AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 noen her som har peiling på militærklær? jeg syns genseren på bildet her ser perkeft ut til turbruk, men vet ikke hva sånn heter. bodern skal handle på sånn hærens overskuddslager for meg, men da må jeg vite hva den heter Anonymous poster hash: c9729...9d0
Kicki_90 Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Det er vel bare ullundertøy, evt pologenser, kommer an på hvilket stoff det er i. Ullundertøyet derifra er supert, det samme er natogenserne (tykkere ullgenser).
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Det er en ullfrotté. Du kan få tak i underdel også. Ullfrotteen må ikke forveksles med feltskjorten, som består av bl.a. bomull.Anonymous poster hash: f475e...dd7 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 takk for svar, men vet du hva den heter? har prøvd googel men finner bare "feltskjorte" og det ser ikke ut for at det er samme? http://www.nordiskfritid.no/products/-feltskjorte Anonymous poster hash: c9729...9d0
Jolene Skrevet 20. februar 2014 #5 Skrevet 20. februar 2014 Det er en ullfrotté. Du kan få tak i underdel også. Ullfrotteen må ikke forveksles med feltskjorten, som består av bl.a. bomull.Anonymous poster hash: f475e...dd7 Dette er riktig og er helt enig. Har en sånn hjemme selv etter min tid i forsvaret
DysterPytten Skrevet 20. februar 2014 #6 Skrevet 20. februar 2014 Ullfrotté og de er fantastiske! Jeg fikk en hos min svigerfar:) få med en bukse også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå