Gå til innhold

å komme igang etter skade.. ett ork :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg slitt med ryggen i tre måneder etter feil vektløft på trening og har hatt 3 mnd fri. Jeg merker hvor lat jeg er og at jeg ikke gleder meg til å begynne igjen. Jeg jar gått tilbake på null etter jeg hadde pause og det er så demotiverende :(

Noen gode ord for å begynne igjen?

Anonymous poster hash: c3065...c75

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg slitt med ryggen i tre måneder etter feil vektløft på trening og har hatt 3 mnd fri. Jeg merker hvor lat jeg er og at jeg ikke gleder meg til å begynne igjen. Jeg jar gått tilbake på null etter jeg hadde pause og det er så demotiverende :(

Noen gode ord for å begynne igjen?

Anonymous poster hash: c3065...c75

Følges du opp av fysio?

3mnd fri for et feil vektløft? Hvilken skade er det snakk om? Brakk du ryggen?

Skrevet (endret)

En trøst er at musklene har en slags hukommelse, de blir raskere trent opp igjen hvis du har trent tidligere. I tillegg husker hjernen din hvordan det er å ta i så kroppen blir sliten, så det vil ikke være så vanskelig å komme i gang som den gangen du begynte fra null.

Endret av Wiggins
Skrevet

Ja, tenk på at det finnes folk rundt i landet som har gått rundt med udiagnostisert og dermed umedisinert astma i ti år og vært svært demotivert for kondisjonstrening like lenge siden de ikke har fått puste ordentlig. Da er tre måneder etter et selvforskyldt uhell plutselig ikke så fælt lenger!

:(

Anonymous poster hash: 79786...75e
Skrevet

Start igjen, ta bare en dag av gangen, så kommer nok motivasjonen og gleden igjen.

Her måtte jeg gjennom en ganske stor operasjon, fikk ikke trene på 6 mnd. Og var ikke helt smertefri etter de 6 mnd heller, så motivasjonen var elendig. Så her sitter jeg 1 år etterpå, gått opp 10 kg, syk hele denne vinteren og lett deprimert. Så jeg skal starte i det små nå, med gå turer. Så øke etter hvert som formen blir bedre. For i lengden er det mye verre å ikke trene.

Anonymous poster hash: ff7b6...307

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...