Gjest Bartenina Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Jeg har ikke løpt mye før, men nå har jeg virkelig fått ånden over meg. Problemet er bare at jeg får (og har) såå vondt i leggene. Det sprenger liksom fra ca midt på leggene og ned mot ankelen. Jeg får det hver gang jeg prøver å løpe, og det gjør vondt å gå senere samme dag og gjerne også neste dag..:-/ Jeg vil ikke gi opp løpinga når jeg ENDELIG har kommet i gang... Eller må jeg?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Du har begynt for intensivt og fått en overbelastning. Ta pause 2-3 uker og la det komme seg. Begynn forsiktig med rask gange noen uker, 3-4 ganger i uka og øk med jogging en gang i uka osv. Utrolig fort gjort å overbelaste og trene feil når en får ånden over seg. Hvis smertene ikke gir seg innen noen uker, oppsøk lege Anonymous poster hash: 69384...21e
Gjest Bartenina Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Vræl, det var dårlig nytt...:-P Har gått bra når jeg har jogget (sporadisk) på mølla da...:-S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå