AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #1 Skrevet 19. februar 2014 Jeg er blitt så lei av dere som lager tråder uten å la tittelen på tråden fortelle hva tråden er om! Hvorfor er det gått et spill i å lage titler som en må klikke inn på for å få vite hva den er om? Spesielt plagsomt er det i rullelisten på forsiden! Skjerpings takk! Anonymous poster hash: 7e8bf...4ec 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #4 Skrevet 19. februar 2014 Visvas! Anonymous poster hash: 7e8bf...4ec
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #5 Skrevet 19. februar 2014 Kanskje jeg gjorde det for å understreke poenget mitt. Men det forstår jo ikke dere. Anonymous poster hash: 7e8bf...4ec 3
Gjest New_Girl Skrevet 19. februar 2014 #6 Skrevet 19. februar 2014 Jeg er faktisk enig. Fryktelig irriterende med alle disse "hjelp!!" og "hva er dette??" trådene f.eks. 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #7 Skrevet 19. februar 2014 Kanskje jeg gjorde det for å understreke poenget mitt. Men det forstår jo ikke dere. Anonymous poster hash: 7e8bf...4ec Dreit litt på draget kanskje? Anonymous poster hash: f0604...587
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #8 Skrevet 19. februar 2014 Jeg er faktisk enig. Fryktelig irriterende med alle disse "hjelp!!" og "hva er dette??" trådene f.eks. Enig. Og ikke minst alle de som skriver at de "trenger sårt hjelp" eller "trenger hjelp sårt" -uansett om de skriver i tittelen noenlunde hva det gjelder. Det er greit om man har noe opprivende og traumatisk, men jeg blir helt gal på de som skriver "Kjole til bryllup - trenger sårt hjelp" eller "hvilken farge på veggen bak tv? Trenger sårt hjelp" Og så hater jeg også de som skriver i overskriften "Du som røyker - se hit!" "Du som bruker brune sko" "Du som har barn i barnehage" "Du som skal gifte deg - se hit". Og hater også de som skriver "Om å": "Om å legge seg sent på kvelden" "Om å spise gulrot til lunsj" "Om å fise i gangen". BLÆH!! Anonymous poster hash: ab094...0d0 1
Gjest New_Girl Skrevet 19. februar 2014 #9 Skrevet 19. februar 2014 Enig. Og ikke minst alle de som skriver at de "trenger sårt hjelp" eller "trenger hjelp sårt" -uansett om de skriver i tittelen noenlunde hva det gjelder. Det er greit om man har noe opprivende og traumatisk, men jeg blir helt gal på de som skriver "Kjole til bryllup - trenger sårt hjelp" eller "hvilken farge på veggen bak tv? Trenger sårt hjelp" Og så hater jeg også de som skriver i overskriften "Du som røyker - se hit!" "Du som bruker brune sko" "Du som har barn i barnehage" "Du som skal gifte deg - se hit". Og hater også de som skriver "Om å": "Om å legge seg sent på kvelden" "Om å spise gulrot til lunsj" "Om å fise i gangen". BLÆH!!Anonymous poster hash: ab094...0d0 Enig! Jeg trodde jeg var alene om å irritere meg sånn over overskrifter Takler heller ikke de som bruker store bokstaver. Du trenger ikke rope!
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #10 Skrevet 19. februar 2014 Ser det ikke er bare jeg som reagerer på slike titler ja. Jeg kan tenke meg at dette er gjort av personer som skriver slik bare for å få masse oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 7e8bf...4ec 1
Cathrine88 Skrevet 19. februar 2014 #11 Skrevet 19. februar 2014 Hva med overskriftene som består av ett ord? "Kvinner." "Menn." Hund." "Marsvin." "Pizza." "Venninne." 2
Gjest Silverstream Skrevet 19. februar 2014 #12 Skrevet 19. februar 2014 Hehe, ja jeg kan være enig i den du Det er ikke få ganger jeg har trykket på en tittel som så interessant ut, men som jeg da oppdager er under kategorien "Graviditet og spedbarn"
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2014 #13 Skrevet 19. februar 2014 Enig! Jeg trodde jeg var alene om å irritere meg sånn over overskrifter Takler heller ikke de som bruker store bokstaver. Du trenger ikke rope! Hehe ja så utrolig irriterende! Og det er en eller to brukere (ganske sikker på at det er samme bruker for jeg føler jeg kan kjenne igjen skrivemåten) som liker å skrive ett ord med store bokstaver. For eksempel: "Kjøpe frimerker på POSTEN" "Nye VINTERSKO for sesongen" "OPPSKRIFT på brøddeig". Blir så suuuur! Det minner meg om noe sånn dårlig meglertriks for å få folk til å klikke seg inn på boligannonsene! Anonymous poster hash: ab094...0d0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå