Gå til innhold

Noen som har angret på gangbang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kona har snakket litt om gangbang i det siste. Ikke veldig seriøst, men lekt litt med tanken. Jeg har lest meg litt opp på VIP Room i Oslo, og synes det virker som et trygt og godt sted.

Jeg tenner på tanken av at hun blir pult av fremmede menn, og det gjør hun også. Men akkurat hvordan jeg vil reagere da jeg ser på er det jo vanskelig å si.

Har noen her inne vært med på gangbang for og så angre etterpå?

Hvis noen andre her har erfaringer, har dere noen tips på hvordan å gå frem for at det skal bli et vellykket treff?

Hilsen par som har lyst, men ikke helt bestemt seg ennå :)

Anonymous poster hash: 42a4d...a72
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere kan jo ta en tur på VIP Room og se det an når dere kommer dit. Dere kan jo bare ha sex med hverandre mens andre ser på og så gjøre mer om dere fortsatt føler for det når dere er der. Jeg har vært på VIP-Room bare en gang, men hadde en veldig positiv opplevelse. Jeg var ikke i et forhold da, og min nåværende kjæreste kunne ikke tenkt seg det, så derfor har jeg ikke vært der igjen.

Anonymous poster hash: 9f8c8...fbc
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Må dere starte med gangbang? Kansje en trekant med en ekstra mann i "trygge" omgivelser hadde vært bedre?

Kansje en ide å fyre av en kinaputt før man detonerer en bombe :)

Som personen over nevner så kan dere dra på VIP-room bare for å titte, dere må ikke gjøre noesomhelst der om dere ikke føler for det.....

Endret av Mike Waters
  • Liker 3
Gjest åffårno
Skrevet (endret)

It`s a long way to the top if you wanna gangbang.

(Gettin' had, gettin' took, I tell you folks, it's harder than it looks)

Ikke at jeg skal mene noe om aktiviteten, men akkurat den fantasien er jo såpass drøyt annerledes i virkeligheten til at man neppe burde dra sporenstreks på sexklubb for å teste.

Er det ikke bedre å teste først om en ekstra er greit, så liksom ta det gradvis derfra?

Er noe med at anger blir kjipere dess flere som har observert - som liksom kjapt blir litt problemet med å "bare teste gangbang for gøy".

(Er det bare meg som ser for meg den flufferscenen i Alex Rosèns dokumentar om Sasha Gabor nå? Ohoi.)

Endret av åffårno
  • Liker 1
Skrevet

Dere kan jo ta en tur på VIP Room og se det an når dere kommer dit. Dere kan jo bare ha sex med hverandre mens andre ser på og så gjøre mer om dere fortsatt føler for det når dere er der. Jeg har vært på VIP-Room bare en gang, men hadde en veldig positiv opplevelse. Jeg var ikke i et forhold da, og min nåværende kjæreste kunne ikke tenkt seg det, så derfor har jeg ikke vært der igjen.

Akkurat det kunne jeg tenkt meg å ha med typen min på også. Virker pirrende med tilskuere. Men er det slik at de egentlig forventer å få bli med etterhvert, eller er det fullt "akseptert" å bare komme for å ha sex med sin partner?

Hvor nærme kommer tilskuerene, og pleier det å være mange? Mange spørsmål her, men jeg er litt nysjerrig :)

Skrevet

Akkurat det kunne jeg tenkt meg å ha med typen min på også. Virker pirrende med tilskuere. Men er det slik at de egentlig forventer å få bli med etterhvert, eller er det fullt "akseptert" å bare komme for å ha sex med sin partner?

Hvor nærme kommer tilskuerene, og pleier det å være mange? Mange spørsmål her, men jeg er litt nysjerrig :)

Det er full aksept for å bare ha sex med sin partner, og ingen som forventer noe som helst. Det er dog en swingersklubb hvor partnerbytte og sex med andre enn partner står sentralt så det kan jo hende at om man bare kommer for å titte hver eneste helg så vil det muligens ikke bli like godt mottatt.

Det kan være mange der noen kvelder ja, særlig i helgene, men gangbangkvelder har etter hva jeg vet spesifikke kvelder i ukedagene uten at jeg helt vet når det er.

Hvor mange som er der da har jeg ikke peiling på, men på en "vanlig" kveld holder folk seg på respektabel avstand med mindre de blir invitert inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...