrøken Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Hei! Er det noen som kan anbefale en god selger av Urban Decay produkter på Ebay? Jeg har lenge hatt lyst til å teste ut noen produkter fra dette merket (blant annet Naked palettene) men usikker på hvem jeg bør vurdere å kjøpe dette fra. Eventuelt om noen vet om noen god nettbutikk som shipper Urban Decay til Norge.. :-)
troikaen Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 hqhair.com har Urban Decay. Gratis shipping - men det blir moms. 1
Gjest BabyBlue Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Allcosmeticswholesale har en del fra urban decay, har kjøpt mye derifra uten problemer. DENNE selgeren kjøpte jeg vice 2 paletten fra, det var et godt kjøp det Dyr, men angrer ikke en plass da den nå er så godt som umulig å få tak i. I tillegg markerte selgeren varen under 200 og som gave uten noe mas, og det er greit da det er noen som setter seg på bakbeina (kjerringer!).
vimsefrøken Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2014 hqhair.com har Urban Decay. Gratis shipping - men det blir moms. Takk for tips, skal sjekke det ut :-)
vimsefrøken Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2014 Allcosmeticswholesale har en del fra urban decay, har kjøpt mye derifra uten problemer. DENNE selgeren kjøpte jeg vice 2 paletten fra, det var et godt kjøp det Dyr, men angrer ikke en plass da den nå er så godt som umulig å få tak i. I tillegg markerte selgeren varen under 200 og som gave uten noe mas, og det er greit da det er noen som setter seg på bakbeina (kjerringer!). Takk skal sjekke de ut. Alltid en fordel med selgere som markerer ned varene ja :-) Er blant annet Vice 2 paletten og Naked 3 paletten jeg er ute etter..
Gjest BabyBlue Skrevet 21. februar 2014 #6 Skrevet 21. februar 2014 Takk skal sjekke de ut. Alltid en fordel med selgere som markerer ned varene ja :-) Er blant annet Vice 2 paletten og Naked 3 paletten jeg er ute etter.. Ja, hva skjer med at så mange selgere bare plutselig har blitt helt "eh, nei, sorry, vi setter ikke ned verdien."? Irriterende greier. Gah, Vice 2 paletten er bare helt fantastisk. Alle fargene er feilfrie, det er ingen som suger i verken farge, konsistens eller pigmentering. Du har alt fra nøytrale dagfarger til crazy partysminke, og den sølven som følger med? Den er perfekt, virkelig. Får masse komplimenter for den, og er den jeg (mis)bruker mest når jeg skal på byen. Har ikke rørt mac paletten min siden jeg fikk den. Vice 3 har jeg lyst på, men tror den bare ender opp med å ligge urørt på badet mitt. Men er helt ærlig den jeg hadde kjøpt av alle 3 da den er mer nøytral, Naked er vel mer varm, og naked 2 er kald?
vimsefrøken Skrevet 21. februar 2014 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2014 Ja, hva skjer med at så mange selgere bare plutselig har blitt helt "eh, nei, sorry, vi setter ikke ned verdien."? Irriterende greier. Gah, Vice 2 paletten er bare helt fantastisk. Alle fargene er feilfrie, det er ingen som suger i verken farge, konsistens eller pigmentering. Du har alt fra nøytrale dagfarger til crazy partysminke, og den sølven som følger med? Den er perfekt, virkelig. Får masse komplimenter for den, og er den jeg (mis)bruker mest når jeg skal på byen. Har ikke rørt mac paletten min siden jeg fikk den. Vice 3 har jeg lyst på, men tror den bare ender opp med å ligge urørt på badet mitt. Men er helt ærlig den jeg hadde kjøpt av alle 3 da den er mer nøytral, Naked er vel mer varm, og naked 2 er kald? Ja, de hadde tjent mer på å gjøre det, slik de har gjort tidligere. Og ettersom de er i utlandet er det jo rimelig trygt for dem å gjøre det for å si det slik. Jeg syns også Vice 2 ser perfekt ut for meg i hvert fall, er veldig spent på de lilla og den grønne skyggen. Men Vice 3 har jeg ikke sett enda. Naked 3 er den jeg sikler mest etter for øyeblikket. Jeg aner ikke hvorfor da den jo går i mye rose-gull-nyanser som ikke er typisk det jeg vanligvis ville gått for. Men det er noe med de fargene i den nye paletten som frister, ikke helt typiske rose-toner. Og jeg tror de fargene vil være rimelig Perfect match til mine farger. Selv om den ser ut til å være litt mer diskrè enn de typiske fargetonene jeg går for da. Naked skal vel egentlig være nøytral som heller mot varm, Naked 2 er mer kald utfra det jeg har forstått, mens Naked 3 går i rose-nyanser og også er varm.
Gjest BabyBlue Skrevet 21. februar 2014 #8 Skrevet 21. februar 2014 Ja, de hadde tjent mer på å gjøre det, slik de har gjort tidligere. Og ettersom de er i utlandet er det jo rimelig trygt for dem å gjøre det for å si det slik. Jeg syns også Vice 2 ser perfekt ut for meg i hvert fall, er veldig spent på de lilla og den grønne skyggen. Men Vice 3 har jeg ikke sett enda. Naked 3 er den jeg sikler mest etter for øyeblikket. Jeg aner ikke hvorfor da den jo går i mye rose-gull-nyanser som ikke er typisk det jeg vanligvis ville gått for. Men det er noe med de fargene i den nye paletten som frister, ikke helt typiske rose-toner. Og jeg tror de fargene vil være rimelig Perfect match til mine farger. Selv om den ser ut til å være litt mer diskrè enn de typiske fargetonene jeg går for da. Naked skal vel egentlig være nøytral som heller mot varm, Naked 2 er mer kald utfra det jeg har forstått, mens Naked 3 går i rose-nyanser og også er varm. Vice 3? Nei, nå ble jeg også litt forvirret, mente selvfølgelig Naked 3 Er Naked 3 også varm? Dang it. Jeg har ikke lest så mye om den, men den virket hakket mer interessant enn Naked 2.
vimsefrøken Skrevet 22. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2014 Vice 3? Nei, nå ble jeg også litt forvirret, mente selvfølgelig Naked 3 Er Naked 3 også varm? Dang it. Jeg har ikke lest så mye om den, men den virket hakket mer interessant enn Naked 2. Vice 3? Nei, nå ble jeg også litt forvirret, mente selvfølgelig Naked 3 Er Naked 3 også varm? Dang it. Jeg har ikke lest så mye om den, men den virket hakket mer interessant enn Naked 2. Jeg måtte faktisk Google litt nå, trodde det kanskje hadde kommet en ny palette jeg ikke hadde fått med meg da jeg aldri hadde hørt om vice 3 Ja Naked 3 er varm, varme rose-gull-nyanser. Hvis jeg ser på alle 3 naked palettene er det den jeg syns virker finest i nyanser, da det ikke er "typiske" farger man får mange andre steder. Jeg tror jeg hadde fått mye bruk for Naked 3 paletten til våren/sommeren. Ser for meg at de fargetonene vil bli ganske perfekte på en sommerkveld og såpass nøytrale at mange av fargene fint kan kombineres med jobb/dagtid selv om jeg sjelden bruker tid på skygge før jobb altså, hvem pokker har tid til det :-) Men alt i alt en palette som hadde vært super å ha med seg på ferie. Naked 2 har fine farger, men tror ikke jeg kommer til å få så mye bruk for den da jeg tror mange av de "gråaktige" nyansene i den kommer til å bli mismatch med mine farger og derfor ikke passe meg helt. Bortkastet å kjøpe en palette hvis man ikke får brukt alle fargene, da kan man heller kjøpe løse skygger av de man ønsker fra 2 paletten.
vimsefrøken Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #10 Skrevet 24. februar 2014 Nå har Feelunique fått inn Urban Decay Beste nyheten jeg har hørt på lenge
Gjest BabyBlue Skrevet 24. februar 2014 #11 Skrevet 24. februar 2014 Nå har Feelunique fått inn Urban Decay Beste nyheten jeg har hørt på lenge Man kan høre kontoen min skrike i redsel om man stikker hodet ut vinduet
vimsefrøken Skrevet 24. februar 2014 Forfatter #12 Skrevet 24. februar 2014 Man kan høre kontoen min skrike i redsel om man stikker hodet ut vinduet Min konto har fått god oppdragelse i å holde kjeft Bra man kan finne på små unnskyldninger som tillater "små" utskeielser iblant. Min er at jeg sjelden eller aldri har tid til å gå i butikker, ergo er litt ekstra nettshopping tillatt. Hvor mye man faktisk nettshopper for, er og forblir jo en liten hemmelighet som bare JEG vet. Innimellom må man faktisk bare unne seg litt
Gjest BabyBlue Skrevet 24. februar 2014 #13 Skrevet 24. februar 2014 Min konto har fått god oppdragelse i å holde kjeft Bra man kan finne på små unnskyldninger som tillater "små" utskeielser iblant. Min er at jeg sjelden eller aldri har tid til å gå i butikker, ergo er litt ekstra nettshopping tillatt. Hvor mye man faktisk nettshopper for, er og forblir jo en liten hemmelighet som bare JEG vet. Innimellom må man faktisk bare unne seg litt Haha, kontoen min har litt fight igjen i seg, men er ikke lenge igjen før den også gir opp Ja, er sånn for meg også. Handler mer på nett enn i butikker de månedene jeg jobber mye, og selv om det virker mye der og da er det neppe mer enn gjennomsnittet. Hvis noen maser kan vi bare si at vi henger med i disse teknologiske tidene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå