AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Håret mitt krøller seg sånn, og blir så krusete (frissy?) iløpet av en dag. Føler meg alltid så stygg på håret. Må ha det oppsatt på jobb, så går med hestehale for det meste. Jeg retter det ut hver dag, bruker varmebeskyttende og deretter en dæsj moroccan oil når jeg er ferdig. Men etter ett par timer kommer jo alle disse småhårene fram.. Er det noen som har noen tips eller hårprodukter å anbefale som jeg kan prøve? Anonymous poster hash: 5f4cb...ac5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #2 Skrevet 20. februar 2014 TiGi S-Factor Smoothing (sjampo, balsam og kur), Sebastian Professional Potion 9 og en liten dråpe med olje mens håret er vått. Tørk helst håret med en føhner (kaldluft) før du eventuelt glatter det.. Avslutt med bittelitt voks/mud. Dette har i hvertfall hjulpet meg med å bli kvitt krusete og flokete hår Anonymous poster hash: eef9e...8c8
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2014 #3 Skrevet 20. februar 2014 TiGi S-Factor Smoothing (sjampo, balsam og kur), Sebastian Professional Potion 9 og en liten dråpe med olje mens håret er vått. Tørk helst håret med en føhner (kaldluft) før du eventuelt glatter det.. Avslutt med bittelitt voks/mud. Dette har i hvertfall hjulpet meg med å bli kvitt krusete og flokete hår Anonymous poster hash: eef9e...8c8 Tusen takk for svar! Skal teste ut dette Anonymous poster hash: 5f4cb...ac5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå