bruker12567 Skrevet 20. februar 2014 #1 Skrevet 20. februar 2014 (endret) Hei, en mann på 21 her som rett og slett har null erfaring når det kommer til dating. Men har spurt ut ei jente nå på mandag så må ha litt veiledning så tenkte at kvinneguiden måtte være et bra sted å henvende seg! uansett, på mandag tok jeg turen ut for å ta en pils ved den lokale utestedet og møtte over ei venninne som jeg kjenner godt som hadde med seg venninene sine som jeg vet hvem er på et veldig generelt plan. satt der å pratet en del før vi reiste på nachspiel hvor gjengen satt og pratet mens vi koste oss med noe godt å drikke, ikke en skikkelig fyllefest siden det var en mandag ( vinterferie ) Endte opp med å snakke med ho og sa " du *navn* du er ei skikkelig hyggelig og fin jente som jeg kunne tenkt meg å snakke litt mer med. Skal vi ta en kaffe til uka? for jeg kunne tenke meg å bli litt bedre kjent med deg" hun svarte ja at hun ville det og var veldig blid. Men tenker at jeg må gjøre det riktig herfra. ho var nok litt mer brisen enn meg men forhåpentligvis ikke glemt det. Ho er ei kjempehyggelig jente på 23 så grunnen til at jeg spurte ho og det er ikke akkurat ofte jeg ber noen på "kaffedate" så må ha litt veiledning! Så, skal snakke med ho igjen for å høre om ho blir med på "kaffedate" eller noe lignende, men hvis ho blir med på en date hvordan bør dette presteres? Tenker helst på å møte opp med ho slik at vi kan prate sammen, Men hvilke temaer og lignende er det beste å prate om? Redd for at det skal bli mye pinlig stillhet ihvertfall i starten om hun sier pass eller blir med på daten finner jeg ut av imorgen når jeg snakker med ho. Men hvis noen tar seg tid til å komme med tips om hva jeg bør gjøre og ikke gjøre er jeg takknemlig for det! Med forbehold om rotete tekst og skrivefeil ( iphone er ikke så supert å skrive mye på ) Endret 20. februar 2014 av MissStiles
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Det her går bra, bare vær dæ selv du 2
Gjest Lincoln Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Håper det går bra, men før du legger altfor store planer så bør du avklare om dere faktisk skal ha en date eller ikke.
Alina X Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Avklar først om dere skaø på date og hvis iniativ til å "vite best"dvs skriv noe sånt som "Hei, tenkte at vi kunne møtes på(input sted)kl 16?" Da nevner du jo at dere har en avtale og du viser iniativ til tid og sted,er veeeeldig kjedelig med de som skriver"hvor har du lyst til å dra?når kl passer det for deg?hva vil du finne på?osv....det virker nesten som om neste spm blir:hva skal vi snakke om?..... Også ang samtaleemner så ikke ta for mye politikk eller religionprat. Spør henne ting og få henne til å spørre deg og. Skal ikke være sånn at det er kun du som snakker og spør:) 1
Chloe- Skrevet 20. februar 2014 #5 Skrevet 20. februar 2014 Selv har jeg lavere terskel for å takke ja til en date hvis det er kveld og sjenkebevilgning, enn dagtid med kaffe. Men jeg kjenner ikke jenta da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå