AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 I helgen dro jeg og noen venninner på byen, hvor vi møtte to hyggelig karer. Jeg snakket en god del med han ene, og merket han var veldig på. Vi snakket en del i tillegg til at han spanderte en god del drikke på meg. Han var også en del år eldre enn meg. Det endte ganske brått da venninnene mine bestemte seg for å dra, og jeg fortalte da denne mannen at jeg måtte gå. Han ønsket gjerne at jeg ble lenger, og han tilbød seg å kjøpe mer drikke og var villig til å betale taxi hjem dersom jeg ble igjen med han. Men neida, jeg dro... Dette endte med at jeg dårlig samvittighet overfor han som brukte en god del penger på meg, og at jeg gikk uten noe ordentlig hade. Vi rakk heller ikke å utvekslet numre, uheldigvis. Derfor har jeg nå sittet siden søndag og prøvd å finne denne mannen på sosiale medier og et mobilnummer. Nå har jeg endelig stalket meg til et nummer, men aner virkelig ikke hvordan jeg skal gå frem i en evt. sms. Han var også gift, så ønsker selvsagt ikke noe annet enn å takke for drikken noe jeg ikke rakk å gjøre før jeg løp av gårde, noe jeg har dårlig samvittighet over. Han brukte tross alt en del penger på meg. Så hva mener dere? Er det moralsk feil å sende en sms å takke denne gifte mannen for drikken, og hvordan kan jeg gå frem i meldingen? Kan det skape problemer i forholdet deres, dersom dama finner ut at han spanderte drinker på meg? Anonymous poster hash: 98ef2...372 Anonymous poster hash: 98ef2...372
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Hold deg unna. Anonymous poster hash: ffe33...794 10
She_Leiva Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Jeg hadde bare glemt han og satset på at han hadde glemt meg også. Iallefall best om han er gift slik at du ikke skaper noen bekymringer hos kona som mest sannsynlig synes det er litt rart at mannen hennes spanderer drinker på yngre damer ute på byen, men om han ikke gjorde noe galt, så virker han da redelig nok. Men en veldig fin tanke da TS. 1
SillySue Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Bare takke for drikken fordi du har dårlig samvittighet? Den hørtes tynn ut frøken... Hold deg unna du,det er en gift mann! 10
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #6 Skrevet 19. februar 2014 Takk for svar Dette er egentlig ganske nytt for meg, så vet ikke om det er vanlig å få dårlig samvittighet når du på en måte bare stikker fra en som har brukt mye penger på deg.. Anonymous poster hash: 98ef2...372 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #7 Skrevet 19. februar 2014 Takk for svar Dette er egentlig ganske nytt for meg, så vet ikke om det er vanlig å få dårlig samvittighet når du på en måte bare stikker fra en som har brukt mye penger på deg.. Anonymous poster hash: 98ef2...372 Pleier å ha det jeg og. Bare hold deg unna, han er jo gift så. Tror ikke han hadde villet at du skulle sendt han en sms heller, itilfelle kona så den. Anonymous poster hash: f025a...0de 1
Ferny Skrevet 19. februar 2014 #8 Skrevet 19. februar 2014 Takk for svar Dette er egentlig ganske nytt for meg, så vet ikke om det er vanlig å få dårlig samvittighet når du på en måte bare stikker fra en som har brukt mye penger på deg.. Anonymous poster hash: 98ef2...372 Øøø? Han er GIFT. Og du sa ifra om at du måtte gå. Du var ikke direkte uhøflig. Hva mer burde denne gifte mannen forvente av deg egentlig? Sex? Du skylder han ingenting. Virkelig - INGENTING. 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #9 Skrevet 19. februar 2014 Også glemte jeg å legge til at han gjerne ville datet meg dersom han ikke var gift osv.. Hvorfor vil en gift man si noe slikt og i tillegg spandere drinker? Anonymous poster hash: 98ef2...372
SillySue Skrevet 19. februar 2014 #10 Skrevet 19. februar 2014 Også glemte jeg å legge til at han gjerne ville datet meg dersom han ikke var gift osv.. Hvorfor vil en gift man si noe slikt og i tillegg spandere drinker? Anonymous poster hash: 98ef2...372 Fordi han var ute etter et raskt ligg såklart. 6
Ferny Skrevet 19. februar 2014 #11 Skrevet 19. februar 2014 Også glemte jeg å legge til at han gjerne ville datet meg dersom han ikke var gift osv.. Hvorfor vil en gift man si noe slikt og i tillegg spandere drinker? Anonymous poster hash: 98ef2...372 Det vet du like godt som oss andre, så hvorfor stanger du hodet i veggen? Det eneste jeg er oppgitt over er at du vurderer å kontakte fyren. Du vet han er en drittsekk mot sin kone - du er mer verdt enn å være en flørt eller et sidesprang. 6
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #12 Skrevet 19. februar 2014 Let. It. Go.Anonymous poster hash: 05428...088 3
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #13 Skrevet 19. februar 2014 Anonymous poster hash: ffe33...794 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #14 Skrevet 19. februar 2014 Takk for svar Dette er egentlig ganske nytt for meg, så vet ikke om det er vanlig å få dårlig samvittighet når du på en måte bare stikker fra en som har brukt mye penger på deg.. Anonymous poster hash: 98ef2...372 Hvorfor lot du han i utgangspunktet bruke masse penger på deg? Man bør gi uten å tenke på om man får takknemlighet/annet i retur. Så du trenger ikke kontakte han nå. Anonymous poster hash: 99a95...299
Djungelvrål Skrevet 20. februar 2014 #15 Skrevet 20. februar 2014 Hva med å la vær å ta i mot drikke og heller kjøpe selv. Hvorfor skal menn kjøpe drikke til deg, tjener du ikke penger selv? 2
Peter007 Skrevet 20. februar 2014 #16 Skrevet 20. februar 2014 Hva med å la vær å ta i mot drikke og heller kjøpe selv. Hvorfor skal menn kjøpe drikke til deg, tjener du ikke penger selv? Damer er damer vet du. De liker bli visst generøsitet mot. Da blir de smigret selv om vi er i 2014. Naturen går sin gang tross feminisme, og likestilling sett fra kvinnesakskvinner. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #17 Skrevet 20. februar 2014 Snakker om å være desperat etter pikk... Anonymous poster hash: 747fb...a88 2
Djungelvrål Skrevet 20. februar 2014 #18 Skrevet 20. februar 2014 Damer er damer vet du. De liker bli visst generøsitet mot. Da blir de smigret selv om vi er i 2014. Naturen går sin gang tross feminisme, og likestilling sett fra kvinnesakskvinner. Jeg liker ikke å ta imot drinker fra ukjente menn, har aldri skjønt hvorfor menn skal kjøpe drikke til meg når jeg tjener penger selv og fint kan kjøpe mine egen øl. Det er verken feminisme, likestillingspjatt eller kvinnesak. Det er sunn fornuft! 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #19 Skrevet 21. februar 2014 Man Snakker om å være desperat etter pikk... Anonymous poster hash: 747fb...a88 Man er vel ikke desp etter pikk fordi man ønsker å sende en melding å takke for drikken, vel? Anonymous poster hash: 98ef2...372
Tba Skrevet 21. februar 2014 #20 Skrevet 21. februar 2014 Man Man er vel ikke desp etter pikk fordi man ønsker å sende en melding å takke for drikken, vel? Anonymous poster hash: 98ef2...372 Når du bruker så mye tid på stalke han så er du desperat. Når han er litt eldre og etablert så har ikke de pengene han betalte for øl noe å si for han økonomisk. Hvis gjorde bare for være hyggelig og for å snakke, så er det ikke OK av deg ta kontakt med han. Du vi fremstå som desperat og han risikerer mye bråk hjemme. Hvis gjorde det for å få seg et ligg og han er gift bør ihverfall holde deg langt unna!! Da er du desperat, billig, uten empat og integritet. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå