Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2004 #1 Skrevet 26. mai 2004 må på det sterkeste anbefale fructis force anti frizz.. dog dyr men den hjelper virkelig og lukter så godt;)
Gjest Myumi Skrevet 27. mai 2004 #3 Skrevet 27. mai 2004 Garnier Fructis dyrt det er jo en ganske så simpel serie som selger i dagligvarebutikker og billig-parfymerier.
Gjest gjest1 Skrevet 27. mai 2004 #4 Skrevet 27. mai 2004 Alt er relativt! Alle har ikke råd/tar seg ikke råd til å kjøpe dyre ting. Litt snobbete å påpeke slikt synes jeg.
Gjest Felicity Skrevet 27. mai 2004 #5 Skrevet 27. mai 2004 Garnier Fructis dyrt det er jo en ganske så simpel serie som selger i dagligvarebutikker og billig-parfymerier. Husk at alle slett ikke har anledning og økonomi til å kjøpe hårprodukter til flere hundre kroner. Garnier Fructis har også gode produkter, fungerer utmerket godt på mitt hår. Jeg aner en smule nedlatende tone hos deg Mezzaluna...... er det gamle takter som er i ferd med å komme tilbake??
Gjest Myumi Skrevet 27. mai 2004 #6 Skrevet 27. mai 2004 Jeg aner en smule nedlatende tone hos deg Mezzaluna...... er det gamle takter som er i ferd med å komme tilbake?? Når noen får seg til å omtale Fructis som dyrt da lurer jeg må hvilken prisklasse de må ned til for å omtale noe som billig eller passelig dyrt. Fructis er en særdeles rimelig serie hvor det meste av stylingen koster under hundrelappen. Gamle takter du liksom.
Gjest Poirot Skrevet 27. mai 2004 #7 Skrevet 27. mai 2004 Jeg synes det er utrolig frekt å le høyt av at man har ulike oppfatninger om hva som er dyrt og ikke, når noen prøver å gi et vennlig råd.
Gjest Nefertiti Skrevet 27. mai 2004 #8 Skrevet 27. mai 2004 Utrolig snobbete holdning som råder her inne! "Simpel serie"? Er det mulig??
Gjest Myumi Skrevet 27. mai 2004 #9 Skrevet 27. mai 2004 Fructis er en billig serie, du får ikke stylingprodukter til stort lavere pris hvis man ikke går på Nille, Europris el.
Gjest Butterflygirl Skrevet 27. mai 2004 #10 Skrevet 27. mai 2004 må på det sterkeste anbefale fructis force anti frizz.. dog dyr men den hjelper virkelig og lukter så godt;) Hva er dette? har hørt om den, men jeg vet ikke hva den brukes til. Jeg syns Fructis ligger på middels rangering når det gjelder pris. Synes egentlig èn shampoo til 40 kr er litt dyrt. Pluss at man må kjøpe balsam =80 kr. Dyrt!
Gjest Myumi Skrevet 27. mai 2004 #11 Skrevet 27. mai 2004 Anti-frizz er for å dempe krøller eller brusete hår og gjøre håret mer medgjørlig.
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2004 #12 Skrevet 27. mai 2004 den koster da 70 kroner, og som tidligere nevnt er det jo ikke alle som har like god råd. så senest på lørdagsrevyen at det er faktisk et høyt tall i oslo som lever under fattigdomsgrensa, og ikke kan prioritere slike hårting foran andre ting og da er 70 kroner dyrt.. det er sånn det er dessverre... men jeg synes også dette er et kjempe godt produkt og lukter himmelsk godt
Saloppe Skrevet 27. mai 2004 #14 Skrevet 27. mai 2004 bruker du også slike billige hårprodukter, lunabeibi?
Gjest Myumi Skrevet 27. mai 2004 #15 Skrevet 27. mai 2004 bruker du også slike billige hårprodukter' date=' lunabeibi?[/quote'] Jeg heter ikke lunabeibi. Nei jeg bruker ikke dagligvare/billig produkter til hud & hår.
vackraflickan Skrevet 27. mai 2004 #16 Skrevet 27. mai 2004 Garnier Fructis dyrt det er jo en ganske så simpel serie som selger i dagligvarebutikker og billig-parfymerier. :enig_animasjon: Om 80 kr er dyrt lurer jeg på hva 300 kr er (som jeg betalte sist jeg kjøpte shampo og balasam.) Om min antifriss kostet 2-300kr... Nei, jeg har ikke god råd. Jeg er student, men liker å ta vare på håret mitt. Som er blitt såååå mye bedre etter jeg begynte å bare kjøpe hårprodukter hos frisøren. Det er verdt hver kr. Dessuten er produktene der utrolig mye drøyere slik at det ikke er så dyrt som alle tror. Produktene tar jo aldri slutt. Men det er som sagt hva man prioriterer. Jeg syns det å betale 60kr for en halvliter øl er helt horibelt. (Jeg ville iallefall syns det om jeg hadde likt øl).
Gjest Butterflygirl Skrevet 27. mai 2004 #17 Skrevet 27. mai 2004 :enig_animasjon: Om 80 kr er dyrt lurer jeg på hva 300 kr er (som jeg betalte sist jeg kjøpte shampo og balasam.) Om min antifriss kostet 2-300kr... Nei, jeg har ikke god råd. Jeg er student, men liker å ta vare på håret mitt. Som er blitt såååå mye bedre etter jeg begynte å bare kjøpe hårprodukter hos frisøren. Det er verdt hver kr. Dessuten er produktene der utrolig mye drøyere slik at det ikke er så dyrt som alle tror. Produktene tar jo aldri slutt. Men det er som sagt hva man prioriterer. Jeg syns det å betale 60kr for en halvliter øl er helt horibelt. (Jeg ville iallefall syns det om jeg hadde likt øl). Det er dumt, synes jeg at en student skal bruke 300 kr på shampoo og balsam. Kanskje er du en rik student, men ikke alle har råd til å kjøpe dyre frisørshampoo. Kjenner folk som er milionærer som bruker vanlig hårprodukter fra klesbutikker. Selv bruker jeg head and shoulders. Jeg stiller ingen store krav til hårprodukter. Så lenge jeg ikke får hodebunnsproblemer eller at håret mitt faller av, så er det bra nok. Personlig har jeg hår som er altfor glatt, jeg grer meg nesten aldri. Ja, aldri. Det er ingen vits. Det blir ikke noe bedre. Den er like glatt (og livløst). Floker seg aldri. Men dette er bra nok. Jeg gidder ikke å betale flere hundrelapper bare for at håret mitt skal se glansfult ut, og ikke livløst. Men folk prioriterer det man vil. Du sier at du ikke har god råd. Da er ikke håret første prioritet. Jeg er student selv. Og jeg har heller ikke god råd. ja, jeg synes 80 kr for shampoo og balsam er dyrt. Det er ikke noe galt med dagligvare/billig produkter. Hvis det virkelig var så fælt og dårlig, så tror jeg ikke Loreal eller Garnier hadde produsert mer hårprodukt. Hva er vitsen med å se ut som en glamourgirl, når man ikke har penger i lomma?
Gjest Felicity Skrevet 28. mai 2004 #18 Skrevet 28. mai 2004 Når noen får seg til å omtale Fructis som dyrt da lurer jeg må hvilken prisklasse de må ned til for å omtale noe som billig eller passelig dyrt. Fructis er en særdeles rimelig serie hvor det meste av stylingen koster under hundrelappen. Gamle takter du liksom. Poenget mitt er at det heller ikke er alle som kan ta seg råd til å kjøpe seg stylingprodukter som koster opp i mot 100-lappen vet du. Du omtaler produktene som simple og at de selges i billig-parfymerier. Det er en nedlatende holdning, og ja, det er gamle takter fra deg uten tvil. For deg er jo som kjent det DYRESTE godt nok (ikke nødvendigvis det beste), hvilket flere av oss her inne har fått erfare. Til deg som startet tråden, selv bruker jeg produktene TAFT fra Schwarzkopf, billige og kjempegode. SparKjøp selger dem. Anbefales på det sterkeste.
Gjest Lady-M Skrevet 28. mai 2004 #19 Skrevet 28. mai 2004 De fleste hårprodukter (shampo/balsam) koster fra ca. 40 til 400 kroner, og da kan man ikke si at en shampo til 70 kr er dyrt. Forsøkte Fructis shampo en gang (ikke anti-frizz), synes den luktet så godt. Men håret mitt ble helt forferdelig! Tørt, elektrisk og sto til alle kanter.
Jens Skrevet 28. mai 2004 #20 Skrevet 28. mai 2004 Har man sundt hår kan man kjøpe, ja jeg vil også kalle fructis produktene billige, men har man derimot behandelt hår som meg, må man nok opp en hundre lapp. Det eneste som fungerer på mitt hår er Redken produkter, og de synes jeg er dyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå