Gå til innhold

Fresh Fitness treningssenter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det noen som har erfaring med dette treningssenteret? Ser at de har medlemskap for 199 ,-, noe som er veldig billig i forhold til Elixia, Sats osv.

Jeg tenker å begynne på Fresh Fitness på Forus (Rogaland).

Anonymous poster hash: aa45a...689
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fornøyd med mitt senter. Har alt jeg trenger og litt til. Jeg er med på gruppetimene også samt en og annen virtuell time.

Anonymous poster hash: f3c14...d7d

Skrevet

Veldig fornøyd med mitt. Kan være mange folk, men sånn er det jo mange steder.

Anonymous poster hash: 0d9e9...9f7
Skrevet

Jeg var veldig fornøyd, men pga lang reisevei droppet jeg det, men har planer om å starte opp igjen når treningssenteret som er nærmere åpner i desember! Veldig greit for de som er på egenhånd, og 100 ekstra i mnd for alle gruppetimer er jo heller ikke gærent!

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd, her i byen er det det minste treningssenteret, men det er best kvalitetsmessig.

Kvaliteten på apparatene går byens spenst en lang gang.

Kan være mye folk under gruppetimene, men det funker allikevel :P

Skrevet

Er kjempe fornøyd, minuset er at instruktøren er på skjerm på mange av gruppetimene

Skrevet

Er kjempe fornøyd, minuset er at instruktøren er på skjerm på mange av gruppetimene

Du må se forskjell på Live-timer og virtuelle timer. Jeg trener mest Live-timer, men en og anne virtuell time får jeg med meg. Styrke er ganske bra. Og de virtuelle spinningtimene er veldig bra.

Skrevet

Du må se forskjell på Live-timer og virtuelle timer. Jeg trener mest Live-timer, men en og anne virtuell time får jeg med meg. Styrke er ganske bra. Og de virtuelle spinningtimene er veldig bra.

Derfor jeg sier de fleste timene er virituelle. De virituelle spinningtimene er kjempe fine, selvom det er noe helt annet en med en instruktør som er live. Men all cred til fresh fitness som har fått til et så fint treningssenter så billig.

Skrevet

Jeg ser at prisene er forskjellig ut i fra om man vil gå på timer eller trene fritt. Hva har dere? Vet ikke om jeg kommer til å gå på timer.

Anonymous poster hash: aa45a...689
Skrevet

Jeg hadde vanlig medlemskap uten det tillegget for å gå på live-timer. Du kan jo uansett være med (du må betale 30,- per time) og hvis du finner ut at du vil gå på så mange at det vil lønne seg å bytte medlemskap kan du gjøre det :) Fresh fitness var ikke helt for meg, for jeg likte ikke atmosfæren på mitt senter (akershus) pluss at jeg ikke syntes de virituelle spinningtimene var noe gode i det hele tatt. Litt for kjedelig musikk og lite energi.

Skrevet

Jeg har med live-timer. Er med på Bodypump, Bodybalance og Fresh-Fit. Fresh-Fit er beinhardt og råmoro.

Skrevet

nå blir jo uansett fresh fitness, sats og elixia èn og samme kjede

Skrevet

Tror ikke profilene endres av den grunn. De har samme eiere, men som jeg har lest vil de beholde sine egne profiler.

Skrevet

Kan kun trene der man er meldt opo. Var en av krava for at de skulle få samme eier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...