Gå til innhold

Våren 2011 var helt magisk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner tiden mars 2011- til juni 2011!

Får klump i halsen av å tenke på denne tiden.. Og det har ikke noe med en kjæreste å gjøre..

Vil så fryktelig ha denne tiden tilbake.. Jeg visste på dette tidspunktet at dette var noe jeg ville huske lenge, men ikke at jeg ville savne det såååå mye..

Vet ikke hva jeg vil med innlegget, for jeg kan jo ikke få denne tiden tilbake..

Den beste tiden i mitt voksne liv..

Anonymous poster hash: 91e5d...f52
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjedde da?

Anonymous poster hash: 1242d...a8b
  • Liker 1
Skrevet

Hva var så spesielt med den perioden?

Anonymous poster hash: 2d1f5...392
Skrevet

Virker ikke som jeg kunne være anonym i denne tråden lenger (vet ikke hvorfor), så da får jeg blottlegge meg da :fnise:

Våren 2011 var flott på alle mulige måter, men det viktigste momentet var at jeg på vårparten jobba i barnehage. Ble veldig glad i barna der, de ble glad i meg og viet meg mye oppmerksomhet. Dette var uvant for meg, siden jeg hverken har barn selv eller i familien. Har vært mye alene og ensom oppigjennom åra. Derfor var det veldig vondt å plutselig skulle slutte, og ikke ha noenting med dem å gjøre lenger. Jeg ble jo knytta til kidsa, og skulle gjerne fulgt dem videre :( Nå hadde de vel ikke kjent meg igjen lenger.

Samtidig fikk jeg i denne perioden en a-ha opplevelse om hva jeg ønsker aller mest i livet, og som ville være en fiasko om jeg ikke fikk det til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...