AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Beklager den tragiske trådtittelen.... Vel, jeg har trent en stund, er "normalt" tynn og vil si jeg har ett "normalt" norskt kosthold, likevel ser det ut som jeg er gravid. (Ikke noe jeg innbiller meg, har fått spørsmål fra venner om jeg er) Ikke som i stor kulrund mage, altså - men en liten bump. Har tenkt dette bare kom av at jeg er oppblåst, men har prøvd annen diett uten hell. Hjelp? Noen? Og bare for å klargjøre, jeg er 100% sikker på at jeg ikke er gravid, haha. Anonymous poster hash: 7e899...ab2 Anonymous poster hash: 7e899...ab2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Har det samme problemet. Hvis jeg holder meg unna gluten, melk og for mye fiber, holder magen min seg flat. Det er stort sett noe man reagerer på som gjør det, med mindre man har spist ekstremt mye. Anonymous poster hash: ff0a4...abc
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Dropp sukker og korn/mel! Eventuelt også belgfrukter (bønner, peanøtter osv.).Anonymous poster hash: 8978b...ac4
Gjest Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Og ting med kullsyre! Det trigger det hos meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå