Thomasine Skrevet 26. mai 2004 #1 Skrevet 26. mai 2004 Hva slags salat har dere når dere skal ha den som tilbehør til middag, f.eks grill-middag, fiskemiddag, kjøttmiddag o.l??!! :klø: Hva har dere oppi?! :klø: Jeg kunne tenkt meg å variere litt... Vi bruker: Salat (som regel is-salat) tomater agurk løk (gul eller rød) mais salt & pepper litt olje (oliven) som dressing
Gjest onyx, i.i. Skrevet 26. mai 2004 #2 Skrevet 26. mai 2004 Bruker forskjellige ingredienser etter hva jeg har i huset. Veldig godt er det med f.eks ruccola blandet med grovrevne urter som bladpersille og basilikum. Gjerne med tomat og rødløk, men også godt med avocado og vårløk! Bruker salt og pepper og en skvis med lime eller sitron over. Av og til litt god olivenolje.
Gjest 1111 Skrevet 26. mai 2004 #5 Skrevet 26. mai 2004 Cashewnøtter, eplebiter, appelsin, tørkede tomater, tørket mango i strimler..
Rio Skrevet 26. mai 2004 #6 Skrevet 26. mai 2004 det blir den vanlige, kjedelige salat - helt vanlig salathode agurk og kanskje mais tomater paprika og ellers liker jeg å ha løk purre mandarin skinke ost kylling men da blir det mer for å gumle ..og en haug med partydressing :oops:
Arkana Skrevet 27. mai 2004 #8 Skrevet 27. mai 2004 I tillegg til det som er nevnt er det godt med cherrytomater istedet for vanlige tomater, ananas, hvitløkskrutonger, champignon, sukkererter, oliven, osteterninger (like gjerne vanlig gul ost som fetaost), kokt pasta, eggebåter og jeg bruker som oftest en blanding av lollo rosso og lollo grønn fordi det ser finest ut, isbergsalat er litt kjedelig synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå