AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Nettopp flyttet inn i rekkehus, ble veldig fort kjent med naboparet ved siden av som virker som utrolig greie og trivelige folk. Har blitt en del kortkvelder med litt godt i glasset der, alltid like trivelig. I det siste har det midlertidig ikke vært like trivelig.. Pga oppussing i huset mitt så har jeg flyttet soverom fra ene enden og over til andre, slik at jeg nå ligger nærmest det naboparet sitt soverom. Det hender ofte jeg hører gjennom åpent vindu at han kjefter på henne, har hørt ham skrike ting som "dumme hore, idiot, du er dum, du er unyttig og ududelig" og slike utrolig sårende og nedverdigende ting. I det hele tatt er det en del gråt og rop derfra, men det viser de aldri når vi sammen alle tre eller flere. Dagen etter er han blid som sola, alltid blid og smilende når vi møtes med postkassene eller over hagegjerdet. Er ikke dette litt drøye ting å si til sin samboer? Anonymous poster hash: 11705...708
Gjest Hyssingen Skrevet 19. februar 2014 #2 Skrevet 19. februar 2014 Vet vel ikke om han er psykopat ut ifra den bittlelille informasjonen der.... 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #3 Skrevet 19. februar 2014 Nei, jeg beklager formuleringen, psykopat er drøyt å ta i med her. Men likevel, jeg liker ikke den litt dobbeltaktige personligheten jeg møter hos ham, det lille jeg kjenner ham. Når han er rundt andre folk er han svært snill og god med sin kjæreste, men det som for ofte høres fra deres vindu, skremmer meg.. ts Anonymous poster hash: 11705...708
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Han har i alle fall et anger problem! Det er selvsagt uakseptabelt å kalle samboeren slikt. Hvis det er en sjelden krangel kan det jo hende at folk sprekker og sier ting de ikke mener, men hvis dette skjer ofte.... da vill ejeg stusset. prøve å snakke litt forsiktig med dama om dette? Skjønner det er vanskelig men... Hva m at du inviterer henne over til en "jentekveld" m litt rødvin bare dere to? (antar du er dame også?)... og lirke littt....? kanskje hun rett og slett er brutt ned helt av ham? Hvor gamle er de? vært lenge sammenetc.? Anonymous poster hash: 5b35a...8fc
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Nettopp flyttet inn i rekkehus, ble veldig fort kjent med naboparet ved siden av som virker som utrolig greie og trivelige folk. Har blitt en del kortkvelder med litt godt i glasset der, alltid like trivelig. I det siste har det midlertidig ikke vært like trivelig.. Pga oppussing i huset mitt så har jeg flyttet soverom fra ene enden og over til andre, slik at jeg nå ligger nærmest det naboparet sitt soverom. Det hender ofte jeg hører gjennom åpent vindu at han kjefter på henne, har hørt ham skrike ting som "dumme hore, idiot, du er dum, du er unyttig og ududelig" og slike utrolig sårende og nedverdigende ting. I det hele tatt er det en del gråt og rop derfra, men det viser de aldri når vi sammen alle tre eller flere. Dagen etter er han blid som sola, alltid blid og smilende når vi møtes med postkassene eller over hagegjerdet. Er ikke dette litt drøye ting å si til sin samboer? Anonymous poster hash: 11705...708 Det er naturligvis vanskelig å vite hva hun eventuelt sier i et lavere toneleie som du eventuelt ikke hører slik at du kan avgjøre om det er en krangel eller ren utskjelling, men er enig i at det høres drøyt ut. Uvanlig tror jeg dessverre ikke det er :/. Anonymous poster hash: 39023...5aa
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #6 Skrevet 19. februar 2014 Nei, jeg beklager formuleringen, psykopat er drøyt å ta i med her. Men likevel, jeg liker ikke den litt dobbeltaktige personligheten jeg møter hos ham, det lille jeg kjenner ham. Når han er rundt andre folk er han svært snill og god med sin kjæreste, men det som for ofte høres fra deres vindu, skremmer meg.. ts Anonymous poster hash: 11705...708 Den eneste konklusjonen du kan trekke ut fra det er at han er høyrøstet når han blir sint. Og hvis han er mye sint på henne, har han kanskje et temperamentsproblem, eller kanskje de bare er nærmere skilsmisse enn omgivelsene vet. Anonymous poster hash: 39023...5aa
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #7 Skrevet 19. februar 2014 http://morgenbladet.no/ideer/2014/hvorfor_sa_giftig#.UwUg9dqYbmJ Anonymous poster hash: 39023...5aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå