AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Det er slutt mellom meg og kjæresten. Bruddet skjedde i kveld. Det var han som tok initiativet. Begrunnelsen var at vi er så ulike som personer (han er mer innesluttet og snakker ikke så mye om følelser, mens jeg er slik som er litt mer åpen med de jeg kjenner og snakker mer om følelser), og at følelsene for meg er mer vennskaplig blitt. Dette er noe jeg har følt lenge. Vi har i perioder vært mer veldig nære venner enn kjærester. Han betyr utrolig mye for meg. Han er en fantastisk person og jeg vil ikke miste han. Han sier det samme om meg. Han vil ikke miste meg. Jeg vet de fleste sier at de vil være venner etter ett brudd. Men er det realistisk å få til? Vi var begge veldig klare på at vi vil det. Vi krangler lite, er like på mange punkt grunnen for bruddet var manglende følelser. I kveld har han vært veldig tydelig på dette at han vil ha meg i livet sitt, og jeg ønsker så inderlig det samme. Jeg er så ufattelig glad i denne mannen! Så, kan vi få det til når begge har så lyst til det og grunnen til bruddet var manglende følelser? Når kan vi begynne å være sammen som venner? Hvor lang tid bør det gå? Hva bør jeg spesielt tenke på på vei inn i denne vennefasen? Dette er så utrolig rart.. Over 4 år sammen. Så mange gode minner, og en fantastisk mann. Jeg er så lei meg for at vi ikke fikk det til å fungere Anonymous poster hash: 98d05...b5f
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 98d05...b5f
miramis Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Hvis du vil være venn med han, må dere ikke ha sex når dere møtes! Det går helt fint å være venner med ekser.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #5 Skrevet 20. februar 2014 Det skal gå fint an, men kan være vanskelig i begynnelsen, når en av dere kanskje er på fest og begynner med ons, eller begynner å holde på med noen nye. Om dere skal klare det, og klare å faktisk være venner og ikke ha sex med hverandre osv, skal det nok gå fint. Anonymous poster hash: 25cb2...f32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå