AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Særlig de som har hatt elskerinner på si over lengre tid? Jeg forstår det ikke. Kan noen forklare meg? Det finnes jo så mange flotte men der ute, hvorfor vil man ha akkurat han som løy og bedro deg? Er det trygghet, penger, barna eller noe annet? Ser mye av dette på KG, og i den virkelige verden. Anonymous poster hash: cac92...ff8
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Kan jo stille det samme spørsmålet til menn også. Hvorfor tar de tilbake utro kvinner? Eller bedre: Hvorfor tar noen mennesker tilbake sine utro partnere? Anonymous poster hash: e0854...78c 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Kan jo stille det samme spørsmålet til menn også. Hvorfor tar de tilbake utro kvinner? Eller bedre: Hvorfor tar noen mennesker tilbake sine utro partnere? Anonymous poster hash: e0854...78c TS her Vi går for din formulering. Anonymous poster hash: cac92...ff8 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #4 Skrevet 20. februar 2014 Særlig de som har hatt elskerinner på si over lengre tid? Jeg forstår det ikke. Kan noen forklare meg? Det finnes jo så mange flotte men der ute, hvorfor vil man ha akkurat han som løy og bedro deg? Er det trygghet, penger, barna eller noe annet? Ser mye av dette på KG, og i den virkelige verden. Anonymous poster hash: cac92...ff8 Ja, jeg tror nok at det ofte er trygghet, penger og barna som spiller inn her. Og ikke minst alt man har sammen, både når det gjelder matrielle ting, men også relasjoner til venner, svigerfamilie osv. Det kan dessuten for mange være helt utenkelig å ikke bo sammen med barna sine hele tiden, og i tillegg kanskje oppleve at barna skal bo sammen med en annen dame/mann som på en måte skal være med å være forelder. Det høres kanskje ikke ut som verdens undergang når man ikke selv er i den situasjonen, men når man er der så tror jeg veldig mange kan svelge mange kameler for å unngå dette. En annen ting jeg vil nevne; nå er jeg godt voksen og har vært gjennom noen forhold. Og i den alderen jeg er nå, merker jeg at jeg har større forståelse og toleranse for at shit happens. Man kan noen ganger forstå hvorfor noen lar seg friste. Dette ofte pga. at man vet at man har kanskje ikke oppført seg slik man skulle, ikke gitt det man skulle. Kanskje har man også vært på nippet eller ønsket å være med noen andre, og kan på en måte forstå at dette er noe som kan skje. Ikke fordi man ønsker å såre noen. Og heller ikke fordi man ikke er glad i partneren, men alt var bare rævva i livet der og da, og alt annet virket så mye bedre. Det er mye mer jeg kan forstå og tilgi nå, enn jeg ville gjort når jeg var f.eks. 20 år. Det kommer mye an på situasjonen. Noe ville jeg selvsagt ikke godtatt eller forstått nå heller. Anonymous poster hash: f6894...c2d 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #5 Skrevet 20. februar 2014 Man skal ikke tilgi utroskap, det vitner om mangel på selvrespekt. Syns egentlig utro folk burde sendes i fengsel. Anonymous poster hash: 42a0e...92e 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #6 Skrevet 20. februar 2014 TS her Jeg skreiv ikke mangel på selvrespekt, selv om jeg mistenker det. Jeg ser godt gifte menn eller menn i etablerte forhold som uten blygsel innleder forhold til damer på si. Som tar de med på tur og overøser de med gaver. Det klines i hjørnene, det møte på hotellrom og alle vet hva som foregår. Jeg har opplevd menn som har hatt høygravide damer som har kjæreste nummer 2. Så blir dette oppdaget, og hun tar han tilbake. Jada, barn, penger og eiendom. Men hvorfor skal damen gå rundt der da, være avhenging av sin utro mann for husrom og såkalt trygghet, vil hun ikke ha det bedre uten han? Jeg er voksen selv, singel og barnløs, så jeg har aldri vært i en slik situasjon, så derfor lurer jeg veldig på hvorfor dette blir godtatt. Jeg prata med en kompis om dette, han mente at ungene var uendelig viktigere en dama, som han måtte ha for at hun skulle oppforstre avkommet hans. Alt ordnet seg for han, bare han brukte gummi når han var utro. Jeg synes dette høres ut som triste liv. For begge parter. Anonymous poster hash: cac92...ff8
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #7 Skrevet 20. februar 2014 Man skal ikke tilgi utroskap, det vitner om mangel på selvrespekt. Syns egentlig utro folk burde sendes i fengsel. Anonymous poster hash: 42a0e...92e Det vil nok være vanskelig å få igjennom en lov som kriminaliserte utroskap, siden politikere og jurister er blandet de gruppene som er mest utro.Anonymous poster hash: b5249...87d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #8 Skrevet 20. februar 2014 Det vil nok være vanskelig å få igjennom en lov som kriminaliserte utroskap, siden politikere og jurister er blandet de gruppene som er mest utro.Anonymous poster hash: b5249...87d Hadde derimot JEG vært statsminister så hadde det blitt andre boller. Da måtte alle som var i et forhold ha papirer på dette, og dersom de blir tatt med en annen person og uten papirer på at de er sammen så blir de satt i gapestokk. OG kappe av dem penisen med hekkesaks. Anonymous poster hash: 42a0e...92e
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #9 Skrevet 20. februar 2014 Gapestokk og hekkesaks....jeg skulle ønske noen som har tatt tilbake en utro partner kunne svare, men men TS Anonymous poster hash: cac92...ff8
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #10 Skrevet 20. februar 2014 Hadde derimot JEG vært statsminister så hadde det blitt andre boller. Da måtte alle som var i et forhold ha papirer på dette, og dersom de blir tatt med en annen person og uten papirer på at de er sammen så blir de satt i gapestokk. OG kappe av dem penisen med hekkesaks. Anonymous poster hash: 42a0e...92e Hva med utro kvinner? Tror at et er best at du ikke blir statsminister. Selv om jeg veldig imot utroskap, og har alltid vært trofast.Anonymous poster hash: b5249...87d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #11 Skrevet 20. februar 2014 Hva med utro kvinner? Tror at et er best at du ikke blir statsminister. Selv om jeg veldig imot utroskap, og har alltid vært trofast.Anonymous poster hash: b5249...87d De må også straffes. Å finne en mann som ikke er utro er like vanskelig som å finne en dritt laget av glitter. Er sikkert mange menn som tenker sånn om kvinner og da.. Anonymous poster hash: 42a0e...92e
Gjest BettyBoop Skrevet 20. februar 2014 #12 Skrevet 20. februar 2014 Særlig de som har hatt elskerinner på si over lengre tid? Jeg forstår det ikke. Kan noen forklare meg? Det finnes jo så mange flotte men der ute, hvorfor vil man ha akkurat han som løy og bedro deg? Er det trygghet, penger, barna eller noe annet? Ser mye av dette på KG, og i den virkelige verden. Anonymous poster hash: cac92...ff8 Kjærleiken er galskap 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #13 Skrevet 20. februar 2014 De må også straffes. Å finne en mann som ikke er utro er like vanskelig som å finne en dritt laget av glitter. Er sikkert mange menn som tenker sånn om kvinner og da.. Anonymous poster hash: 42a0e...92e Du trenger nok et miljø med bedre menn siden de fleste menn er trofaste, ifølge nyere statistikk så er kvinner oftere utro enn menn. Anonymous poster hash: b5249...87d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #14 Skrevet 20. februar 2014 Du trenger nok et miljø med bedre menn siden de fleste menn er trofaste, ifølge nyere statistikk så er kvinner oftere utro enn menn.Anonymous poster hash: b5249...87d Det er ikke min erfaring. Jeg syns jeg trøster damer hver dag jeg, som har blitt utsatt for utroskap og drit. Anonymous poster hash: 42a0e...92e
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #15 Skrevet 20. februar 2014 TS her Kan dere ikke svare på spørsmålet? Alt sinne dere har å by på kan dere ta et annet sted. Ærlig talt! Anonymous poster hash: cac92...ff8
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #16 Skrevet 20. februar 2014 TS her Kan dere ikke svare på spørsmålet? Alt sinne dere har å by på kan dere ta et annet sted. Ærlig talt! Anonymous poster hash: cac92...ff8 Nå må du lugna ner. Du har jo fått svar? Anonymous poster hash: 42a0e...92e
Blod Skrevet 20. februar 2014 #17 Skrevet 20. februar 2014 Sikkert av de samme grunnene som når menn tar tilbake en utro dame. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #18 Skrevet 20. februar 2014 Jeg har ikke opplevd det selv, men venner har. Det er mye pga barna, men forholdet er jo ødelagt. Det blir aldri det samme igjen, man kan jo ikke stole på personen. Så trist at menn er så mye utro, og de chatter mye med damer bak konas rygg, slik oppstår gjerne utroskap. Anonymous poster hash: 94d0d...ae1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2014 #19 Skrevet 21. februar 2014 Jeg har nylig fått vite at mannen min har vært utro. Han påstår at det har skjedd bare en gang og at det var lenge siden. Han har også løyet til meg. Jeg har ikke dratt, og har heller ikke kastet ham ut. Var det bare oss, ville jeg nok ha rømt kåken, for å si det sånn. Om forholdet overlever, vet jeg ikke enda. Det er tøft, vondt og traumatisk å oppleve at den som har vært din nærmeste venn og partner har gått bak ryggen på deg. Det som holder meg tilbake er barna, økonomien og delvis, men i liten grad hans forsikringer om at det som har skjedd er tilbakelagt og at han vil satse på OSS. Det siste har jeg ikke mye tro på siden alt er ferskt.. Der må eventuelt tiden jobbe for oss. En annen grunn at jeg avventer er frykt. Frykt for hva en skilsmisse og et brudd medfører av følelser, kaos og ensomhet. Det høres rart ut, for jeg vet at et brudd ville ha gitt meg nye sjanser og muligheten til å leve MITT liv. Anonymous poster hash: b1215...a57
Druid Skrevet 21. februar 2014 #20 Skrevet 21. februar 2014 Særlig de som har hatt elskerinner på si over lengre tid? Jeg forstår det ikke. Kan noen forklare meg? Det finnes jo så mange flotte men der ute, hvorfor vil man ha akkurat han som løy og bedro deg? Er det trygghet, penger, barna eller noe annet? Ser mye av dette på KG, og i den virkelige verden. Anonymous poster hash: cac92...ff8 Jeg tror det har noe med at man kan styre svært mye i sitt liv, men ikke hvem som man elsker. Du kan liksom velge å være med den du elsker som ikke lever innen ditt livsløp, eller så kan du savne denne personen resten av ditt liv. En annen ting er at det virker ikke som det er mange "gode" partnere. Jeg har ikke møtt noen kvinner etter at jeg ble sammen med min kone som fungerte som helt menneske. Ikke det at min kone er perfekt, men hun har den samlingen med defekter jeg er i stand til å leve med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå