AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Hei! Jeg skulle hatt en katt levert til meg fra A til B her i landet. Det er et stykke, og "sender" har sagt at hun kan møte meg på halvveien. Problemet er at jeg ikke er så erfaren sjåfør og føler meg ikke trygg nok til å kjøre såpass langt på ukjente steder. Tror ikke jeg vet om noen som gidder å kjøre for meg heller.. Har sjekka opp angående buss, men problemet er at det ikke er tillatt med dyr der pga allergifare. Har sjekka opp fly og sånn og, men om jeg skal reise frem og tilbake på en dag (bestille billett på kort varsel) så blir det litt penger av det. Skeptisk til å sende katten alene også, og det forskjellig hva de ulike selskapene godtar av frakt av dyr. Ser ut som flyet må mellomlande underveis også, men bare kort mellomlanding da. Men ser ut som de skifter selskap underveis.. Noen som har erfaring med å sende katt på fly som ikke er direktefly? Eller noen som har tips hvordan jeg kan få til dette puslespillet...? Hadde vært supert med litt innspill Anonymous poster hash: a2a3d...2b6 Anonymous poster hash: a2a3d...2b6
Gjest Funky Punk Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Om du har lappen og tilgang på bil, så ville jeg kjørt. Om du beregner ekstra god tid, blir kjent med ruten på kart først, tar mange pauser osv, så tror jeg det vil gå kjempefint Og du kan jo tenke på det som en god øvelse til å bli tryggere som sjåfør på ukjente steder 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2014 #4 Skrevet 22. februar 2014 Jeg ville kjørt. Små dyr har det ikke godt oppi fly. Jeg henta hunden min med fly. Aldri mer. Snakka også med ei dame som sa hunden var så flink, (han pep litt, men la seg nef til slutt) hun sa hun hadde katten med å han var så redd at det skummet ut av munnen på han og ble dårlig i magen osv. Er det en veldig spesiel katt siden du må krysse landet for å hente den?Anonymous poster hash: 08ed9...74f
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #5 Skrevet 23. februar 2014 Du kan ringe busselskapet direkte og spørre om det er lov å ha med katt på noen ruter. For det er visst enkelte ruter det er lov på. Selv har jeg tidligere ikke sjekket om det var lov, og har reist med katt noen ganger på buss halvannen time uten problemer. (Har du katten i en bag m/gitter legger ikke sjåføren merke til det.) Anonymous poster hash: 91525...375
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2014 #6 Skrevet 23. februar 2014 Du kan også prøve www.easybring.com for å finne noen som skal kjøre den veien. Anonymous poster hash: 91525...375
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå