AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Jeg er ei jente på 17 år, og har en ting jeg hater ved meg selv. Nemlig de mørke ringene under øynene mine. Jeg har hatt de så lenge jeg kan huske, og regner med at jeg har dem pga gener. De ser rød/lilla ut, og i tillegg til dette er jeg blå innerst mot nesebenet. Jeg føler at jeg ser ok ut, kanskje til og med litt pen dersom jeg holder fingrene over de mørke områdene, slik at jeg ikke får sett de. Men jeg se rett og slett jævlig ut når jeg har de mørke ringene under øynene. Jeg sminker meg hver dag, ellers hadde jeg ikke gått ut av døra. ikke en eneste av mine venner har sett meg uten sminke. Vel, bortsett fra om sommeren, da gikk jeg uten sminke en dag på stranda med venninna mi. Men de mørke områdene synes ikke like godt når jeg får litt farge. Jeg bruker en fargeconcealer fra oriflame, og synes denne dekker ganske godt. Deretter tar jeg foundation over, og til slutt pudder. Jeg trenger minst 45 minutter på å sminke meg, og bruker sikkert rundt 35 minutter av denne tiden på områdene under øynene mine. Er det flere som har det slik som meg? Har dere noen tips? Dette ødelegger selvbildet mitt totalt, jeg er desperat etter hjelp. Anonymous poster hash: 1e639...711
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 Ja jeg opplevde nøyaktig det samme. Jeg hatet området under øynene mine. Hadde forsøkt alt av sminketeknikker, forskjellige øyekremer, nok søvn osv. Mine mørke områder under øynene var like tydelig om jeg sov 4 eller 12 timer i løpet av en natt. Og jeg hadde også store poser under øynene. Men nå har jeg endelig funnet to øyegel`er som hjelper meg. Det er Emergin C Lighten up Eyecream (skjønner ikke hvorfor den heter cream, for den er en helt blank lett gel) brukte denne slavisk og merket ingen endring, og plutselig etter ca 2-2,5 uke våknet jeg opp og de mørke ringene var nesten usynlige. Når jeg leste på esken står det at det varierer hvor lang tid det tar før den fungerer på hver enkelt person. Så denne skal jeg aldri være foruten. Jeg har også kjøpt Ole Henriksen Ultimate lift eye gel som er en blå blank gele, den setter jeg i kjøleskapet, og den kjøler ned området under øyenene, og alt av poser blir borte. Disse to produktene er nå mine bestevenner og livsnødvendige, jeg håper de aldri blir ute av produksjon. Resultatet har faktisk blitt så bra at jeg ikke lenger behøver concelear under øyenene, og det sier faktisk MYE om hvordan disse har hjulpet meg. Ikke sikkert de fungerer for deg, men verdt ett forsøk :-) Anonymous poster hash: b255d...009
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 Ja jeg opplevde nøyaktig det samme. Jeg hatet området under øynene mine. Hadde forsøkt alt av sminketeknikker, forskjellige øyekremer, nok søvn osv. Mine mørke områder under øynene var like tydelig om jeg sov 4 eller 12 timer i løpet av en natt. Og jeg hadde også store poser under øynene. Men nå har jeg endelig funnet to øyegel`er som hjelper meg. Det er Emergin C Lighten up Eyecream (skjønner ikke hvorfor den heter cream, for den er en helt blank lett gel) brukte denne slavisk og merket ingen endring, og plutselig etter ca 2-2,5 uke våknet jeg opp og de mørke ringene var nesten usynlige. Når jeg leste på esken står det at det varierer hvor lang tid det tar før den fungerer på hver enkelt person. Så denne skal jeg aldri være foruten. Jeg har også kjøpt Ole Henriksen Ultimate lift eye gel som er en blå blank gele, den setter jeg i kjøleskapet, og den kjøler ned området under øyenene, og alt av poser blir borte. Disse to produktene er nå mine bestevenner og livsnødvendige, jeg håper de aldri blir ute av produksjon. Resultatet har faktisk blitt så bra at jeg ikke lenger behøver concelear under øyenene, og det sier faktisk MYE om hvordan disse har hjulpet meg. Ikke sikkert de fungerer for deg, men verdt ett forsøk :-) Anonymous poster hash: b255d...009 Tusen takk for svar! Hvor fikk du tak i disse? Er det bare på nett, eller kan jeg få tak i dem på butikk? Jeg skal til Polen snart, og reiser via Gardemoen, tror du det finnes på flyplassen eller i Polen? Anonymous poster hash: 1e639...711
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Tusen takk for svar! Hvor fikk du tak i disse? Er det bare på nett, eller kan jeg få tak i dem på butikk? Jeg skal til Polen snart, og reiser via Gardemoen, tror du det finnes på flyplassen eller i Polen? Anonymous poster hash: 1e639...711 Ole henriksen produkter finnes i alle fall oftest på tax free! Anonymous poster hash: a06ef...43d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #5 Skrevet 20. februar 2014 Jeg har ikke noen tips bortsett fra sminke. Men ville bare si at jeg har også vært plaget med det hele livet. Det var det verste jeg visste og hatet å se meg selv i speilet. Nå er jeg 30 og har fått mye mer selvtillitt, ringene plager meg ikke nå, selv om jeg til vanlig sminker de vekk. Jeg skjønner at du vil prøve å bli kvitt dem og håper du lykkes, men ta det fra en som har vært der du er, det kan bli bedre:) Jeg har aldri hatt problemer med å få med kjæreste og ingen har reagert når de har sett meg uten sminke. Du sier at du synes du ser pen ut om du ser bort i fra ringene, så du kan i hvert fall være fornøyd med resten av deg selv;) Mener på ingen måte å bagatellisere problemet ditt, vet akkurat hvor kjipt det er! Anonymous poster hash: 53012...07b
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #6 Skrevet 20. februar 2014 Jeg har ikke noen tips bortsett fra sminke. Men ville bare si at jeg har også vært plaget med det hele livet. Det var det verste jeg visste og hatet å se meg selv i speilet. Nå er jeg 30 og har fått mye mer selvtillitt, ringene plager meg ikke nå, selv om jeg til vanlig sminker de vekk. Jeg skjønner at du vil prøve å bli kvitt dem og håper du lykkes, men ta det fra en som har vært der du er, det kan bli bedre:) Jeg har aldri hatt problemer med å få med kjæreste og ingen har reagert når de har sett meg uten sminke. Du sier at du synes du ser pen ut om du ser bort i fra ringene, så du kan i hvert fall være fornøyd med resten av deg selv;) Mener på ingen måte å bagatellisere problemet ditt, vet akkurat hvor kjipt det er! Anonymous poster hash: 53012...07b Det er hyggelig å høre at andre har det, og ikke minst at det ikke plager dem så mye! Om sommeren klarer jeg å være sånn greit fornøyd, men om vinteren ser det så utrolig mye verre ut. Jeg har faktisk vurdert restylane eller fillere under øynene, for jeg har hørt at det skal hjelpe noen. Men siden jeg er 17 må jeg nok vente, og jeg er ikke sikker på om jeg skal det engang. Anonymous poster hash: 1e639...711
Gjest kassycat Skrevet 20. februar 2014 #7 Skrevet 20. februar 2014 Samme problem som TS.. helt lilla under øyene, og enda mer mørkeblå ved nesebeinet. Siden jeg i tillegg holder meg unna sol ser jeg ut som en sliten narkoman uten sminke. Hjelp oss! Har akkurat bestilt Korres sin øyekrem (pga spf!!), så blir nok ikke ny krem på ei stund.. Hjelper sånn maske? Synes det høres såååå herslig ut å stikke restylanesprøyte ved øynene................D:
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #8 Skrevet 20. februar 2014 Tusen takk for svar! Hvor fikk du tak i disse? Er det bare på nett, eller kan jeg få tak i dem på butikk? Jeg skal til Polen snart, og reiser via Gardemoen, tror du det finnes på flyplassen eller i Polen? Anonymous poster hash: 1e639...711 Ja du får disse på diverse nettsider. Blandet annet Blivakker. Mange er negative til den siden, men de er autoriserte forhandlere av Ole H produkter, Og det er de samme som leverer EmerginC til dem som til bl.a VakkerHud. Hvis du skulle gått for en av de som har fungert på meg ville jeg skaffet meg EmerginC Sin hvis jeg var deg, da ditt hovedproblem er mørke ringer og ikke hovenhet som jeg syns Ole H Fungerer best mot. Håper det fungerer like supert for deg som det har for meg. Anonymous poster hash: b255d...009
Gjest Mupsi Skrevet 20. februar 2014 #9 Skrevet 20. februar 2014 Det finnes vel Restylane med farge til mørke ringer under øynene, har tenkt litt på det selv, hadde vært deilig å slippe den concealeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå