AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 Er litt i villrede og vet ikke helt hva jeg skal si, er først og fremst lei meg for å ha mistet min gode venninne, nesten. Etter at hun fant den typen hun har så har hun forandret seg mye, ikke med en gang, men en ting av gangen. Plutselig har det gått ett år og hun har helt motsatt mening angående politikk og livssyn, har skiftet klesstil fullstendig, hun gikk fra å kle seg i casual til å se ut som hun skal på foretningsmøte hver gang hun går ut døren. Hun hadde veldig langt hår som hun elsket, en dag klippet hun det kort.. Hun var lei seg for det, men sa at typen hennes likte kort hår på jenter. Om noen av oss kommenterer noe nytt med henne, eller forandring, svarer hun alltid "ja, Thomas elsker det og det". Han forandrer henne helt, alt fra meninger til klær. Hun likte godt å feste før,døra på konserter og bare finne på morro ting, nå ser hun ned på oss som gjøre et og kaller det useriøs og barnslig oppførsel. Hun skal liksom være så mye mer voksen nå da.. Vi er bare i starten av 20årene, kjæresten hennes er nærmere 35. Hun er rett og slett ikke den venninnen jeg ble kjent med, men en person som gjør alt for at typen skal bli fornøyd.. Hun var en langhåret skjønnhet med sort hår og helt ok klesstil, nå er hun en korthåret blondine med drakter og bluser over hele linja. Ba henne med på ridetur i stallen min, og da ba hun meg låne henne klær først. Spurte henne hvor alle hennes bukser og gensere var, da svarte hun at "Thomas" hadde sagt det beste var å gi det til Fretex fordi hun ikke kledde dem.. Er dette riktig??? Anonymous poster hash: 7fcca...5fb
Rapunzel_ Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Kjenner igjen situasjonen, bortsett fra at i mitt tilfelle var det en kompis som lot seg "forandre" på samme måte av kjæresten sin. Han skiftet personlighet og klesstil totalt. Vi prøvde å snakke med han om det, men han ble bare oppgitt, og trodde vi gjorde det fordi vi ikke likte kjæresten hans. Vi valgte å ikke si noe mer, og etter hvert innså han selv at vi hadde rett likevel. Tror egentlig han bare trengte litt tid med seg selv for å innse at han lot seg forandre. Får håpe det er slik i ditt tilfelle også
Gjest Chloe87 Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Det virker som om han kontrollerer henne og har henne rundt lillefingeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå