catwar Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Har alltid hatt en drøm om storbryllup... eller bryllup generelt. Men nå i det siste tenker eg at eg håper han ikke frir. Vert sammen i snart 10 år og har 3barn, så det ville jo falt naturlig å gifte seg. Bør eg ta det som et faresignal?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Ikke det i seg selv, men hva er frykten bak?Anonymous poster hash: c0431...0ef
Gjest HappyWaffle Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 spør som AB over meg, er det noen tanker som gjør at du ikke vil? frykt for å virkelig binde seg? eller er det noen andre tanker bak?
catwar Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2014 Nei, det er det eg er litt usikker på selv. Har aldri hatt den tanken at VI SKAL HOLDE SAMMEN RESTEN AV LIVET, er såpass realist at eg vet det ikkje er garanti for noe. Men har alltid hatt lyst å gifte meg.. De siste mnd er den tanken altså borte og eg går med tanker om hvordan eg skal forklare meg om han spør. Har vert litt frampå å hinta forsiktig tidligere.. Eg er også sluttet å vere sjalu.. Før var eg besatt av å sjekke mobilen hans osv. Det er vell ingen frykt tror eg ikkje.. For har alltid hatt lyst å ha eitt bra familieliv og da har på en måte giftermål inngått i "idyllen".
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #5 Skrevet 20. februar 2014 Hvorfor har du aldri tenkt at dere skulle holde sammen resten av livet? Hva slags scenarier har du sett for deg? Anonymous poster hash: a801b...7bc
catwar Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #6 Skrevet 20. februar 2014 Fordi eg syns det er en naiv tanke. En har aldri garantier for hva som kan skje. En kan jo alltids håpe på det beste. Kan da umulig bare vere eg som tenker slik?
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 20. februar 2014 #7 Skrevet 20. februar 2014 Jeg er også litt slik. Jeg vil gifte meg en dag, men om kjæresten min hadde spurt meg i dag så hadde jeg fått litt noia!! Vet ikke hva jeg hadde svart..
Gjest Corto Maltese Skrevet 20. februar 2014 #8 Skrevet 20. februar 2014 Ekteskap var naturlig i middelalderen i et modernesamfunn er det ikke naturlig
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #9 Skrevet 20. februar 2014 Fordi eg syns det er en naiv tanke. En har aldri garantier for hva som kan skje. En kan jo alltids håpe på det beste. Kan da umulig bare vere eg som tenker slik? Naivt? Nå er det slik at mange par (femdeles over 50% av alle som gifter seg) holder sammen livet ut. Men det forutsetter selvfølgelig at dette er noe man går inn for. Og hvordan det skal skje uten at man en gang ser det for seg, er for meg helt ubegripelig. Å se for seg og gå inn for noe, man ikke har 100% garanti for er i grunnen det mye av livet går ut på. Du har fått barn, noe som i alle fall ikke kommer med garantier osv.Anonymous poster hash: a801b...7bc
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #10 Skrevet 20. februar 2014 "Eg er også sluttet å vere sjalu.. Før var eg besatt av å sjekke mobilen hans osv." Dette er jo en bra ting. Har du nå fått en tillit til han som du ikke hadde før, og føler at du ikke "trenger" ekteskap for å være trygg. Eller har sjalusien forsvunnet fordi du ikke lenger bryr deg om han på den måten, og at du ikke lenger vil være sammen med han, og derfor selvsagt ikke vil gifte deg. Høres nokså håpløst ut å være sammen med noen man ikke har tillit til... Anonymous poster hash: 307c2...eff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå